http://www.imdb.com/title/tt1059475/quote:When the Strategic Response Unit arrives, the rules change. The bad guy's caught - he just doesn't know it yet. The SRU, inspired by Toronto's Emergency Task Force, is a handpicked team of elite cops. High risk is their business and these men and women do it all: rescue hostages, bust gangs, defuse bombs. Talk down suicidal teens. Protect the Pope. They handle state-of-the-art weapons - sniper rifles, flash-bang grenades, tasers. They climb the sides of buildings. See through walls. But they're different from other SWAT teams. Because their arsenal also includes a gift for words. A knowledge of human intuition. An instinct for when it's time to negotiate - and when the 'solution' calls for something more. On the scene, they're in charge. No one knows their job better. SRU Constables outrank senior Inspectors - and the Inspectors don't like it. Regular uniforms grumble when pushed aside by the SRU 'prima donnas.' While secretly wishing they were in their place. It's a tough job. A job that carries the kind of pressure only your teammates - your band of brothers - can really understand. It's a stress that shades all your choices and can take a heavy toll on families, friends, lovers... These people are A-types and risk-takers. On the job, they play by the rules, bend them if they have to. But off the job, all bets are off...
Misschien ook dan maar eens gaan volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Toryu het volgende:
Ik kijk emVind het best leuk, beetje te vergelijken met The Unit.
Terug in de tijd?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:51 schreef Meddo het volgende:
Voorlopig de laatste afleveringhopelijk in 2007 weer verder
Die vond ik 't beste idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef Meddo het volgende:
De aflevering van gisteren in dat winkelcentrum was echt goed
Volgens mij niet hoor. Kon er ook niks op TV.com vinden.quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Toryu het volgende:
Afgelopen? Volgens mij komt komende week gewoon de volgende aflevering.
Ik moest toen wel even lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:23 schreef jmac het volgende:
Goede laatste aflevering trouwens. Een van de beste.
Anne Frank
Ep9 is al geweest hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Kon er ook niks op TV.com vinden.
Eindelijk weer, was al lang aan het wachten op afl. 10, wat nu dus 1ste afl. van seizoen 2 is geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 2 is uitgelekt
Aflevering 2 & 3 inmiddels ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 2 is uitgelekt
* Shrien wil 720p releasesquote:Op maandag 24 november 2008 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aflevering 2 & 3 inmiddels ook.
Same herequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef Meddo het volgende:
Nu officieel uitgezonden, heb speciaal gewacht met kijken tot de 720p
aflevering 10, 11 en 12 zijn de afgelopen weken geweestquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef jmac het volgende:
Zijn ze al voorbij epi 4 die toen geleaked was?
Dan loop ik er een paar achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
aflevering 10, 11 en 12 zijn de afgelopen weken geweest
Ah mooi, ik zag laatste tijd al vaker wat staan over deze serie en nu ik weet dat die met The Unit te vergelijken is dan ga ik deze zeker eens volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Toryu het volgende:
Ik kijk emVind het best leuk, beetje te vergelijken met The Unit.
Zekerquote:
Julesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond het ook wel een mooie aflevering. Ik had eerst het idee dat ze met die windmachine in hoog tempo al die gassen uit de ruimte wouden blazen. Dat een aansteker niet werkt in harde wind had ik niet aan gedacht
Ik ben wel benieuwd wat ze met Jules gaan doen als ze uit het ziekenhuis komt. Misschien word ze wel overgeplaatst naar een ander team of functie binnen het SRU. Dat zou het voor haar en Sam wel een stuk makkelijker maken om samen een relatie te hebben zonder dat het team daar last van heeft.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:00 schreef Meddo het volgende:
Ik volg de serie ook, vind hem ook wel vermakelijk. Het is alleen jammer dat ze altijd beginnen met een flash forward van de "echte" actie die pas halverwege komt. Dat maakt het wel wat voorspelbaar.
Heb je wel gelijk inquote:Op zondag 3 mei 2009 21:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Het was deze maar een beetje zo-zo.. verhaal was beetje matig om maar niet te beginnen over de additional cast
Het "idee" was ook prima, maar de uitvoering iets minder. Vooral die scholieren irriteerden mij. Hoewel die ella wel leuk was om naar te kijkenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:31 schreef jmac het volgende:
Ik vond 'm juist wel aardig. Lekker actueel ook qua onderwerp.
Indeedquote:
Joostquote:Op zondag 21 juni 2009 15:54 schreef jdiezrequejo het volgende:
Wie weet er of er een seizoen 3 komt?
Waarom heeft Joost dat nog niet gepost dan?quote:
quote:[message=32363606,noline]wontcachme schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:57[/message]:
Voor de fans van flashpoint, na de 9 afleveringen komend seizoen komt er zeer waarschijnlijk geen afleveringen meer. CBS/NBC/ABC(wie het ook uitzond) heeft er geen interesse meer in
Ik las ergens anders dat flashpoint eerst deze zomer zou beginnen maar dat het naar begin 2010 was verplaatstquote:
Oh, je bericht slaat op het seizoen na deze ^quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- CBS has rescinded its decision to bring back "Flashpoint" this summer.
The first of nine new episodes had been set for Fridays at 9:00/8:00c starting July 17.
Network sources have confirmed the change as the Canadian import will now return at midseason. Repeats however will continue in said hour for the rest of the summer.
En digitaal kanaal 13th Street zend het ook uit trouwens (zit standaard in UPC/Ziggo digitale abo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
SBS gaat 't op dinsdagavond uitzenden.
Dat hield mij niet tegen om hem te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer een aflevering, ben benieuwd of er een nieuw iemand komt.You dream it, I live it.
Daar wacht ik ook nog op. Jammer dat ik dan tóch weer te nieuwsgierig ben om dit topic niet te openenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Shrien het volgende:
Nog geen 720p release helaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
3x02 inderdaad nog steeds niet. Bweh. Dan vanavond maar iets anders kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:42 schreef Shrien het volgende:
Nogsteeds geen hd release..
Ik vond het juist een van de beste van de seriesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:10 schreef Meddo het volgende:
Zojuist de nieuwst aflevering gekeken, vond het verhaal eigenlijk maar matig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |