Dat lost hun concentratiespanne wel op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de kunst ze ook tijdig weer weg te jagen.
Komkom, het leven is maar een spel, K-man. Niet zo zwaar op de hand.quote:
Je moet ook geen kat nemen, maar een mooie en elegante poes die té elegant is om zich te verlagen tot dat soort bezigheden. Ik heb er zo eentje sinds een jaar. Ze ligt momenteel op de tafel in mijn tuin haar koninkrijk te overzien. De enige keer dat ze uit haar rol valt, is wanneer een verdwaalde duif in het tuintje terecht komt. Dan komt ze zich eerst bij mij beklagen. En daarna ligt ze als een tijgerin in opperste concentratie bij de tuindeuren te loeren op haar prooi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef k_man het volgende:
Ook al was het een goedkope bank. Het blijft zonde als een onwennige kat er op piest.
Misschien over een paar jaar.
Het is een teken van Boven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aw... *smelt*
Soms zou ik willen dat ik mijn allergie gewoon kon doorgeven aan iemand die toch niet van katten houdt.
Strikt gezien is ze dan nog steeds niet uit haar rol gevallen, want er zijn in het verleden legio koninginnen en andere regentessen geweest die ook dergelijk gedrag vertoonden. Bijv. Cleopatra en Elizabeth I. Maar goed in het geval van die laatste was natuurlijk geen duif haar prooi maar Clive Owen, dus who can blame her dat ze die niet kan weerstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef mane het volgende:
[..]
Je moet ook geen kat nemen, maar een mooie en elegante poes die té elegant is om zich te verlagen tot dat soort bezigheden. Ik heb er zo eentje sinds een jaar. Ze ligt momenteel op de tafel in mijn tuin haar koninkrijk te overzien. De enige keer dat ze uit haar rol valt, is wanneer een verdwaalde duif in het tuintje terecht komt. Dan komt ze zich eerst bij mij beklagen. En daarna ligt ze als een tijgerin in opperste concentratie bij de tuindeuren te loeren op haar prooi.
Wat je schreef over NMS van Hermans herken ik helemaal, maar het kan me dus niet goed boeien, die 'onaangedane' toon. Maar het boek waarin ik nu bezig, vind ik dan weer wel mooi. Wonderkind of een total loss.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:36 schreef Gellius het volgende:
Komkom, het leven is maar een spel, K-man. Niet zo zwaar op de hand.
Ja, wat zou Boven je ermee willen duidelijk maken denk je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is een teken van Boven.
Tenminste, zo interpreteer ik mijn allergie.
Ik werk op een ministerie, IRquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat voer jij eigenlijk vandaag de dag uit, zoodje?
Het Plein associeer ik vooral met ambtenarenborrels, maar ook met hielenlikkende puppies die achter politici aanlopen. Het Plein is wat dat betreft een geweldige biotoop,quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als politicoloog associeer ik het Plein vooral met politici, wat natuurlijk een heel positieve associatie is. De Posthoorn klinkt in elk geval goed (beter dan de Cadillac Ranch, waar ik vannacht was, met een grote amerikaanse vlag, geweien aan de muur, shooters in buisjes en hossende wannabemanagers. Soms wil ik gewoon rust en een boek lezen).
Vorig jaar had ik geprobeerd binnen te komen via het rijkstraineeprogramma, en bij VROM vond ik het wel gezellig eigenlijk, maar ik heb geen idee of dat voor alle ministeries geldt. Is het wat?quote:
Het bevalt mij erg goed (zie PM voor nadere toelichtingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorig jaar had ik geprobeerd binnen te komen via het rijkstraineeprogramma, en bij VROM vond ik het wel gezellig eigenlijk, maar ik heb geen idee of dat voor alle ministeries geldt. Is het wat?
Nu snap ik 'm pas! Ik dacht dat je het over dat hondje had!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik voel de neiging om een vingernagel in dat ooghoekje te zetten.
Een wattenstaafje is misschien beter dan een nagel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nu snap ik 'm pas! Ik dacht dat je het over dat hondje had!
Ja, ik ook!
Neuh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Een wattenstaafje is misschien beter dan een nagel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |