quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat volgens die 'lokaliseer'-dingen bijna heel Nederland in Amsterdam woont (omdat daar bijna alle internet-servers staan). Aan die informatie heb je dus weinig.
Owquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je 't adres van zijn provider gevonden
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spitten
Mij lukt het iig ook niet helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Je bent warm.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...
Kun je ons niet even helpen lieve schat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
'k kon het op je Flickr met de nodige searches iig niet vinden, en om nou alle foto's door te spitten is ook zo ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
http://www.domienverschuuren.nl/stem.php zoek zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Nog niemand gevonden? Ik ben ook aan het spitten.
Ik had een vermoeden dat het op de ActionRadio site zou kunnen staan, ergens..
Misschien op z'n oude log?
DePodOp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je ons niet even helpen lieve schat?
hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. De mijne is al kapotgedraaid
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik zou dus al 4 jaar aan de cremes moeten zitten.
Ik vrees dat er een aantal anderen dan allang ge-cremeerd moeten zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
morgen ook eens kijken ik de dvd voor een goede prijs kan vinden
[..]
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zitten
Bacardi cola![]()
![]()
Passoa jus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |