Daar hoort een fijn gematteerd sigaartje bij, vind ik. Maar ja, maar ja. Je mag in Eik en Linde vast ook niet meer roken.quote:En in de meeste kroegen wordt nog wel CB geschonken volgens mij. Het zijn wel altijd heel oude flessen want veel wordt het niet gedronken.
Ik zou zeggen: leest Berlin Alexanderplatz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef ShadyLane het volgende:
Jawel Z, Belfast is hip.
[ afbeelding ]
Misschien is dat wel standaard bij post-oorlogssteden, dat ze ineens enorm hip gaan doen, schijnt ook zo te zijn in Belgrado en Sarajevo. En een post-oorlogsstad is het, dat is me nu wel duidelijk geworden, dat het niet een kwestie was van af en toe een bommetje hier of daar, maar helemaal verweven was (en bij de oudere generatie: is) in alles.
Nou ja, vaak, er werd naar mijn mening gevraagd, en dan ben ik niet te beroerd om antwoord te geven.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef Mainport het volgende:
Van de uitgebrachte briefwisselingen lijkt me die tussen Hugo Claus en Simon Vinkenoog niet de interessantste, maar ik was benieuwd wat jij er van dacht, I.R. Baboon, gezien je de wisseling tussen Reve en Hermans vaak in de mond neemt. De Volkskrant merkt op dat "veel van wat indertijd voor de twee correspondenten helder was, na een halve eeuw moeilijk toegankelijk is geworden."
Met je hand op het hart?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moest zojuist het Amerikaanse volkslied zingen omdat ik te laat was. Denk daar maar eens aan als je overwerkt, thisbe.
Dan weet je nu waar je heen moet... Agent Provocateur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb zojuist mijn twee mooiste slipjes verpest door ze rucksichtslos met al het andere ondergoed en handdoeken in een 90 graden-was te gooien. Nu zijn ze deels nog het oorspronkelijke blauw, en de rest vaalgrijs. Waren ze nou helemaal vaalgrijs geworden dan had ik er nog mee kunnen leven.
Kom jij daar? Dan heb ik je vast wel eens tegen het lijf gelopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar hoort een fijn gematteerd sigaartje bij, vind ik. Maar ja, maar ja. Je mag in Eik en Linde vast ook niet meer roken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:33 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb niet overal foto's van, k_man. Ik heb wel een foto van mijn nieuwe schoenenHet werden uiteindelijk toch maar twee paar. Dat derde had ik alleen nog maar in gedachten gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |