Hebbe! Knuffele!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef daftme het volgende:
In dat geval ook ff een hondje dan..
[ afbeelding ]
En wat is dat, een nieuw topic openen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Z het volgende:
Ik kan het ook Gellius!
Ha. En fris is een eufemisme voor... ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef Z het volgende:
En frisse usertjes trekken.
Aw... *smelt*quote:
Kom maar door. Ik ben toch al allergischquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aw... *smelt*
Soms zou ik willen dat ik mijn allergie gewoon kon doorgeven aan iemand die toch niet van katten houdt.
Je moet het idd wel of/of doen, want een combi is niet ideaal. Dan blijft er van je dure bank weinig over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een kat toch leuker dan een dure bank. Maar dat is heel persoonlijk.
Ook al was het een goedkope bank. Het blijft zonde als een onwennige kat er op piest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind een kat toch leuker dan een dure bank. Maar dat is heel persoonlijk.
Het is natuurlijk de kunst ze ook tijdig weer weg te jagen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Z het volgende:
Ik kan het ook Gellius!
Dat lost hun concentratiespanne wel op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de kunst ze ook tijdig weer weg te jagen.
Komkom, het leven is maar een spel, K-man. Niet zo zwaar op de hand.quote:
Je moet ook geen kat nemen, maar een mooie en elegante poes die té elegant is om zich te verlagen tot dat soort bezigheden. Ik heb er zo eentje sinds een jaar. Ze ligt momenteel op de tafel in mijn tuin haar koninkrijk te overzien. De enige keer dat ze uit haar rol valt, is wanneer een verdwaalde duif in het tuintje terecht komt. Dan komt ze zich eerst bij mij beklagen. En daarna ligt ze als een tijgerin in opperste concentratie bij de tuindeuren te loeren op haar prooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef k_man het volgende:
Ook al was het een goedkope bank. Het blijft zonde als een onwennige kat er op piest.
Misschien over een paar jaar.
Het is een teken van Boven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aw... *smelt*
Soms zou ik willen dat ik mijn allergie gewoon kon doorgeven aan iemand die toch niet van katten houdt.
Strikt gezien is ze dan nog steeds niet uit haar rol gevallen, want er zijn in het verleden legio koninginnen en andere regentessen geweest die ook dergelijk gedrag vertoonden. Bijv. Cleopatra en Elizabeth I. Maar goed in het geval van die laatste was natuurlijk geen duif haar prooi maar Clive Owen, dus who can blame her dat ze die niet kan weerstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef mane het volgende:
[..]
Je moet ook geen kat nemen, maar een mooie en elegante poes die té elegant is om zich te verlagen tot dat soort bezigheden. Ik heb er zo eentje sinds een jaar. Ze ligt momenteel op de tafel in mijn tuin haar koninkrijk te overzien. De enige keer dat ze uit haar rol valt, is wanneer een verdwaalde duif in het tuintje terecht komt. Dan komt ze zich eerst bij mij beklagen. En daarna ligt ze als een tijgerin in opperste concentratie bij de tuindeuren te loeren op haar prooi.
Wat je schreef over NMS van Hermans herken ik helemaal, maar het kan me dus niet goed boeien, die 'onaangedane' toon. Maar het boek waarin ik nu bezig, vind ik dan weer wel mooi. Wonderkind of een total loss.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef Gellius het volgende:
Komkom, het leven is maar een spel, K-man. Niet zo zwaar op de hand.
Ja, wat zou Boven je ermee willen duidelijk maken denk je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is een teken van Boven.
Tenminste, zo interpreteer ik mijn allergie.
Ik werk op een ministerie, IRquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat voer jij eigenlijk vandaag de dag uit, zoodje?
Het Plein associeer ik vooral met ambtenarenborrels, maar ook met hielenlikkende puppies die achter politici aanlopen. Het Plein is wat dat betreft een geweldige biotoop,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als politicoloog associeer ik het Plein vooral met politici, wat natuurlijk een heel positieve associatie is. De Posthoorn klinkt in elk geval goed (beter dan de Cadillac Ranch, waar ik vannacht was, met een grote amerikaanse vlag, geweien aan de muur, shooters in buisjes en hossende wannabemanagers. Soms wil ik gewoon rust en een boek lezen).
Vorig jaar had ik geprobeerd binnen te komen via het rijkstraineeprogramma, en bij VROM vond ik het wel gezellig eigenlijk, maar ik heb geen idee of dat voor alle ministeries geldt. Is het wat?quote:
Het bevalt mij erg goed (zie PM voor nadere toelichtingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar had ik geprobeerd binnen te komen via het rijkstraineeprogramma, en bij VROM vond ik het wel gezellig eigenlijk, maar ik heb geen idee of dat voor alle ministeries geldt. Is het wat?
Nu snap ik 'm pas! Ik dacht dat je het over dat hondje had!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik voel de neiging om een vingernagel in dat ooghoekje te zetten.
Een wattenstaafje is misschien beter dan een nagel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu snap ik 'm pas! Ik dacht dat je het over dat hondje had!
Ja, ik ook!
Neuh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een wattenstaafje is misschien beter dan een nagel?
Het klinkt alsof de kat er al een beetje aan gewend is dat hij het met drie poten moet doen. Hopelijk gaat het goed, zoals hierboven al wordt gezegd, ze kunnen zich vaak goed redden met een poot minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Z het volgende:
Hoe dat nou precies gebeurd is is niet bekend, op een middag vond schoonmoeder hem versuft in de schuur met een lam pootje en een wond bovenaan de poot. En de poot doet het nog steeds niet goed dus moet hij er af. 'Gelukkig' is het een voorpoot, ik ken een kat met 1 achterpoot en dat ziet er niet echt lekker uit, die kan niet zo veel meer.
Nee, ik zit nog in training, maar ben wat milder geworden. Nog drie daagjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Thisbe het volgende:
IR, al terug uit de states?
Je wordt gebrainwashed! Langzaam maar zeker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog in training, maar ben wat milder geworden. Nog drie daagjes.
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:10 schreef Lienekien het volgende:
Netjes van JAM, dat 'ie zo keurig de score heeft bijgehouden.
Ik weet het. Maar ja, iedereen verliest zijn jeugd op een bepaald moment, dus tsja, ik nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:38 schreef Z het volgende:
[..]
Je wordt gebrainwashed! Langzaam maar zeker.
Leest Lienelien dit topic, eigenlijk?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.
Je quote mij. Lul.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Mijn haargrens is still going strong.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Marble het volgende:
Beter je jeugd dan je haar zegt men altijd he.
Wim T. Schippers vertelde dat ook, omdat hij op z'n 65e nog steeds niet grijs is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:42 schreef k_man het volgende:
Ik verf mijn slapen tegenwoordig grijs, voor de senioriteit.
althans, dat vertel ik de mensen soms
Schelvispekelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja, iedereen verliest zijn jeugd op een bepaald moment, dus tsja, ik nu.
Ik heb een vriend die het vaak bestelt in de kroeg (ook de enige persoon die ik ken onder de 50 die oude jenever drinkt). Het is ook een goede graadmeter voor de kwaliteit van de kroeg.quote:
Dus je herinnert je mij ook nog?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.
Daar hoort een fijn gematteerd sigaartje bij, vind ik. Maar ja, maar ja. Je mag in Eik en Linde vast ook niet meer roken.quote:En in de meeste kroegen wordt nog wel CB geschonken volgens mij. Het zijn wel altijd heel oude flessen want veel wordt het niet gedronken.
Ik zou zeggen: leest Berlin Alexanderplatz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef ShadyLane het volgende:
Jawel Z, Belfast is hip.
[ afbeelding ]
Misschien is dat wel standaard bij post-oorlogssteden, dat ze ineens enorm hip gaan doen, schijnt ook zo te zijn in Belgrado en Sarajevo. En een post-oorlogsstad is het, dat is me nu wel duidelijk geworden, dat het niet een kwestie was van af en toe een bommetje hier of daar, maar helemaal verweven was (en bij de oudere generatie: is) in alles.
Nou ja, vaak, er werd naar mijn mening gevraagd, en dan ben ik niet te beroerd om antwoord te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef Mainport het volgende:
Van de uitgebrachte briefwisselingen lijkt me die tussen Hugo Claus en Simon Vinkenoog niet de interessantste, maar ik was benieuwd wat jij er van dacht, I.R. Baboon, gezien je de wisseling tussen Reve en Hermans vaak in de mond neemt. De Volkskrant merkt op dat "veel van wat indertijd voor de twee correspondenten helder was, na een halve eeuw moeilijk toegankelijk is geworden."
Met je hand op het hart?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moest zojuist het Amerikaanse volkslied zingen omdat ik te laat was. Denk daar maar eens aan als je overwerkt, thisbe.
Dan weet je nu waar je heen moet... Agent Provocateur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb zojuist mijn twee mooiste slipjes verpest door ze rucksichtslos met al het andere ondergoed en handdoeken in een 90 graden-was te gooien. Nu zijn ze deels nog het oorspronkelijke blauw, en de rest vaalgrijs. Waren ze nou helemaal vaalgrijs geworden dan had ik er nog mee kunnen leven.
Kom jij daar? Dan heb ik je vast wel eens tegen het lijf gelopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar hoort een fijn gematteerd sigaartje bij, vind ik. Maar ja, maar ja. Je mag in Eik en Linde vast ook niet meer roken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet overal foto's van, k_man. Ik heb wel een foto van mijn nieuwe schoenenHet werden uiteindelijk toch maar twee paar. Dat derde had ik alleen nog maar in gedachten gekocht.
Stel je voor, voor je het weet zitten we daar alledrie tegelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kom jij daar? Dan heb ik je vast wel eens tegen het lijf gelopen.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:45 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het zelfs iedereen willen afraden in een hostel te slapen. Of in een tent.
Een permanent smeulende vulkaan in je keuken; zowel geliefd in oude Engelse landhuizen als bij de nieuwe rijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:46 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is een AGA?
Waarom is dat zo moeilijk te geloven? Mijn bloedeigen zuster heeft ook zo'n ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:34 schreef NoCigar het volgende:
Aga in de keuken, geloof je het zelf. Of anders geef even een linkje, dan reserveer ik vast voor volgend voorjaar.
Dat hangt maar van je stijl van reizen af. Ik ben liever langer op één plek, die ik dan redelijk goed kan leren kennen, dan kort op vele plekken, waar ik dan maar een glimp van opvang. Maar goed, je hebt nu eenmaal lezers en bladeraars.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:36 schreef NoCigar het volgende:
Bovendien kun je nog eens wat van een land zien als je een beetje rondtrekt.
Thanks, het is idd prachtig, maar voor zover ik het begrijp dat het een B&B is of een huis waar je met minstens zes man in moet. Kun je toch net zo goed naar een hostel gaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:56 schreef Gellius het volgende:
Tsjek je PM.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:18 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik wilde er zo een...
Dus je man is werkeloos? Da's ook rot!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef ShadyLane het volgende:
Alles behalve dat ik kook en de was doe. En dat ik nu nooit meer, als ik een zoon zou krijgen, het arme joch 'Thomas' zou noemen.
Komkom. Denk aan de watermeloenen. Je kan er in zwemmen, als ze groot genoeg zijn, of anders uitgeholde exemplaren als zwembandjes gebruiken. Ik word er zo spuugzat van dat negers al-tijd maar weer onderschat worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou er wat creatiever mee om gaan. Gooi er een neger in ofzo. Niet zo stijfjes. Negers kunnen dan wel niet zo goed zwemmen, maar in die hersenpan kan heel wat zeeleven zich nestelen.
Sebastiaan uit De Kleine Zeemeermin was ook een neger. Nou ja, hij was een krab, maar zijn stem was Jamaicaans dus een neger. En die hield het ook prima uit beneden de zeespiegel, dus prima idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zou er wat creatiever mee om gaan. Gooi er een neger in ofzo. Niet zo stijfjes. Negers kunnen dan wel niet zo goed zwemmen, maar in die hersenpan kan heel wat zeeleven zich nestelen.
Maar een neger heeft een beter track record wat evolutie betreft, dus die kan EERST in een Duitser evolueren, en DAN in een zeezoogdier. Multifunctioneel! Daar moet je bij een Duitser niet om komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:14 schreef LXIV het volgende:
Ben ik nu de enige voor wie het zonneklaar is dat een Duitser heel gemakkelijk tot een zeezoogdier kan evolueren, maar dat zoiets voor een neger welhaast onmogelijk is?
Je kunt ook vissen op andere diersoorten beste Gellius. De makrelen waren overigens erg lekker, en dat voor een vis die me meer voor katten geschikt leek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:56 schreef Gellius het volgende:
Het was toch geen Duitservangwedstrijd?
Thisbe, onder dat verchroomde laagje weledelgestrengheid schuilt niets meer dan een ordinaire proleet. Maar vandaag ben je dan toch gegroeid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
een vis die me meer voor katten geschikt leek.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Thisbe het volgende:
Servus, servi servo servum servo
servi servorum servis servos servis
Je bent de éérste die hiermee komt!
Probeer je nu maar niet zo bijdehand mij te kakken te zetten, want je beseft niet tegen wie je het opneemtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nee echt: je bent de allereerste in dit op taal gerichte subforum die ons hier op wijst.
Die opmerking van mij is wat zielig, maar ik begrijp dat sarcasme niet. Waar is dat voor nodig? Komt er pretentieus over en dat is nogal misplaatst tegenover iemand die je niet zomaar kunt overtroeven op dit terrein.quote:
Probeer ik nu mij of jou te kakken te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Probeer je nu maar niet zo bijdehand mij te kakken te zetten
Inderdaad. En weer vanwege de "de/het" discussie!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Nou, alsjeblieft Gellius, frisse nieuwe usertjes.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Z het volgende:
Ik kan het ook Gellius!
Mijn taak is eenvoudiger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef Z het volgende:
frisse usertjes trekken.
Maar ik heb goede hoop dat deze (dit?)Servus een blijvertje is. Niet zomaar iemand, immers. Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Gellius het volgende:
Het is natuurlijk de kunst ze ook tijdig weer weg te jagen.
Nou, nou. Poeh, poeh.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Die opmerking van mij is wat zielig, maar ik begrijp dat sarcasme niet. Waar is dat voor nodig? Komt er pretentieus over en dat is nogal misplaatst tegenover iemand die je niet zomaar kunt overtroeven op dit terrein.
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Lyr het volgende:
Misschien bestaan ze, misschien niet. Ik doe er geen uitspraak over.
Je had ook naar de kroeg gekund!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Het laadje van de dvd-speler wou gisteren niet meer open. Moesten we film kijken op de laptop.
Als we dat hadden gewild, dan hadden we dat gedaan.quote:
Ha nee, in die retorische trucjes trap ik niet hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik een proleet Gellius? Zijn we dat stiekem niet allemaal?
Mag ik dit als een compliment opvatten in welk geval: bedankt Gelliusquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ho-ho, dat is volledig de verdienste van Z.
Maar ik heb goede hoop dat deze (dit?)Servus een blijvertje is. Niet zomaar iemand, immers. Ik ben erg benieuwd.
Ze bestaan, ik ben daar het empirische bewijs vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Denkende agnosten.. Alsof die überhaupt bestaan.
Een taart bakken. Dat doe ik nu ook. Maar ik ben aan het worstelen met de vraag: nectarine of kersen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil echt nog eits doen vóór etenstijd. Iemand een idee?
Ik kan tegen een stootje. Talloze malen ben ik met pek en veren bedekt wegens dergelijke grapjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom..
Ik kreeg eens genever fout gerekend in een dictee. In de vijfde klas. En toen liep ik een sticker misquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef Gellius het volgende:
De oude genever die ik gisteren gemorst heb blijkt te reageren met de lak op mijn houten vloer. Nu heb ik witte plekken.
Geen idee, maar ik was vandaag nog even bij mijn ouders en daar bleek dat hun kat zich steeds beter redt op drie poten. Het beest blijkt steeds ondernemender te worden. Eerst waren zijn avonturen buiten beperkt tot de achtertuin, vervolgens klom ie op en over de schutting (met maar één achterpoot best een prestatie) en inmiddels verkent ie de buurt. Hij is zelfs vriendjes geworden met een andere kat uit de buurt.quote:
Stumperquote:
Ze weer mee terug nemen, vooral.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Wat was je van plan met die fietslampjes en buskaart in Amerika, IR?
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Ik heb wel eens een plasje moeten doen, voor medische redenen, en dat was de dag na een enorm bacchanaal, ik kreeg de dag daar na een belletje dat ik opnieuw moest komen plassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Het staat een paar pagina's terug. Of klik: TTK: die topicquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Lyr het volgende:
Mag ik vragen wat er mis is of was met de poes, Z?
Hou je er rekening mee dat ik een teveel aan lammetjes heb en deze met plezier tegen een zacht prijsje overdoe aan een liefhebber? Ook in onderdelen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef Gellius het volgende:
Goed dat je even langswaait Sigme; ik bedenk me dat ik mijn lam en rund nog moet regelen bij het Drens Landschap. De vriezer is bijna leeg.
Wat wil je weten Pope? Hoeveelheden, maten, prijzen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als het niet geheim is, wil ik het ook wel weten.
Goed. Ik ga bijna op vakantie, en ook nog eens trouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoe gaat het met je, Z?
Daar kan Bierfink nog best eens stront mee krijgen. Eetcafé Obelix hier in Nijmegen moest ook zijn naam veranderen en alle verwijzingen naar de strip uit de huisstijl verwijderen.quote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je zou beter vasten.
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar wil iemand mij nou adviseren waar ik dat everzwijn mogelijk zou kunnen kopen? Kom nou zeg, er is hier heus wel iemand die dat weet.
Dat valt wel mee, alhoewel daar ergens in de buurt Atlantis toch moet liggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef Z het volgende:
Ik zit drie weken in een huisje op Sardinië. Is dat een 'hottetottetentententoonstelling'?
Dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |