Je kunt ook vissen op andere diersoorten beste Gellius. De makrelen waren overigens erg lekker, en dat voor een vis die me meer voor katten geschikt leek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:56 schreef Gellius het volgende:
Het was toch geen Duitservangwedstrijd?
Thisbe, onder dat verchroomde laagje weledelgestrengheid schuilt niets meer dan een ordinaire proleet. Maar vandaag ben je dan toch gegroeid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Thisbe het volgende:
[..]
een vis die me meer voor katten geschikt leek.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:16 schreef Thisbe het volgende:
Servus, servi servo servum servo
servi servorum servis servos servis
Je bent de éérste die hiermee komt!
Probeer je nu maar niet zo bijdehand mij te kakken te zetten, want je beseft niet tegen wie je het opneemtquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Gellius het volgende:
Nee echt: je bent de allereerste in dit op taal gerichte subforum die ons hier op wijst.
Die opmerking van mij is wat zielig, maar ik begrijp dat sarcasme niet. Waar is dat voor nodig? Komt er pretentieus over en dat is nogal misplaatst tegenover iemand die je niet zomaar kunt overtroeven op dit terrein.quote:
Probeer ik nu mij of jou te kakken te zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Probeer je nu maar niet zo bijdehand mij te kakken te zetten
Inderdaad. En weer vanwege de "de/het" discussie!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Nou, alsjeblieft Gellius, frisse nieuwe usertjes.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Z het volgende:
Ik kan het ook Gellius!
Mijn taak is eenvoudiger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef Z het volgende:
frisse usertjes trekken.
Maar ik heb goede hoop dat deze (dit?)Servus een blijvertje is. Niet zomaar iemand, immers. Ik ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Gellius het volgende:
Het is natuurlijk de kunst ze ook tijdig weer weg te jagen.
Nou, nou. Poeh, poeh.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Die opmerking van mij is wat zielig, maar ik begrijp dat sarcasme niet. Waar is dat voor nodig? Komt er pretentieus over en dat is nogal misplaatst tegenover iemand die je niet zomaar kunt overtroeven op dit terrein.
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Lyr het volgende:
Misschien bestaan ze, misschien niet. Ik doe er geen uitspraak over.
Je had ook naar de kroeg gekund!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Het laadje van de dvd-speler wou gisteren niet meer open. Moesten we film kijken op de laptop.
Als we dat hadden gewild, dan hadden we dat gedaan.quote:
Ha nee, in die retorische trucjes trap ik niet hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik een proleet Gellius? Zijn we dat stiekem niet allemaal?
Mag ik dit als een compliment opvatten in welk geval: bedankt Gelliusquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ho-ho, dat is volledig de verdienste van Z.
Maar ik heb goede hoop dat deze (dit?)Servus een blijvertje is. Niet zomaar iemand, immers. Ik ben erg benieuwd.
Ze bestaan, ik ben daar het empirische bewijs vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Denkende agnosten.. Alsof die überhaupt bestaan.
Een taart bakken. Dat doe ik nu ook. Maar ik ben aan het worstelen met de vraag: nectarine of kersen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil echt nog eits doen vóór etenstijd. Iemand een idee?
Ik kan tegen een stootje. Talloze malen ben ik met pek en veren bedekt wegens dergelijke grapjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom..
Ik kreeg eens genever fout gerekend in een dictee. In de vijfde klas. En toen liep ik een sticker misquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef Gellius het volgende:
De oude genever die ik gisteren gemorst heb blijkt te reageren met de lak op mijn houten vloer. Nu heb ik witte plekken.
Geen idee, maar ik was vandaag nog even bij mijn ouders en daar bleek dat hun kat zich steeds beter redt op drie poten. Het beest blijkt steeds ondernemender te worden. Eerst waren zijn avonturen buiten beperkt tot de achtertuin, vervolgens klom ie op en over de schutting (met maar één achterpoot best een prestatie) en inmiddels verkent ie de buurt. Hij is zelfs vriendjes geworden met een andere kat uit de buurt.quote:
Stumperquote:
Ze weer mee terug nemen, vooral.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Wat was je van plan met die fietslampjes en buskaart in Amerika, IR?
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Ik heb wel eens een plasje moeten doen, voor medische redenen, en dat was de dag na een enorm bacchanaal, ik kreeg de dag daar na een belletje dat ik opnieuw moest komen plassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |