quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat volgens die 'lokaliseer'-dingen bijna heel Nederland in Amsterdam woont (omdat daar bijna alle internet-servers staan). Aan die informatie heb je dus weinig.
Owquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je 't adres van zijn provider gevonden
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spitten
Mij lukt het iig ook niet helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Je bent warm.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...
Kun je ons niet even helpen lieve schat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
'k kon het op je Flickr met de nodige searches iig niet vinden, en om nou alle foto's door te spitten is ook zo ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
http://www.domienverschuuren.nl/stem.php zoek zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Nog niemand gevonden? Ik ben ook aan het spitten.
Ik had een vermoeden dat het op de ActionRadio site zou kunnen staan, ergens..
Misschien op z'n oude log?
DePodOp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je ons niet even helpen lieve schat?
hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. De mijne is al kapotgedraaid
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik zou dus al 4 jaar aan de cremes moeten zitten.
Ik vrees dat er een aantal anderen dan allang ge-cremeerd moeten zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
morgen ook eens kijken ik de dvd voor een goede prijs kan vinden
[..]
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zitten
Bacardi cola![]()
![]()
Passoa jus![]()
*ouwe lul meldt zich*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat er een aantal anderen dan allang ge-cremeerd moeten zijn...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah je hebt je keus gemaakt, zijn leuke firmware hacks voor kun je nog veeeeeeeeeeeel meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn, zo'n ReadyNas. Makkelijke interface om alles in te stellen. En handige alerts via de mail.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een blikje red bull had wonderen gedaan voor de fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18835777/
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18836222/
Wat ben je daar nog jóng(erder) Domien! *reken reken* 17??
Zijn dit de bewuste foto's, of keek je toen altijd zo duf
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah je hebt je keus gemaakt, zijn leuke firmware hacks voor kun je nog veeeeeeeeeeeel meer.
Hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18835777/
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18836222/
Wat ben je daar nog jóng(erder) Domien! *reken reken* 17??
Zijn dit de bewuste foto's, of keek je toen altijd zo duf
Houd rekening met 90% cpu bij torrents.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb 'm hier al staan. Net ff FW geüpdatet, dus nu ook o.a. torrent-mogelijkheden op het apparaat
.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef _Caroline_ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha!![]()
Dankjewel voor het link!
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb 'm hier al staan. Net ff FW geüpdatet, dus nu ook o.a. torrent-mogelijkheden op het apparaat
.
Uiteraard. Maar dat kan dat wel 's nachts lopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Houd rekening met 90% cpu bij torrents.
Volgend jaar wordt een leuk jaar, heb al leuk 107cm scherm er voor op het oogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.
Een HTPC (Mediacenter) / servertje.
Het scherm staat al een jaartje in de huiskamer, er zit alleen nog geen HTPC aan vast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een leuk jaar, heb al leuk 107cm scherm er voor op het oog
Ook prettigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.
Een HTPC (Mediacenter) / servertje.
Ik kom er niet bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannennnn, hebben jullie je G-spot al gevonden?
My Godquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb nu 2x 500 GB en 1x 1 TB erin en gaan.
Vooralsnog is mijn externe harddisk van 320GB nog wel genoeg hier...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook prettig.
Wilde nu een betrouwbare oplossing voor (uitbreiding van) opslag muziek en foto's. Pallets en pallets vol inmiddels. Kwam dus bij de ReadyNas uit. Betrouwbaar en uitgebreide usercommunity (readynas.com). Heb nu 2x 500 GB en 1x 1 TB erin en gaan
.
Hulpstukken?quote:
Agreequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
My God![]()
![]()
no offense, maar wat een tamelijk waardeloze gast
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog is mijn externe harddisk van 320GB nog wel genoeg hier...
quote:
Even mailen naar die info@nogwattus gast en vragen als je het perse weten wiltquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
We zullen nooit weten waar die foto's precies staan.
Ik moet nog regelmatig daaraan denken, maar dat komt omdat het lokale radiostation hier gedeeltelijk hetzelfde jinglepakket gebruikt als Radio 555. Vooral de vormgeving bij het nieuws is bijna hetzelfde...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
meanwhile doet dit nummer me denken aan Radio555
Sta ik fijn voor lul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Even mailen naar die info@nogwattus gast en vragen als je het perse weten wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |