Zit je buurvrouw ook te kijken of is die weer bezig met d'r eigen duracell kunstjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit over de Chinese cultuur gaat, laten ze dan straks ook een executie zien?
Welke van de 5?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit je buurvrouw ook te kijken of is die weer bezig met d'r eigen duracell kunstjes
Prachtig spektakel he? goeiesmiddags allemaalquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
* Dementor zit klaar voor de opening van de OS.
Schei nou uit LS, zo kan ik toch niet werkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Li Musi, dat is een neef van Mus Li
Kippevelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
Het is haast niet te bevatten zo groots en mooi... word er gewoon melig van. En dan die twee voetbalverslaggervers erdoorheen aan het ouwenelen.
Het maakt mij redelijk stil, dit is waanzinnig en wat mij betreft onverslaanbaar. Alleen een land met een enorme historie/cultuur kan volgens mij zoiets neerzetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:47 schreef Gert het volgende:
Het is haast niet te bevatten zo groots en mooi... word er gewoon melig van. En dan die twee voetbalverslaggervers erdoorheen aan het ouwenelen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij redelijk stil, dit is waanzinnig en wat mij betreft onverslaanbaar. Alleen een land met een enorme historie/cultuur kan volgens mij zoiets neerzetten.
iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap niet dat die commentatoren er doorheen zitten te wauwelen.............
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap niet dat die commentatoren er doorheen zitten te wauwelen.............
Oe, allemaal fannetjes van het eerste uur.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijven
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze hebben die hele generale repetitie ook al moeten kijken, zitten met een jet lag en moeten nu dus iets doen om wakker te blijven
Geluid uit,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bij zoiets moeten ze gewoon hun muil houden. Dan kom je er echt helemaal in.
Nu word je afgeleid door dat onnozele ge-uitleg van wat we toch al zien (en dan ook
nog steeds effe NET voor de verassing gaan vertellen wat je krijgt !!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |