Safari past prima bij de PeterHuppel !!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Huppel... ik ben dol op dat werkwoordik huppel, jij huppelt, wij huppelen... dus ga ook zeker vanavond oefenen voor de spiegel met een glas Safari incl. rietje
Ik heb een programma geschreven dat sites af gaat om te kijken welke fonts het meest worden gebruikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Comic Sans Serif !!ONDERGEWAARDEERD !!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen Do Ping gaat steeds uit de maat.
Nasi Goreng Bami sateeeeeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zingen ze nou? Babi pangang met nasi en sambal bij?
via Slyquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen e-mailadres of telefoonnummer van![]()
Maar misschien via via kan ik het wel proberen.
Alleen de hoogtepunten komen vanavond voorbij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
Wordt dit vanavond herhaald?
Heb het gevoel dat ik iets heel bijzonders mis. Ik wil Do Ping ook uit de maat zien dansen![]()
Plus dat ik nu trek in een bamibal heb
't Zou fijn zijn als hij z'n mond zou houden idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
Hè, nou verraadt Snoeks het: er zitten mensen in die dozen.
Dat is wel hun 7 minutes of famequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Gert het volgende:
Hè, nou verraadt Snoeks het: er zitten mensen in die dozen.
Maak daar 7 seconds van. Al heel wat dat ze nog even mochten zwaaien van Mao. Of is die al dood?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:20 schreef Desii het volgende:
Heidi, zijn er ook streams van???
kan ik op mijn werk mee koekeloeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |