quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Past het in een envelop die door een normale brievenbus past?
1 postzegel!
Heb je mazzel meegehad dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
1 postzegel!
hele dubbeldvd's mee verzonden
Het ligt niet aan het formaat, maar aan het gewicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
1 postzegel!
hele dubbeldvd's mee verzonden
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beiden prima te combineren.![]()
Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me is toch ook wel een heel erg fijn liedje. Niet voor niets al weken op 1 in Engeland.
Jupz, tijd dat die plaat hier in Nederland ook wat gaat doen. Het is toch te goed om maar zo weinig te draaien zoals het al een paar week het geval is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Wordt tijd dat dat hier ook eens gaat gebeuren
[..]
Dizzee = de meester![]()
Officieel woon ik in Amstelveen, maar momenteel zit ik bij mn ouders in het altijd dampende Aalten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar woon je ookweer...?
Ben morgen trouwens in Arnhem en later in Rheden..
Ik heb zelfs bij het EK maar 1 van de 4 wedstrijden gezien... en dat was omdat Ekstra Weekend er verslag van deed...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
Het is dat ik helaas geen badeenden meer over heb, anders was ik er van de week wel twee bij Eliza op haar werk langs komen brengen...
Wh-huh was jij de Domienfoto inzender?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
ZO. Adres is op de mail. En op de PM. Kan alleen zijn dat nu 2 mensen mijn adres hebben, ben 't even kwijt geraakt, wel zo handig om te checken want ik hoef er niet perse 2 te hebben
Aalten, geen idee waar dat weer ligt, maar iets zegt me dat dat niet in de buurt isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Officieel woon ik in Amstelveen, maar momenteel zit ik bij mn ouders in het altijd dampende Aalten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo zwaar zijn die dingen ook niet hoor...
2 postzegels zou wel genoeg moeten zijn idd.
Dus wie er een opener wil, pm je adres ff naar Muis of mij. De eerste... 6? (ik heb er nog 4 over, hoe veel jij Elies?) hebben prijs
Ik heb er zelf nog twee, de rest heb ik allemaal al weggegeven. Maar deze twee zijn inderdaad gewoon onderdeel van m'n collectie, één op de plank en de ander bovenop m'n monitor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over heb
Ze zijn me ook allemaal zó dierbaar.
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jupz, tijd dat die plaat hier in Nederland ook wat gaat doen. Het is toch te goed om maar zo weinig te draaien zoals het al een paar week het geval is.
Kan ik me opzich wel wat bij voorstellen hoor. Het is inderdaad af en toe behoorlijk overkill. Heb zelf niet veel met het Nederlands elftal, maar naar wedstrijden van clubs (Groningen / Ajax) mag ik graag kijken. Daar heb ik wat meer mee dan met het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden?? Wat moet je met 5 badeenden??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over heb
Ze zijn me ook allemaal zó dierbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |