Goed. Ik ga bijna op vakantie, en ook nog eens trouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoe gaat het met je, Z?
Daar kan Bierfink nog best eens stront mee krijgen. Eetcafé Obelix hier in Nijmegen moest ook zijn naam veranderen en alle verwijzingen naar de strip uit de huisstijl verwijderen.quote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je zou beter vasten.
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar wil iemand mij nou adviseren waar ik dat everzwijn mogelijk zou kunnen kopen? Kom nou zeg, er is hier heus wel iemand die dat weet.
Dat valt wel mee, alhoewel daar ergens in de buurt Atlantis toch moet liggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef Z het volgende:
Ik zit drie weken in een huisje op Sardinië. Is dat een 'hottetottetentententoonstelling'?
Dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |