Komt ook doordat de muziek keuze altijd erg pakkend is!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Aestivate het volgende:
Tvp omdat erg goeie serie! Bijna elke aflevering wordt ik iets emotioneel op het eind.Knap dat ze dat elke aflevering in zo'n korte tijd toch weer lukt! (pakkende verhaallijn)
Die van afgelopen Zondag vond ik maar saai.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:18 schreef Aestivate het volgende:
De aflevering van vorige week.(S03E08 "The Good Citizen"), prachtig!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Aestivate het volgende:
Verder heb ik nog een torrent linkje welke volgens mij de goeie is. Google "flashpoint S03E09" en dan de 2e link (torrentbit).
Foutje... mijn oprechte excuses. Had hem zelf ook gedownload maar hij kwam niet eens af... blijkt dus idd een neppe te zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
Niet downloaden mensen. Een fake bestand + hij opent daarna een pagina waar je zogenaamd een programmaatje moet downloaden om het te kunnen zien.
quote:There are some minor issues approximately 8mins into the release.
It's still highly watchable but we held off incase someone had a
cleaner feed. Thanks to a friend for helping with most of the show
or this problem would have been throughout. However because of this
we don't have a valid source for 720. So high res fans will have
to wait till CBS airs it
O rly? Waar dan? Titel? Bron?quote:
Omdat Flashpoint van C(anada)TV is en CBS (waarop je site wsl geprogrammeerd is) zendt ze veel later pas uitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
O rly? Waar dan? Titel? Bron?
Kan niks vinden op tv.com e.d.
Edit: Al wel wat gevonden:![]()
Flashpoint S03E10 Unconditional Love
In heb een programma en een site die bijhouden wanneer en nieuwe afl. komt maar die werken dus niet goed.(bij flashpoint).
Schop omhoog.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:28 schreef Aestivate het volgende:
Schopje...
Nog nieuws omtrent deze serie? Vrijwel elke aflevering is pakkend en briljant... kan alleen nergens vinden of ze nog een keer verder gaan of dat ie gecancelled is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |