Nee, van de SR07 badeendsleutelhangers heb ik er nog van elke kleur één. Althans, de nietgespikkelde, de gespikkelde was ik allemaal al kwijt voor ik bedacht dat het wel leuks was om er zelf ook nog van elke kleur een te bewaren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden?? Wat moet je met 5 badeenden??
Hele handel in goodies hier trouwens... goudmijn mensen!
Misschien moeten we ze bewaren en dan gaan veilen voor geldopbrengst voor Glazen Huis 2008
Tof ! ga ik zo zeker even checken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd.
Boy In Da Corner is echt een toffe cd.
is goed maar
is briljant![]()
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden??
Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.quote:Wat moet je met 5 badeenden??
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
*doet nog even verlaat applaus voor Sandstorm....hij was weer geweeeeeldig*![]()
![]()
kan er nogsteeds niet over uit van die wijve bij Ekstra weekend die perse op de BBQ wouden zijn maar niet wisten wie Sandstorm was
Euhm... Van Marwijk speelt over het algemeen erg verdedigend en past zich altijd aan aan de tegenstander. Daar wordt het echt niet leuker van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nu van Basten weg is wordt het NL eftal denk ik stuk leuker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, van de SR07 badeendsleutelhangers heb ik er nog van elke kleur één. Althans, de nietgespikkelde, de gespikkelde was ik allemaal al kwijt voor ik bedacht dat het wel leuks was om er zelf ook nog van elke kleur een te bewaren...
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.
[..]
Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.
Dat waren niet de normale MetMichiel Badeend-sleutelhangers, maar een heel ander soort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn daar verschillende versies van
Bitch... ik kom er nooit aan, en jij hebt er 5...:{wquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.
quote:Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.
Ditto bij Infadels-concert. Toen had ik er ook 2 meegenomen, want ik zat nog steeds te wachten op mn badeend van de DD-actie. Maricha gelijk laten weten dat ze postzegels kon besparenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee dood
Die luisteren gewoon nooit muziek, stelletje dappere dodosquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze waren best aardig... een beetje vreemd, maar wel aardig
En ze kwamen enkel en alleen voor Gerard..
Ik had er toen 2 meegenomen volgens mij, heb er nu in totaal 5.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee dood
quote:
niks mis metquote:Straks na 22:00 staat Amy Mcdonald op de lijst dus dat is wel even een mooi moment.
Jep, maar dat hebben we zelf geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik heb tijdens SR07 elke dag op het Plein rondgelopen met badeendsleutelhangers (niet die van MetMichiel, anderen) om die uit te delen aan iedereen die 5 euro of meer doneerde in mijn collectebus (hoewel ik sommige dames ook voor minder een sleutelhanger heb gegeven omdat ze ook al in de brievenbus gedoneerd hadden).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren niet de normale MetMichiel Badeend-sleutelhangers, maar een heel ander soort.
Alsjebliefffffft?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik dacht al......
Domien lieverd stuur Janne en mij eens een badeend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb tijdens SR07 elke dag op het Plein rondgelopen met badeendsleutelhangers (niet die van MetMichiel, anderen) om die uit te delen aan iedereen die 5 euro of meer doneerde in mijn collectebus (hoewel ik sommige dames ook voor minder een sleutelhanger heb gegeven omdat ze ook al in de brievenbus gedoneerd hadden).
Hoop dat het weer in het noorden dan goed is en dat de wind landinwaards staat en dat het weer oke blijft, het blijven mierenneukers ballonvaarders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Ohja Hans, morgen wat leuks in het Stadspark (Drafbaan): Dertig ballonnen die ze achter elkaar oplaten.
Zelfs eentje met een lipton iceblikjes model.
Hej, maar dat is leuk zeg ! Duik misschien toch nog even de stad in dus dan kan ik best even die kant oprijden met mijn cam. Beetje jammer dat het qua weer niet heel erg tof wordt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Ohja Hans, morgen wat leuks in het Stadspark (Drafbaan): Dertig ballonnen die ze achter elkaar oplaten.
Zelfs eentje met een lipton iceblikjes model.
van lichte zeden volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |