Dat gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zondag-----------> basketball Amerika - China![]()
![]()
[..]
quote:
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van nietquote:
Moet ik ook nog doen. De mijne is al kapotgedraaidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net trouwens de dubbel cd van John Mayer "Where the light is " besteld bij bol
Wat ben je groot gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van niet
Maar voor t eerst sinds 13 jaar dus een nicht van me weer zien..!! Hellup... Wat zeg je dan tegen zo iemand? "Hoi..."?
"hoe is `t met je"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van niet
Maar voor t eerst sinds 13 jaar dus een nicht van me weer zien..!! Hellup... Wat zeg je dan tegen zo iemand? "Hoi..."?
Hoi, wat lang geleden zeg..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook al posten inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ben je groot geworden
Misschien moet je dan eens langs gaan in de studio. Het schijnt dat ie daar nog wel eens dames oppiktquote:
Tot over 3 topics!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ff boodschappies doen...tossow
Gelukkig is definitie kapsel erg rekbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Domien heeft toch al jááren dit kapsel?
Hahaha, zij is ouder dan ik... en ik was uhm... onder de 10 jaar oud toen ik haar voor t laatst zag. Dus wss zegt zij dat van mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ben je groot geworden
Lijkt er al meer opquote:
Zo moeilijk is t niet... right...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Hoi, wat lang geleden zeg..
hoe is het met je?
goede reis gehad...
zo moeilijk is het niet...
Kijk nog eens wat beter, die naam hebben we hier eerder gezien (maar dan alleen met de eerste letter en een punt)...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens langs gaan in de studio. Het schijnt dat ie daar nog wel eens dames oppikt
Goh, echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat beter, die naam hebben we hier eerder gezien (maar dan alleen met de eerste letter en een punt)...
Je ziet pijpen maar je moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wijde pijpen mogen weer, mooi dat we het weten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je ziet pijpen maar je moet er niet aan denken.
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net trouwens de dubbel cd van John Mayer "Where the light is " besteld bij bol
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Er zit trouwens wel een voordeel aan dat NPS 3FM is verhuisd van de 4e naar de 1e etage... ze hoeven nu veel minder lang in de lift te staan voordat ze eindelijk boven zijn.
Stenders heeft niets met 3FM NPS te maken hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.
Het zal wel aan de omslag liggen van mooi zomerweer naar buiig kutweer, dan gaan die types blijkbaar naar binnen om op internet aan hun trekken te komen ipv op terrasjes te zitten en rond te kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, wat hebben alle mannen (??) de laatste dagen?!!
Bericht in mn gastenboek:
Naam: Lik me aars
Bericht: Neuke?
Ps. OMG, die Mari is écht een nicht
Is toch dezelfde studio ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Stenders heeft niets met 3FM NPS te maken hoor
De studio zit nog steeds op dezelfde (derde) verdieping hoor, daar is al in geen jaren iets aan veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is toch dezelfde studio ?
Alleen is hij van de Varaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.
Welkom, welkom!quote:
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik kenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel aan de omslag liggen van mooi zomerweer naar buiig kutweer, dan gaan die types blijkbaar naar binnen om op internet aan hun trekken te komen ipv op terrasjes te zitten en rond te kijken...
http://i.fokzine.net/usericons/224155/caenmickey2.jpg hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Welkom, welkom!
Klein kleinigheidje: het "adres" wat je nu in je profiel hebt ingevult als webicon werkt zo niet omdat het verwijst naar een bestand op jouw computer. Je kan dat veld beter leeg maken, dan ziet iedereen de icon die je hebt geupload
Hallo! Kennen we jou al? Welkom!quote:
Dat is de usericon, niet de webicon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/224155/caenmickey2.jpg hier?
Doen ze met invallers nooit.quote:
Probleem is alleen dat volgens die 'lokaliseer'-dingen bijna heel Nederland in Amsterdam woont (omdat daar bijna alle internet-servers staan). Aan die informatie heb je dus weinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik ken
Waarschijnlijk heb je 't adres van zijn provider gevondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |