Safari past prima bij de PeterHuppel !!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Huppel... ik ben dol op dat werkwoordik huppel, jij huppelt, wij huppelen... dus ga ook zeker vanavond oefenen voor de spiegel met een glas Safari incl. rietje
Ik heb een programma geschreven dat sites af gaat om te kijken welke fonts het meest worden gebruikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Comic Sans Serif !!ONDERGEWAARDEERD !!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen Do Ping gaat steeds uit de maat.
Nasi Goreng Bami sateeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingen ze nou? Babi pangang met nasi en sambal bij?
via Slyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen e-mailadres of telefoonnummer van![]()
Maar misschien via via kan ik het wel proberen.
Alleen de hoogtepunten komen vanavond voorbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
Wordt dit vanavond herhaald?
Heb het gevoel dat ik iets heel bijzonders mis. Ik wil Do Ping ook uit de maat zien dansen![]()
Plus dat ik nu trek in een bamibal heb
't Zou fijn zijn als hij z'n mond zou houden idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
Hè, nou verraadt Snoeks het: er zitten mensen in die dozen.
Dat is wel hun 7 minutes of famequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
Hè, nou verraadt Snoeks het: er zitten mensen in die dozen.
Maak daar 7 seconds van. Al heel wat dat ze nog even mochten zwaaien van Mao. Of is die al dood?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Desii het volgende:
Heidi, zijn er ook streams van???
kan ik op mijn werk mee koekeloeren
Loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit over de Chinese cultuur gaat, laten ze dan straks ook een executie zien?
Ja die uit de maat dansende snol toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit over de Chinese cultuur gaat, laten ze dan straks ook een executie zien?
Zit je buurvrouw ook te kijken of is die weer bezig met d'r eigen duracell kunstjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Welke van de 5?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je buurvrouw ook te kijken of is die weer bezig met d'r eigen duracell kunstjes
Prachtig spektakel he? goeiesmiddags allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
* Dementor zit klaar voor de opening van de OS.
Schei nou uit LS, zo kan ik toch niet werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Li Musi, dat is een neef van Mus Li
Kippevelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
Het is haast niet te bevatten zo groots en mooi... word er gewoon melig van. En dan die twee voetbalverslaggervers erdoorheen aan het ouwenelen.
Het maakt mij redelijk stil, dit is waanzinnig en wat mij betreft onverslaanbaar. Alleen een land met een enorme historie/cultuur kan volgens mij zoiets neerzetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
Het is haast niet te bevatten zo groots en mooi... word er gewoon melig van. En dan die twee voetbalverslaggervers erdoorheen aan het ouwenelen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij redelijk stil, dit is waanzinnig en wat mij betreft onverslaanbaar. Alleen een land met een enorme historie/cultuur kan volgens mij zoiets neerzetten.
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap niet dat die commentatoren er doorheen zitten te wauwelen.............
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap niet dat die commentatoren er doorheen zitten te wauwelen.............
Oe, allemaal fannetjes van het eerste uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijven
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijven
Geluid uit,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.
Nu word je afgeleid door dat onnozele ge-uitleg van wat we toch al zien (en dan ook
nog steeds effe NET voor de verassing gaan vertellen wat je krijgt !!!)
100% eenschquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.
Nu word je afgeleid door dat onnozele ge-uitleg van wat we toch al zien (en dan ook
nog steeds effe NET voor de verassing gaan vertellen wat je krijgt !!!)
Een grotemensen-taart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee overigens wat je in plaats van een kindertaart kunt doen?
Aan draadjes? Dat zéi die toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
Er zweven levende vogels
Oh astronauten![]()
Dat ben je daar al met 1 meter 60 hoor.quote:
Heee vogelquote:
Grappenmakerquote:
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
You and Me, waarom niet gewoon Mi en Fang? Klinkt Chineser.
Jarig morgen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker
Die maak ik morgen zelf, maar krijg 6 kleine kinderen hier en normaal haal ik er 1 bij de Hema, maar die was gvd uitverkocht
Samen met Petel lijkt mij gezelligel om de Pliet plaatshow te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napel
Hahaha, ja zou wel lachen zijn, en dan de hele tijd over exexuties en kloepoek beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napel
Zat ik net te denken, GO Markquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Iliades een armblessutre oploopt met die vlag
Ik niet gelukkig, vriendin. Maar alle kinderen komen van mijn kant dus dat moet ik maar oplossen blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jarig morgen?
Kinderen vinden het al snel best joh. Als je écht niets meer kan vinden, ook niet bij een bakker (die hebben vaak wel wat van die fluoriscerende taartgevallen op voorrraad), dan koop je toch gewoon een slagroomtaart en leuk je die zelf nog een beetje op eventueel.![]()
God allemachtig, de 3e Wereldoorlog !
Zat ik eens een foto van mezelf posten?quote:
You're killing mequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Iliades een armblessutre oploopt met die vlag
wel MET lachjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zat ik eens een foto van mezelf posten
quote:
Ja, doe eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zat ik eens een foto van mezelf posten?
Zo zie je maar weer, niet iedereen luistert naar Mart's wijze woordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens de Griekse tekens ?!?!?
Nee sukkel volgens de Chinese karakters zeiden gisteren bij Studio Sportzomer.
Hoi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Prachtig spektakel he? goeiesmiddags allemaal
Hij leest mee, want hij verbeterde het nu netquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, niet iedereen luistert naar Mart's wijze woorden
Petels Pliet Plaat Show met vanavond..........................SAMBAL BIJ !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ja zou wel lachen zijn, en dan de hele tijd over exexuties en kloepoek beginnen.
Nu heb je de basketbalsters van Mali gemist?quote:
Een nieuwe fase he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:19 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg mooie ava nu, nog mooier dan de vorige
Mazaruquote:
IJstaart, zijn kinderen dol op en overal verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik niet gelukkig, vriendin. Maar alle kinderen komen van mijn kant dus dat moet ik maar oplossen blijkbaar
Das mooi, als ik je niet meer zie hier, fijne vakantie met een hoop mooi weer. Enjoy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Zo. Bureau opgeruimd. Uren ingeboekt. Nu alleen nog wachten op de briefing voor de advertentie, die advertentie schrijven en vakantie vieren.
en dan het commentaar van Snoeks: als ze net zo hard kan lopen als ze mooi isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gambia....allemaal moderators....
Peet je bent geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen aan Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 luisteraars heb bellen
we hem op ! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
Ik zie ook wel heul veul leuke mensen......maar die Franks Snoeks.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
en dan het commentaar van Snoeks: als ze net zo hard kan lopen als ze mooi is
Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Peet je bent geweldig
Maar als ik heul eerlijk ben, hoor ik liever Elly, Palma of Claire
Ooooh Peet, wat leuk, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen voor Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 luisteraars heb bellen
Hoe danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
Die komen ook nog wel een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Peet je bent geweldig
Maar als ik heul eerlijk ben, hoor ik liever Elly, Palma of Claire
Jups, vooral z'n achterkantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die komen ook nog wel een keerRicardo heeft toch ook zijn
leuke kanten ?
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh Peet, wat leuk, speciaal voor jou.Top gedaan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru![]()
Heidiho, tlank you vely much.... we zitten hiel nu met z'n allen stleams te kijken
Top dat het je gelukt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen voor Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 lbellers heb bellen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, vooral z'n achterkant
Oh jeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef PeterNB het volgende:
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel van
de leuke vragen !
Vertel!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
Hoi hiep hoi, ik kreeg net feedback op mijn concept binnen.
Bedoel je gewoon die ijsstammen of heb je een pic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
IJstaart, zijn kinderen dol op en overal verkrijgbaar.
ja heerlijkheid, das een kwestie van smaak; maar vind het wel heel gaaf dat Ricardo hieraan mee wil doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat zal Rachel leuk vinden.
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.quote:
Gaf gelijk zijn telefoonnummer, maakt er geen probleem van alleen dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ja heerlijkheid, das een kwestie van smaak; maar vind het wel heel gaaf dat Ricardo hieraan mee wil doen
Stuur eens op dat donkerblauwe ding met witte lettersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.
Ze willen iets verduidelijkt zien (meer weten), de rest was goed.
Weer een beetje geluk gehad denk ik.
Dat mag ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Stuur eens op dat donkerblauwe ding met witte letters![]()
(Naar mij dan he)
IJstammen, ijstaart, het maakt kids niks uit. Misschien wat leuke koekjes erin steken en wat slagroom erop. Altijd prijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Manu82 het volgende:
Bedoel je gewoon die ijsstammen of heb je een pic?
Of het geluk is weet ik niet, je hebt er toch hard voor gewerkt? Proficiat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.
Ze willen iets verduidelijkt zien (meer weten), de rest was goed.
Weer een beetje geluk gehad denk ik.
Ooh okay ik dacht al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee was Luxemburg (ook rood wit blauw)
En gewoon een stapel taartdecoratiepotjes van Baukje halen, zodat zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
IJstammen, ijstaart, het maakt kids niks uit. Misschien wat leuke koekjes erin steken en wat slagroom erop. Altijd prijs.
Hij heeft toch de gehele OS georganiseerd op een vrije zondagmiddag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef PeterNB het volgende:
Ah, Lee Towers is er !!
Oja dat is leuk, dat jij Baukje kent Peetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef PeterNB het volgende:
En gewoon een stapel taartdecoratiepotjes van Baukje halen, zodat ze
zelf de taart/staaf kunnen versieren !!
Yep !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft toch de gehele OS georganiseerd op een vrije zondagmiddag?
Komt door LS ! Ik wilde witte tanden dus ben bakpoeder gaan halen,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Oja dat is leuk, dat jij Baukje kent Peet
Die idols winnaar zou toch ook nog optreden met het liedje van Anouk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef PeterNB het volgende:
De opening eindigt straks met You'll Never Walk Alone !!
Germany ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Amerika en Nederland moeten nog voorbij komen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef nachtzuster het volgende:
BERICHT VOOR HIDI
Hidi 1000x sorry!!!![]()
Was iets met veel dataverkeer, dus zijn enkele IP's geblockt afgelopen weekend. (dacht hierbij niet aan fok lekker handig weer)
Ga het gelijk regelen, PM me je dinges even bitte![]()
Spanje komt er mee weg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
mmmmmmm Beetje Bassie en Adriaan stijl hoor
Waarom niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef Sporti het volgende:
Irak???????
Irak en sport, is nog nooit in me op gekomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Waarom niet?
In het hol van de leeuw..
Yeah.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wowwwwwwww die meid van Guatamala
Hij was wel heel erg bolletje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vaandeldrager van Guam, was dat Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |