En digitaal kanaal 13th Street zend het ook uit trouwens (zit standaard in UPC/Ziggo digitale abo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
SBS gaat 't op dinsdagavond uitzenden.
Dat hield mij niet tegen om hem te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer een aflevering, ben benieuwd of er een nieuw iemand komt.You dream it, I live it.
Daar wacht ik ook nog op. Jammer dat ik dan tóch weer te nieuwsgierig ben om dit topic niet te openenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:45 schreef Shrien het volgende:
Nog geen 720p release helaas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
3x02 inderdaad nog steeds niet. Bweh. Dan vanavond maar iets anders kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:42 schreef Shrien het volgende:
Nogsteeds geen hd release..
Ik vond het juist een van de beste van de seriesquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:10 schreef Meddo het volgende:
Zojuist de nieuwst aflevering gekeken, vond het verhaal eigenlijk maar matig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |