inderdaad. De emoties bij het team, tegen die andere agenten. En dat telefoontje.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik krijg altijd kippevel vanaf het moment dat Lou z'n ouders belt ... en dat z'n moeder er dan niet is.En Spike
Altijd erg goed gedaan inderdaad. Top serie op dat vlak, erg goede serie op het 'actie' vlak.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik krijg altijd kippevel vanaf het moment dat Lou z'n ouders belt ... en dat z'n moeder er dan niet is.En Spike
Ja nog maar éénquote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Aestivate het volgende:
T/m de aflevering van deze week gekeken (S03E15, S03E06 volgens een andere nummering). Puike afleveringen weer, vooral van deze week.![]()
Volgende week volgens mij de laatste van dit seizoen? (of iig een pauze)
Blijft een top serie (alhoewel ik het nieuwe intro liedje nog steeds geen verbetering vind).
Dit was echt een vet goeie.quote:
SUPER!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CTV heeft bekend dat de overgebleven 6 afleveringen van seizoen 3 vanaf 4 januari worden uitgezonden, nu op dinsdagavond 10PM locale tijd. De opnames voor een 18(!) afleveringen lang seizoen 4 starten ook begin 2011.
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
CTV heeft bekend dat de overgebleven 6 afleveringen van seizoen 3 vanaf 4 januari worden uitgezonden, nu op dinsdagavond 10PM locale tijd. De opnames voor een 18(!) afleveringen lang seizoen 4 starten ook begin 2011.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |