Mazaruquote:
IJstaart, zijn kinderen dol op en overal verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:12 schreef Manu82 het volgende:
Ik niet gelukkig, vriendin. Maar alle kinderen komen van mijn kant dus dat moet ik maar oplossen blijkbaar
Das mooi, als ik je niet meer zie hier, fijne vakantie met een hoop mooi weer. Enjoy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Zo. Bureau opgeruimd. Uren ingeboekt. Nu alleen nog wachten op de briefing voor de advertentie, die advertentie schrijven en vakantie vieren.
en dan het commentaar van Snoeks: als ze net zo hard kan lopen als ze mooi isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gambia....allemaal moderators....
Peet je bent geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen aan Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 luisteraars heb bellen
we hem op ! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
Ik zie ook wel heul veul leuke mensen......maar die Franks Snoeks.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
en dan het commentaar van Snoeks: als ze net zo hard kan lopen als ze mooi is
Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Peet je bent geweldig
Maar als ik heul eerlijk ben, hoor ik liever Elly, Palma of Claire
Ooooh Peet, wat leuk, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen voor Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 luisteraars heb bellen
Hoe danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
Die komen ook nog wel een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Peet je bent geweldig
Maar als ik heul eerlijk ben, hoor ik liever Elly, Palma of Claire
Jups, vooral z'n achterkantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die komen ook nog wel een keerRicardo heeft toch ook zijn
leuke kanten ?
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh Peet, wat leuk, speciaal voor jou.Top gedaan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru![]()
Heidiho, tlank you vely much.... we zitten hiel nu met z'n allen stleams te kijken
Top dat het je gelukt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen voor Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 lbellers heb bellen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, vooral z'n achterkant
Oh jeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef PeterNB het volgende:
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel van
de leuke vragen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |