100% eenschquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.
Nu word je afgeleid door dat onnozele ge-uitleg van wat we toch al zien (en dan ook
nog steeds effe NET voor de verassing gaan vertellen wat je krijgt !!!)
Een grotemensen-taart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Manu82 het volgende:
Iemand een idee overigens wat je in plaats van een kindertaart kunt doen?
Aan draadjes? Dat zéi die toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef HiDiHo het volgende:
Er zweven levende vogels
Oh astronauten![]()
Dat ben je daar al met 1 meter 60 hoor.quote:
Heee vogelquote:
Grappenmakerquote:
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
You and Me, waarom niet gewoon Mi en Fang? Klinkt Chineser.
Jarig morgen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker
Die maak ik morgen zelf, maar krijg 6 kleine kinderen hier en normaal haal ik er 1 bij de Hema, maar die was gvd uitverkocht
Samen met Petel lijkt mij gezelligel om de Pliet plaatshow te doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napel
Hahaha, ja zou wel lachen zijn, en dan de hele tijd over exexuties en kloepoek beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij kan zo plaatsnemen naast Snoeks en ter Napel
Zat ik net te denken, GO Markquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Iliades een armblessutre oploopt met die vlag
Ik niet gelukkig, vriendin. Maar alle kinderen komen van mijn kant dus dat moet ik maar oplossen blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jarig morgen?
Kinderen vinden het al snel best joh. Als je écht niets meer kan vinden, ook niet bij een bakker (die hebben vaak wel wat van die fluoriscerende taartgevallen op voorrraad), dan koop je toch gewoon een slagroomtaart en leuk je die zelf nog een beetje op eventueel.![]()
God allemachtig, de 3e Wereldoorlog !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |