http://www.imdb.com/title/tt1059475/quote:When the Strategic Response Unit arrives, the rules change. The bad guy's caught - he just doesn't know it yet. The SRU, inspired by Toronto's Emergency Task Force, is a handpicked team of elite cops. High risk is their business and these men and women do it all: rescue hostages, bust gangs, defuse bombs. Talk down suicidal teens. Protect the Pope. They handle state-of-the-art weapons - sniper rifles, flash-bang grenades, tasers. They climb the sides of buildings. See through walls. But they're different from other SWAT teams. Because their arsenal also includes a gift for words. A knowledge of human intuition. An instinct for when it's time to negotiate - and when the 'solution' calls for something more. On the scene, they're in charge. No one knows their job better. SRU Constables outrank senior Inspectors - and the Inspectors don't like it. Regular uniforms grumble when pushed aside by the SRU 'prima donnas.' While secretly wishing they were in their place. It's a tough job. A job that carries the kind of pressure only your teammates - your band of brothers - can really understand. It's a stress that shades all your choices and can take a heavy toll on families, friends, lovers... These people are A-types and risk-takers. On the job, they play by the rules, bend them if they have to. But off the job, all bets are off...
Misschien ook dan maar eens gaan volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Toryu het volgende:
Ik kijk emVind het best leuk, beetje te vergelijken met The Unit.
Terug in de tijd?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:51 schreef Meddo het volgende:
Voorlopig de laatste afleveringhopelijk in 2007 weer verder
Die vond ik 't beste idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef Meddo het volgende:
De aflevering van gisteren in dat winkelcentrum was echt goed
Volgens mij niet hoor. Kon er ook niks op TV.com vinden.quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Toryu het volgende:
Afgelopen? Volgens mij komt komende week gewoon de volgende aflevering.
Ik moest toen wel even lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef jmac het volgende:
Goede laatste aflevering trouwens. Een van de beste.
Anne Frank
Ep9 is al geweest hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Kon er ook niks op TV.com vinden.
Eindelijk weer, was al lang aan het wachten op afl. 10, wat nu dus 1ste afl. van seizoen 2 is geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 2 is uitgelekt
Aflevering 2 & 3 inmiddels ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 2 is uitgelekt
* Shrien wil 720p releasesquote:Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aflevering 2 & 3 inmiddels ook.
Same herequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef Meddo het volgende:
Nu officieel uitgezonden, heb speciaal gewacht met kijken tot de 720p
aflevering 10, 11 en 12 zijn de afgelopen weken geweestquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef jmac het volgende:
Zijn ze al voorbij epi 4 die toen geleaked was?
Dan loop ik er een paar achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
aflevering 10, 11 en 12 zijn de afgelopen weken geweest
Ah mooi, ik zag laatste tijd al vaker wat staan over deze serie en nu ik weet dat die met The Unit te vergelijken is dan ga ik deze zeker eens volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Toryu het volgende:
Ik kijk emVind het best leuk, beetje te vergelijken met The Unit.
Zekerquote:
Julesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond het ook wel een mooie aflevering. Ik had eerst het idee dat ze met die windmachine in hoog tempo al die gassen uit de ruimte wouden blazen. Dat een aansteker niet werkt in harde wind had ik niet aan gedacht
Ik ben wel benieuwd wat ze met Jules gaan doen als ze uit het ziekenhuis komt. Misschien word ze wel overgeplaatst naar een ander team of functie binnen het SRU. Dat zou het voor haar en Sam wel een stuk makkelijker maken om samen een relatie te hebben zonder dat het team daar last van heeft.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:00 schreef Meddo het volgende:
Ik volg de serie ook, vind hem ook wel vermakelijk. Het is alleen jammer dat ze altijd beginnen met een flash forward van de "echte" actie die pas halverwege komt. Dat maakt het wel wat voorspelbaar.
Heb je wel gelijk inquote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Het was deze maar een beetje zo-zo.. verhaal was beetje matig om maar niet te beginnen over de additional cast
Het "idee" was ook prima, maar de uitvoering iets minder. Vooral die scholieren irriteerden mij. Hoewel die ella wel leuk was om naar te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef jmac het volgende:
Ik vond 'm juist wel aardig. Lekker actueel ook qua onderwerp.
Indeedquote:
Joostquote:Op zondag 21 juni 2009 15:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
Wie weet er of er een seizoen 3 komt?
Waarom heeft Joost dat nog niet gepost dan?quote:
quote:[message=32363606,noline]wontcachme schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:57[/message]:
Voor de fans van flashpoint, na de 9 afleveringen komend seizoen komt er zeer waarschijnlijk geen afleveringen meer. CBS/NBC/ABC(wie het ook uitzond) heeft er geen interesse meer in
Ik las ergens anders dat flashpoint eerst deze zomer zou beginnen maar dat het naar begin 2010 was verplaatstquote:
Oh, je bericht slaat op het seizoen na deze ^quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- CBS has rescinded its decision to bring back "Flashpoint" this summer.
The first of nine new episodes had been set for Fridays at 9:00/8:00c starting July 17.
Network sources have confirmed the change as the Canadian import will now return at midseason. Repeats however will continue in said hour for the rest of the summer.
En digitaal kanaal 13th Street zend het ook uit trouwens (zit standaard in UPC/Ziggo digitale abo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
SBS gaat 't op dinsdagavond uitzenden.
Dat hield mij niet tegen om hem te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer een aflevering, ben benieuwd of er een nieuw iemand komt.You dream it, I live it.
Daar wacht ik ook nog op. Jammer dat ik dan tóch weer te nieuwsgierig ben om dit topic niet te openenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Shrien het volgende:
Nog geen 720p release helaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
3x02 inderdaad nog steeds niet. Bweh. Dan vanavond maar iets anders kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:42 schreef Shrien het volgende:
Nogsteeds geen hd release..
Ik vond het juist een van de beste van de seriesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:10 schreef Meddo het volgende:
Zojuist de nieuwst aflevering gekeken, vond het verhaal eigenlijk maar matig
Komt ook doordat de muziek keuze altijd erg pakkend is!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Aestivate het volgende:
Tvp omdat erg goeie serie! Bijna elke aflevering wordt ik iets emotioneel op het eind.Knap dat ze dat elke aflevering in zo'n korte tijd toch weer lukt! (pakkende verhaallijn)
Die van afgelopen Zondag vond ik maar saai.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef Aestivate het volgende:
De aflevering van vorige week.(S03E08 "The Good Citizen"), prachtig!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Aestivate het volgende:
Verder heb ik nog een torrent linkje welke volgens mij de goeie is. Google "flashpoint S03E09" en dan de 2e link (torrentbit).
Foutje... mijn oprechte excuses. Had hem zelf ook gedownload maar hij kwam niet eens af... blijkt dus idd een neppe te zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
Niet downloaden mensen. Een fake bestand + hij opent daarna een pagina waar je zogenaamd een programmaatje moet downloaden om het te kunnen zien.
quote:There are some minor issues approximately 8mins into the release.
It's still highly watchable but we held off incase someone had a
cleaner feed. Thanks to a friend for helping with most of the show
or this problem would have been throughout. However because of this
we don't have a valid source for 720. So high res fans will have
to wait till CBS airs it
O rly? Waar dan? Titel? Bron?quote:
Omdat Flashpoint van C(anada)TV is en CBS (waarop je site wsl geprogrammeerd is) zendt ze veel later pas uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
O rly? Waar dan? Titel? Bron?
Kan niks vinden op tv.com e.d.
Edit: Al wel wat gevonden:![]()
Flashpoint S03E10 Unconditional Love
In heb een programma en een site die bijhouden wanneer en nieuwe afl. komt maar die werken dus niet goed.(bij flashpoint).
Schop omhoog.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef Aestivate het volgende:
Schopje...
Nog nieuws omtrent deze serie? Vrijwel elke aflevering is pakkend en briljant... kan alleen nergens vinden of ze nog een keer verder gaan of dat ie gecancelled is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad. De emoties bij het team, tegen die andere agenten. En dat telefoontje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik krijg altijd kippevel vanaf het moment dat Lou z'n ouders belt ... en dat z'n moeder er dan niet is.En Spike
Altijd erg goed gedaan inderdaad. Top serie op dat vlak, erg goede serie op het 'actie' vlak.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik krijg altijd kippevel vanaf het moment dat Lou z'n ouders belt ... en dat z'n moeder er dan niet is.En Spike
Ja nog maar éénquote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Aestivate het volgende:
T/m de aflevering van deze week gekeken (S03E15, S03E06 volgens een andere nummering). Puike afleveringen weer, vooral van deze week.![]()
Volgende week volgens mij de laatste van dit seizoen? (of iig een pauze)
Blijft een top serie (alhoewel ik het nieuwe intro liedje nog steeds geen verbetering vind).
Dit was echt een vet goeie.quote:
SUPER!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CTV heeft bekend dat de overgebleven 6 afleveringen van seizoen 3 vanaf 4 januari worden uitgezonden, nu op dinsdagavond 10PM locale tijd. De opnames voor een 18(!) afleveringen lang seizoen 4 starten ook begin 2011.
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CTV heeft bekend dat de overgebleven 6 afleveringen van seizoen 3 vanaf 4 januari worden uitgezonden, nu op dinsdagavond 10PM locale tijd. De opnames voor een 18(!) afleveringen lang seizoen 4 starten ook begin 2011.
Ik vond 'm zeer vermakelijk. Er zijn wel heel veel verhaallijnen met kinderen in dit seizoen, maar die raken je wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
And they're back!
Ik kan niet anders zeggen dan top notch television... zo goed weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Aestivate het volgende:
Bestaat er al een HD versie die beschikbaar is? Kan alleen de gewone vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste aflevering was trouwens ook weer supergoed.![]()
yes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Is dat nou de vader van Veronica Mars?
Topic laten aanpassenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
Ik kijk deze serie al een tijdje.. Kan er alleen geen degelijk forum van vinden dus ik doe hier maar even een kijkje!Even vraagje vooraf... gaat dit over de Nederlandse uitzendingen of die van CTV of CBS... of beide door mekander met een boel spoiler tags?
Flashpoint heeft dan ook een onhandig uitzendschema. Steeds een paar afleveringen en dan ineens weer een hele tijd niks. Ik kijk ook altijd eerst op de downloadsites of er een nieuwe is voor ik hier kijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Topic laten aanpassen
Spoiler tags over episode mag natuurlijk, ik vind het altijd wel fijn.
Soms vergeet ik dat er een nieuwe episode geweest is en om dan een grote spoiler te
lezen is natuurlijk erg zuur
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
Reactie op vorige spoiler::SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor a.s. zondag, dit is echt spoiler materiaal, vooral de laatste 5 seconden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter komt hier alles eens op BR uit![]()
![]()
Haha dat vliegtuig dat een tyfusherrie maakt terwijl de motoren overduidelijk uitstonden![]()
Doet SRU alleen situaties met vuurwapens? Want ik vind het wel wat eentonig worden zo. Ook wacht ik nog altijd op de écht slechte badguy. Maar misschien bestaan die in het echt gewoon niet.![]()
Damn, niet één clifhanger, maar een stuk of 6. Nu wordt 6 maanden wachten wel héél erg lang.![]()
Victor Garber was wel briljant goed. En Donna heeft wel heel snel promotie gemaakt.![]()
![]()
:(:@:@:@:@:@ AAAARGH!!!!
6 maand is heul wel te lang om te wachten
beetje on topic dan maar: vette afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit. En wat Lfj zegt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Damn, niet één clifhanger, maar een stuk of 6. Nu wordt 6 maanden wachten wel héél erg lang.![]()
Victor Garber was wel briljant goed. En Donna heeft wel heel snel promotie gemaakt.![]()
![]()
Wat een geniale aflevering zeg![]()
![]()
En wat sneu voor het teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door zoem op 08-02-2011 19:44:03 ]![]()
Wel weer typisch Flashpoint om een season finale als dit te doen, de etters
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Goddamn!! die was goed zeg
Wat een drama all over the place.. geweldig einde van een seizoen.
Wat een top serie!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Head shot, dead shotAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Flashpoint
Season Premiere of Flashpoint kicks off Friday, May 6 at 8/7c! You won't want to miss a moment!
Goed nieuws
Staat op hun Facebook fanpage![]()
![]()
Waarschijnlijk season premiere op CBS, right?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
Flashpoint
Season Premiere of Flashpoint kicks off Friday, May 6 at 8/7c! You won't want to miss a moment!
Goed nieuws
Staat op hun Facebook fanpageAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Yep, eerst 6 afleveringen die in januari/februari al op CTV te zien zijn geweest. Dan 7 nieuwe afleveringen, ik vermoed er direct achteraan, dus écht nieuwe afleveringen vanaf 17 juni (gok ik).quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk season premiere op CBS, right?![]()
Morgen. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1833347/
Dat zou vandaag moeten betekenen!![]()
I call BSAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nog twee weken wachten dus.quote:[...]
Meanwhile, CTV’s hit series "Flashpoint" (June 17) reloads for an adrenaline-filled fourth season in simulcast with CBS following a six-week run of encore episodes beginning May 6
[...]
Bron CTVWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Niet komende vrijdag?![]()
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard).![]()
Sickbeardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard).Die info is achterhaald.
Er is inmiddels al wel een 5e seizoen besteld (net als seizoen 4 18 afleveringen). Er komen er dus minimaal nog 36.![]()
![]()
Dit keer geen BS, maar keiharde waarheidquote:
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Was vroeg wakker, dus maar gelijk gekeken. Super aflevering. Dat Ed het zou overleven was geen verrassing, maar ben benieuwd of Ed nog last gaat krijgen van die arm (als je een sniper bent kan dat lastig zijn). Vrees echter meer voor Wordy en zijn hand.![]()
Hoop dat Victor Garber nog een keer terug komt, het feit dat het team 'on probation' is, geeft dat iig wel de mogelijkheid.![]()
Volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was goed
Vraag me af hoe ze altijd aan hun liedjes komen.
Vaak niet te vinden met soundhound/shazam laat staan op google d.m.v. de lyrics
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hier kan je iig de titles vinden, ik heb een aantal nummers, maar het nummer dat ik wil heb ik nog steeds niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij was goed
Vraag me af hoe ze altijd aan hun liedjes komen.
Vaak niet te vinden met soundhound/shazam laat staan op google d.m.v. de lyrics
Promo voor aflevering 2:
![]()
Ik had te veel verwacht van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen denk ik, vond hem niet zo goed als andere afleveringen. Terwijl er wel genoeg gebeurd is. Zal deels ook met die actie te maken hebben (dubbele drop ofzo), belachelijk risicovol plan voor iemand die al meerdere mensen heeft neergeschoten en pistool op hen richtte e.d.![]()
2 was mehAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Begin was goed, het einde vond ik iets minder. Ik miste een duidelijk overgang van de vorige aflevering naar deze. Het was een gat van 4 maanden, Ed is weer terug, maar het is onduidelijk wat er met de rest is gebeurd. Zal de komende afleveringen wel duidelijk worden, maar ze hadden het van mij iig wel ter sprake mogen brengen. Ze staan immers onder toezicht.![]()
Deze aflevering vond ik dan weer iets minder. Het hele idee met social media enzo is wel leuk, maar echt veel meer was er ook niet te zien. Beetje een tegenvaller.![]()
Dat zingen had niet gehoeven.. vrij leuke episodeAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat ja. Weet ook nog niet wat ik van die nieuwe moet denken. :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat zingen had niet gehoeven.. vrij leuke episode![]()
Weer een heftige episode
Nu duurt het een week of 2 a 3 voordat er weer een nieuwe EP komt als ik de Twitteraccount moet geloven..
Edit:
Een maand zelfs:
Flashpoint returns in Canada September 19 in special Monday Premiere with Whitney and 2 1/2 Men.
Regular timeslot this fall is Tuesdays at 8 on CTV.
http://twitter.com/#!/Flashpoint_TV![]()
Bron: http://www.tv.com/shows/flashpoint/episodes/quote:Season 4, Episode 9 – Aired: 9/27/2011
The War Within
Team One the is busy with their sites on a gunman and what the connections are between several groups of people and they must try to keep the connection from causing harm to anyone else.
Dus vanavond episode 9 lijkt me? Nouja, ergens bij ons 's nachts.![]()
Ja, de volgorde en logische uitzendingtijdstippen ontbreken nogal bij deze serie door mix canada/usa. Maar gelukkig komt er sowieso nog een seizoen na deze!![]()
deze weekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Weet iemand wanneer het weer verder gaat?![]()
![]()
Ik snap helemaal niks meer van de episodes nu.
Op die link van jou hierboven staat:
4x10 = Wild Card
4x11 = A New Life
En op de episode list van wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Flashpoint_episodes
4x10 = The Cost Of Doing Busines
4x11 = Wild Card
en 4x13 = A New Life.
Whut?![]()
Huh raar... Vorige week stond op de website dat het vandaag weer zou beginnen na break van 1 week.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Die serie is echt de meest onregelmatige ooit..
|maar inderdaad:
Season 4, Episode 10
Episode Synopsis: A woman is forced to rob a bank in order to free her kidnapped family, who are being held hostage due to an enormous debt the woman owes to a loan shark. Original Air Date: Nov 1, 2011
Maar die hebben we toch laatst gezien? Met dat ze naar het casino gaat etc. etc.
En daarna (klinkt wel nieuw);
Season 4, Episode 11
Episode Synopsis: A wedding turns tragic when a vengeful family try to kill members of the wedding party who may have been involved in sending one of their loved ones to prison, where he died. Original Air Date: Nov 8, 2011![]()
Er was eerder ook al verwarring omdat het op zowel een Amerikaanse als Canadese zender werd uitgezonden, die ieder hun eigen ep. nummering hadden. Misschien is dat nu weer aan de hand?![]()
In Amerika zijn ze nu ook weer begonnen (op ION, een kabelzender geloof ik) en daar komt om de week (dacht ik) een aflevering die in Canada al geweest is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef Toryu het volgende:
Er was eerder ook al verwarring omdat het op zowel een Amerikaanse als Canadese zender werd uitgezonden, die ieder hun eigen ep. nummering hadden. Misschien is dat nu weer aan de hand?
Maar nu komt de nieuwe aflevering dus op 8 november? Het wordt steeds vager. Nou ja, nog genoeg andere leuke series om te kijken.![]()
Ja deze was behoorlijk spannend! Ben benieuwd naar de volgende. Hoeveel afleveringen gaan ze maken dit seizoen?![]()
18. Nog 3 te gaan dus. De opnames zijn al afgerond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ja deze was behoorlijk spannend! Ben benieuwd naar de volgende. Hoeveel afleveringen gaan ze maken dit seizoen?
Eind januari gaan de opnames van seizoen 5 van start, als het goed is ook weer 18 afleveringen.![]()
Spike![]()
Wederom een goede aflevering. Maar als dit een echt team was, zouden die allang niet meer bij de SRU werken, wat die allemaal meegemaakt hebben de laatste tijd. Maar het is vermakelijke TV en daar gaat het om.![]()
![]()
Goeie aflevering ook weer! S04E17. Leek wel een soort tussen/seizoenseinde, maar volgende week komt er weer een ep als het goed is.
Afgelopen 5-6 afleveringen vond ik trouwens vrijwel allemaal top!![]()
Ik heb de laatste 2 afleveringen nog niets gezien. Volgende week woensdag heb ik vrij en dan ga ik die 2 + de seizoensfinale (dat is nl volgende week) achter elkaar kijken.![]()
quote:The members of Flashpoint’s Strategic Response Unit will keep on reporting for duty, now that the cop drama’s new home, ION Television, has picked up the Toronto-produced series for another season.
Season 5, to consist of 13 episodes, begins production next month.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zojuist het eerste seizoen op dvd gekocht via een actie van veronica! Ben benieuwd
Voor de geïnteresseerden:
http://www.veronicatv.nl/dvd
Actie loopt nog tot 26 februari![]()
Yep, eindelijk weer eens wat niets (volg voor mijn doen weinig series in de zomer). Nog 13 afleveringen en dan is het klaar.![]()
Toffe aflevering, wel een heftig begin van het seizoen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wat een geweldig begin van het laatste seizoen hopen dat de aankomende 12 afleveringen net zo goed worden.![]()
Toffe episode, maar dat meisje was wel verschrikkelijk irritant
Er was dus toch wel een uitzending. Hij is net op de nieuwsgroepen verschenen in 720p. De piratenbaai zal wel snel volgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom kan ik de 720p nergens vinden?Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Ah, slechts een beetje meer geduld was nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Er was dus toch wel een uitzending. Hij is net op de nieuwsgroepen verschenen in 720p. De piratenbaai zal wel snel volgen.![]()
![]()
Flashpoint.S05E05.720p.HDTV.x264-2HDquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Er was dus toch wel een uitzending. Hij is net op de nieuwsgroepen verschenen in 720p. De piratenbaai zal wel snel volgen.
zie hem ook langskomen![]()
Deze aflevering vond ik ook weer minder. Alleen laatste paar minuten waren goed, maar dat kwam omdat het verwees naar een andere aflevering, die wel erg goed was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik hoop dat deze weer beter is, vond afl 4 niet zo namelijk.![]()
Een maandje geleden heb ik alle seizoenen binnengehaald en bekeken.
Wat een prachtserie, jammer dat ik daar nu pas achter ben gekomen want ik las ergens dat seizoen 5 ook de laatste wordt.![]()
Jammer he. Nog maar 6 episodes dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Desii het volgende:
Een maandje geleden heb ik alle seizoenen binnengehaald en bekeken.
Wat een prachtserie, jammer dat ik daar nu pas achter ben gekomen want ik las ergens dat seizoen 5 ook de laatste wordt.![]()
![]()
Vorige week ook al traag, nu ook nog niet beschikbaar (zowel gewoon als HD niet te vinden).
Het is toch wel uitgezonden?![]()
Mooi, dan zal de HD er ook wel komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef diertjuh het volgende:
Ondertussen is de gewone versie te vinden. De HD versie nog niet.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Flashpoint S05E06 720p HDTV x264-2HD
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Dat vraag ik mij ook af, weet je het al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:36 schreef Dokter.Kutjoch het volgende:
Waarom ben ik ook alweer gestopt met kijken.![]()
Net de voorlaatste aflevering gekeken. Vanaf volgende week zit het er op. Toch zonde als je ziet hoe goed dit seizoen is. Ze pakken groots uit in de laatste twee afleveringen, niet helemaal in de lijn van de serie, maar opbouwen naar een climax is het wel.![]()
Ik heb de eerste gezien en als ik jou was zou ik wachten op het tweede deel en het dan achter elkaar kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit te twijfelen. Kijken, of wachten en dan de laatste twee afleveringen achter elkaar kijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en als ik jou was zou ik wachten op het tweede deel en het dan achter elkaar kijkenhet was heel spannend en dan moet je wachten dus idd wachten
![]()
![]()
Leuke actie, 16,94 incl verzendkosten
http://www.veronicatv.nl/(...)dvd-actie-flashpoint
Enige lelijke is dit, maar die mailtjes die ik hierdoor ga krijgen zeg ik wel weer opquote:Ja, ik ga akkoord met de privacyverklaring.*
Tevens geef ik toestemming voor het gebruik van mijn e-mailadres en het/de door mij opgegeven telefoonnummer(s) door SBS en zorgvuldig door SBS geselecteerde partners om mij per e-mail, post, telefoon en/of SMS te informeren over interessante acties, prijsvragen, producten of diensten. Tevens ben ik op de hoogte van onderstaande voorwaarden & informatie.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Laatste ep was best heftig, al betwijfel ik of die Donna nu is overleden. Daar deden ze wel heel gemakkelijk over. Zo zaten er nog wel een aantal twijfelpuntjes in die ze wat mij betreft wel iets beter konden uitwerken. Benieuwd naar het tweede deel.![]()
Leuke serie.
Zo maar met seizoen 2 beginnen.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
Heb me zondagavond toch laten verleiden om het eerste deel te kijken ... damn ... nu wachten tot aflevering 2 en dan is het voorbij![]()
![]()
Inderdaad nog maar 1 aflevering.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Heb me zondagavond toch laten verleiden om het eerste deel te kijken ... damn ... nu wachten tot aflevering 2 en dan is het voorbijDan is het helemaal afgelopen... ben benieuwd hoe ze het gaat afronden (spectaculair, happy end, minder happy end, etc.)
![]()
alle 3? meerdere personages en meerdere eindes zeg maarquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 1 aflevering.Dan is het helemaal afgelopen... ben benieuwd hoe ze het gaat afronden (spectaculair, happy end, minder happy end, etc.)
![]()
![]()
Erg goede en leuke serieBenieuwd naar de laatste ep.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vond het een mooi einde! Niet zo heel spannend als de vorige aflevering maar zat toch zeker voldoende actie in.
Jammer dat het nu afgelopen is.![]()
![]()
Mooi einde van een mooie serie![]()
Het afscheidsinterview is ook leuk overigens. Leuk weetje, Sam's ouders bij de bruiloft waren zijn echte ouders.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Het ging wel heel vlot (en enigzins makkelijk) in het tweede deel, maar er zaten toch ook weer wat hele spannende momenten bij. Maar wat een goed afsluitend seizoen verder, echt knap werk![]()
![]()
Ik had bij die scene dat ze dat huis overhoop halen wel even een Gamma momentje, wat als ze de verkeerde hebben
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
WUT ??? Was dit de laatste ep ooit van flashpoint ?? Nooooo.
Deze serie heeft juist zulke sterke verhalen die nog minstens 10 seizoenen kunnen overleven..
Beter dan NCIS zeg ik niet, maar wel sterker en aangrijpender.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Net de interviews gezien, erg jammer. Ze hadden echt nog wel door en door en door kunnen en mogen gaan
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Erg zonde dat ze ermee ophouden. Ik wist helemaal niet dat het de seriefinale was, totdat ik de special zag.![]()
Waar kan ik die interviews vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:56 schreef DaMook het volgende:
Net de interviews gezien, erg jammer. Ze hadden echt nog wel door en door en door kunnen en mogen gaan
.
De makers van de serie hebben zelf besloten er een einde aan te maken. Jammer, het had zeker nog potentie om er nog een aantal seizoen aan te plakken. Maar ze hebben iig kunnen eindigen op de manier die zij wilden, het was een fantastische aflevering.![]()
Piratebay etc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Waar kan ik die interviews vinden?
De makers van de serie hebben zelf besloten er een einde aan te maken. Jammer, het had zeker nog potentie om er nog een aantal seizoen aan te plakken. Maar ze hebben iig kunnen eindigen op de manier die zij wilden, het was een fantastische aflevering.
En idd hoe jammer het ook is het is wel een mooie serie geworden van begin tot eind. Eigenlijk altijd van hoog niveau geweest/gebleven.![]()
Torrents idd, bij mij heet ie flashpoint.S05.special.the.final.salutequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Waar kan ik die interviews vinden?
De makers van de serie hebben zelf besloten er een einde aan te maken. Jammer, het had zeker nog potentie om er nog een aantal seizoen aan te plakken. Maar ze hebben iig kunnen eindigen op de manier die zij wilden, het was een fantastische aflevering.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Goodbye, Flashpoint, Goodbye![]()
How I enjoyed you!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Interviews nu gekeken, idd leuk om te zien.
Hugh is nu weer bezig met z'n band, Enrico zal ongetwijfeld wel weer ergens in een serie opduiken, ben benieuwd wat de rest gaat doen.![]()
Enrico speelt momenteel in Person of Interestquote:Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Interviews nu gekeken, idd leuk om te zien.
Hugh is nu weer bezig met z'n band, Enrico zal ongetwijfeld wel weer ergens in een serie opduiken, ben benieuwd wat de rest gaat doen.![]()
![]()
Erg sporadisch, maar hij is wel bad ass
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Bedankt voor de heads-up. Was mij anders denk ik nooit opgevallen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:00 schreef Bart het volgende:
TV / Win alle seizoenen van Flashpoint op dvd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: