Hoe danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
Die komen ook nog wel een keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Peet je bent geweldig
Maar als ik heul eerlijk ben, hoor ik liever Elly, Palma of Claire
Jups, vooral z'n achterkantquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die komen ook nog wel een keerRicardo heeft toch ook zijn
leuke kanten ?
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ooooh Peet, wat leuk, speciaal voor jou.Top gedaan.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:22 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru![]()
Heidiho, tlank you vely much.... we zitten hiel nu met z'n allen stleams te kijken
Top dat het je gelukt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:26 schreef PeterNB het volgende:
Zo...............ga maar alvast LEUKE vragen verzinnen voor Ricardo !!!!![]()
Maar wel graag zelf telefonisch stellen !! Als ik 3,4 of 5 lbellers heb bellen
we hem op ! (Krijg zojuist zijn telefoonnummer van hem)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, vooral z'n achterkant
Oh jeequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:30 schreef PeterNB het volgende:
Ja lijkt me leuk, bel jij ook gezellig effe ? Jij bent ook wel van
de leuke vragen !
Vertel!!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
Hoi hiep hoi, ik kreeg net feedback op mijn concept binnen.
Bedoel je gewoon die ijsstammen of heb je een pic?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
IJstaart, zijn kinderen dol op en overal verkrijgbaar.
ja heerlijkheid, das een kwestie van smaak; maar vind het wel heel gaaf dat Ricardo hieraan mee wil doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat zal Rachel leuk vinden.
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.quote:
Gaf gelijk zijn telefoonnummer, maakt er geen probleem van alleen dachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ja heerlijkheid, das een kwestie van smaak; maar vind het wel heel gaaf dat Ricardo hieraan mee wil doen
Stuur eens op dat donkerblauwe ding met witte lettersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.
Ze willen iets verduidelijkt zien (meer weten), de rest was goed.
Weer een beetje geluk gehad denk ik.
Dat mag ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Stuur eens op dat donkerblauwe ding met witte letters![]()
(Naar mij dan he)
IJstammen, ijstaart, het maakt kids niks uit. Misschien wat leuke koekjes erin steken en wat slagroom erop. Altijd prijs.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:34 schreef Manu82 het volgende:
Bedoel je gewoon die ijsstammen of heb je een pic?
Of het geluk is weet ik niet, je hebt er toch hard voor gewerkt? Proficiat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Schijnbaar zijn ze onder de indruk.
Ze willen iets verduidelijkt zien (meer weten), de rest was goed.
Weer een beetje geluk gehad denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |