Deze aflevering vond ik ook weer minder. Alleen laatste paar minuten waren goed, maar dat kwam omdat het verwees naar een andere aflevering, die wel erg goed was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik hoop dat deze weer beter is, vond afl 4 niet zo namelijk.
Jammer he. Nog maar 6 episodes dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Desii het volgende:
Een maandje geleden heb ik alle seizoenen binnengehaald en bekeken.
Wat een prachtserie, jammer dat ik daar nu pas achter ben gekomen want ik las ergens dat seizoen 5 ook de laatste wordt.
Mooi, dan zal de HD er ook wel komen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:38 schreef diertjuh het volgende:
Ondertussen is de gewone versie te vinden. De HD versie nog niet.
Dat vraag ik mij ook af, weet je het al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 03:36 schreef Dokter.Kutjoch het volgende:
Waarom ben ik ook alweer gestopt met kijken.
Ik heb de eerste gezien en als ik jou was zou ik wachten op het tweede deel en het dan achter elkaar kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit te twijfelen. Kijken, of wachten en dan de laatste twee afleveringen achter elkaar kijken.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien en als ik jou was zou ik wachten op het tweede deel en het dan achter elkaar kijken
quote:Ja, ik ga akkoord met de privacyverklaring.*
Tevens geef ik toestemming voor het gebruik van mijn e-mailadres en het/de door mij opgegeven telefoonnummer(s) door SBS en zorgvuldig door SBS geselecteerde partners om mij per e-mail, post, telefoon en/of SMS te informeren over interessante acties, prijsvragen, producten of diensten. Tevens ben ik op de hoogte van onderstaande voorwaarden & informatie.
Inderdaad nog maar 1 aflevering.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Heb me zondagavond toch laten verleiden om het eerste deel te kijken ... damn ... nu wachten tot aflevering 2 en dan is het voorbij
alle 3? meerdere personages en meerdere eindes zeg maarquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Inderdaad nog maar 1 aflevering.Dan is het helemaal afgelopen... ben benieuwd hoe ze het gaat afronden (spectaculair, happy end, minder happy end, etc.)
Waar kan ik die interviews vinden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:56 schreef DaMook het volgende:
Net de interviews gezien, erg jammer. Ze hadden echt nog wel door en door en door kunnen en mogen gaan
.
Piratebay etc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Waar kan ik die interviews vinden?
De makers van de serie hebben zelf besloten er een einde aan te maken. Jammer, het had zeker nog potentie om er nog een aantal seizoen aan te plakken. Maar ze hebben iig kunnen eindigen op de manier die zij wilden, het was een fantastische aflevering.
Torrents idd, bij mij heet ie flashpoint.S05.special.the.final.salutequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Waar kan ik die interviews vinden?
De makers van de serie hebben zelf besloten er een einde aan te maken. Jammer, het had zeker nog potentie om er nog een aantal seizoen aan te plakken. Maar ze hebben iig kunnen eindigen op de manier die zij wilden, het was een fantastische aflevering.
Enrico speelt momenteel in Person of Interestquote:Op zondag 16 december 2012 13:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Interviews nu gekeken, idd leuk om te zien.
Hugh is nu weer bezig met z'n band, Enrico zal ongetwijfeld wel weer ergens in een serie opduiken, ben benieuwd wat de rest gaat doen.
Bedankt voor de heads-up. Was mij anders denk ik nooit opgevallen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:00 schreef Bart het volgende:
TV / Win alle seizoenen van Flashpoint op dvd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |