Het klinkt alsof de kat er al een beetje aan gewend is dat hij het met drie poten moet doen. Hopelijk gaat het goed, zoals hierboven al wordt gezegd, ze kunnen zich vaak goed redden met een poot minder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Z het volgende:
Hoe dat nou precies gebeurd is is niet bekend, op een middag vond schoonmoeder hem versuft in de schuur met een lam pootje en een wond bovenaan de poot. En de poot doet het nog steeds niet goed dus moet hij er af. 'Gelukkig' is het een voorpoot, ik ken een kat met 1 achterpoot en dat ziet er niet echt lekker uit, die kan niet zo veel meer.
Nee, ik zit nog in training, maar ben wat milder geworden. Nog drie daagjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef Thisbe het volgende:
IR, al terug uit de states?
Je wordt gebrainwashed! Langzaam maar zeker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog in training, maar ben wat milder geworden. Nog drie daagjes.
Op het moment dat je dat niet meer doet ben je echt een slet, Lienelien, je moet het altijd bijhouden. Dat is ook beter voor je memoires.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:10 schreef Lienekien het volgende:
Netjes van JAM, dat 'ie zo keurig de score heeft bijgehouden.
Ik weet het. Maar ja, iedereen verliest zijn jeugd op een bepaald moment, dus tsja, ik nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:38 schreef Z het volgende:
[..]
Je wordt gebrainwashed! Langzaam maar zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |