Komt-iequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is morgen danceparade dus ik zou het leuk vinden als we allemaal ons
favoriete dans-nummertje zouden bedenken !!!
ik ben niet zo van de echte dansquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is morgen danceparade dus ik zou het leuk vinden als we allemaal ons
favoriete dans-nummertje zouden bedenken !!!
Ie bin un preutiesmakerquote:
Ben ff cd aan het zoeken van pcpquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik denk dat Neophyte, Dimitri, de Mosselman of Miss Djax iets TE zijn
krijg ik nog antwoord van jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
* Dementor zit klaar voor de opening van de OS.
Preutertien hè! Tenminste, als je Zwols e.o bedoelt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ie bin un preutiesmaker
Je moet eens de 'Peter Huppel' proberen !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de echte dans
Als ik een gaaf liedje hoor ga ik altijd springen en rondjes draaien
Preuterties bin preutiesmakers hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Preutertien hè! Tenminste, als je Zwols e.o bedoelt.
Oh sorry!quote:
Comicquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry!
Fonts he, ik heb niet echt een favoriet font, er zijn zoveel verschillende leuke fonts!
Ik ken wel mensen die een favoriet font hebben maar die betrap ik er dan vaak op dat font te willen gebruiken terwijl het niet bij de rest past.
Die krijgt vanavond geen eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen Do Ping gaat steeds uit de maat.
Hey LS,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allen.
Iedereen de opening van de OS aan het kijken?
Die is altijd recalcitrant geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen Do Ping gaat steeds uit de maat.
Huppel... ik ben dol op dat werkwoordquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moet eens de 'Peter Huppel' proberen !![]()
Glas in je rechterhand, peuk in je linkerhand. Dan linkervoet naar links, rechtervoet naar links,
rechtervoet naar rechts, linkervoet naar rechts..................etc.
Heb ik geen e-mailadres of telefoonnummer vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hey LS,
We willen Elly Gezellie in de uitzending............ken jij dat 'effe' regelen ??
Zou leuk zijn. Iedereen loves Elly !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik geen e-mailadres of telefoonnummer van![]()
Maar misschien via via kan ik het wel proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |