We zitten inmiddels bij Oisterwijk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, onderdeel van het dorp Berkel-Enschot, Heukelom was te klein en is daarom niet in de naam van het fusie-dorp opgenomen.![]()
Hoezo off-topic?![]()
Maar wij spelen ook in europa hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Mooie goal van Amrabat maar in Nederland hadden die scheidsrechters hem toch wel afgekeurd voor een duwfout
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja ik was even vergeten dat de Eredivisie een Europese competitie was!
Ook volgens de mijne hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CLquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook volgens de mijne hoor.
Maar Engelse scheidsrechters laten over het algemeen meer doorspelen
Of juist niet met die labiele voetballers die er soms lopen bij PSV.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CL.
Slecht beeld, maar het is beter dan niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Jullie kennen me niet, maar ik lees heel vaak mee hier. Wilde mijn mede-PSV'ers toch nog even een plezier doen (voor degene die nog geen stream heeft)...
http://www.justin.tv/daave1
Mwah, het valt niet tegen, vind ik. Gelukkig iets idd als je geen Sport1 hebt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slecht beeld, maar het is beter dan niks
quote:
Je vergeet Real Mallorca.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, jammer van die penalty, maar resultaat is toch niet belangrijk.
Tweede helft was wat het tam. Vond PSV de betere ploeg vandaag, alleen Everton was maar matig. Denk opzich dat het een goede week geweest in Engeland. Nou nog de Treffers en Feyenoord, en dan moeten ze er klaar voor zijn.
Nieuwe jongens bevallen me behoorlijk trouwens. En dan met name Brechet, Amrabat en Manco.
PSV was niet goed, wel aardig. Het veld wel mooi breed gehouden, nu moeten er nog kansen gecreëerd worden. PSV heeft dringend een nieuwe spits nodig die makkelijk goals maakt, ook uit halve kansen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
PSV was gewoon goed, of dit nu lag aan de zwakte van Everton is ook makkelijk te zeggen. Brechet speelde goed idd.
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef okee6 het volgende:
Weer zo'n gelijkspel, Stevens heeft schijnbaar geen idee waar hij het zoeken moet.
Wat een goalquote:
Ik snap je fixatie wel -immers speelt Ajax dit seizoen zonder Colin, Rommedahl, Luque, Perez etcetera- maar een titel win je met je verdediging. Die is lek, daar moet wat aan gebeuren. En Marcellis is niet de (enige) stop, die nu ontbreekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..
Pieters is er ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik snap je fixatie wel -immers speelt Ajax dit seizoen zonder Colin, Rommedahl, Luque, Perez etcetera- maar een titel win je met je verdediging. Die is lek, daar moet wat aan gebeuren. En Marcellis is niet de (enige) stop, die nu ontbreekt.
Oeps, de rots in de branding, die menig Champions League aanvaller reeds de mond snoerde. Of wacht!!quote:
dat ziet hij wel, daarom wil ie ook nog een extra spits erbij..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..
Helemaal mee eens, akelig lekkere goal! En ik moet toegeven dat ik na bekendmaking van die transfer (en de hele weede seizoenshelft vorig seizoen) toch ernsitge twijfels had of hij het niveau wel aan kon. Tot nu toe geef ik met veel plezier mijn ongelijk toequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word met de dag enthousiaster over Amrabat, lijkt zich moeiteloos aan te sluiten aan het niveau, sterker nog hij is de smaakmaker van de voorbereiding.
Is het wat? Zon mislukt verblijf bij Benfica zegt niet veel maar wel íets natuurlijk.quote:Naast Mevlüt Erdinç (FC Sochaux) wordt ook Gonzalo Rubén Bergessio (foto) met PSV in verband gebracht. De 24-jarige spits speelt sinds een half jaar bij San Lorenzo de Almagro, nadat een verblijf bij Benfica op niets uitliep. De Argentijnse club wil pas aan de onderhandelingstafel plaatsnemen bij een bod van vijf miljoen euro. (Olé)
Ik moest ook al meteen aan onze clubgangster denken jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Mislukt verblijf bij Benfica...dat doet me aan een andere speler denken.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Bergessio is een nieuwe naam die opgedoken is voor de spits positie bij Milan. Weer eens wat anders dan een Braziliaan
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan er in elk geval niks van
Inderdaad, ik kan niet wachten totdat hij onze verdediging weer komt versterken! Onze beste verdediger...quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef ganzenherder het volgende:
Marcellis is weer degelijk aan het verdedigen vandaag tot nu toe
Hij heeft amper fatsoenlijke middenvelders meegenomen, dus hij moet welquote:Op zondag 10 augustus 2008 15:23 schreef dndiek het volgende:
Toch vreemd dat De Haan eerst Bakkal helemaal afbrandt na een invalbeurt van 10 minuten en de volgende wedstrijd in de basiself zet....
Tegen Everton spelen in de Eredivisie? Knap!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja ik was even vergeten dat de Eredivisie een Europese competitie was!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef -SG- het volgende:
Haha werd net in het topic van olympisch elftal van nederland gepost.
Geweldig interview![]()
.
Nee, maar de commentator was Pascal Kamperman. Die denkt ook dat Isaksson Fins is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:14 schreef leolinedance het volgende:
Ik stond gisterenavond/nacht met Mike Zonneveld in de kroeg (Lempke). Hij zei dat het wel lekker ging en vond het leuk om te horen dat de commentator zo lyrisch over hem was. Ik heb het maar half gezien, was Zonneveld écht zo goed gisteren?
Pascal Kamperman klinkt niet bepaald Engels..quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, maar de commentator was Pascal Kamperman. Die denkt ook dat Isaksson Fins is.
Daarom zei ik ook dat hij in de Eredivisie waarschijnlijk was afgekeurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tegen Everton spelen in de Eredivisie? Knap!
Wat was nou die 8-ball gang? Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden..
Kamperman deed commentaar op Sport1. Als je die van Setanta bedoelt, dat was Steve Bower en die ken ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pascal Kamperman klinkt niet bepaald Engels..
Zo oud ook.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:12 schreef -SG- het volgende:
Haha werd net in het topic van olympisch elftal van nederland gepost.
Geweldig interview![]()
.
Echt héquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef ganzenherder het volgende:
Marcellis is weer degelijk aan het verdedigen vandaag tot nu toe
Ik denk dat jij het eens opnieuw moet lezen, vriendquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij in de Eredivisie waarschijnlijk was afgekeurd.
Wel goed lezen he
Gaat ie ook doen, bij Arsenalquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Afellay mag van mij wel eens wat bepalender gaan worden
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef Tim86 het volgende:
Afellay wellicht naar Arsenal.
Bron: E. ten Napel
AD.nlquote:PSV wil bieden op Mevlüt Erdinç
EINDHOVEN - PSV bereidt een bod voor op Mevlüt Erdinç. Een delegatie van de landskampioen bekeek zaterdag de aanvaller van het Franse FC Sochaux.
afbeelding vergroten Mevlüt Erdinç maakte op het afgelopen EK nog deel uit van de Turkse selectie. FOTO EPA
Erdinç (21) liet een prima indruk achter op de gasten uit Eindhoven. De viervoudig international van Turkije, die op het afgelopen EK bij de selectie van bondscoach Fatih Terim zat, wist in de eerste speelronde van de Franse competitie gelijk te scoren. Afgelopen seizoen trof hij ook al elf maal het net in de Ligue 1.
Genoeg voor een overwinning was de kopgoal van Erdinç niet. Sochaux verloor met 1-2 van het gepromoveerde Grenoble.
In Frankrijk wordt er amper gescoord iig, hoeveel wedstrijden had hij er voor nodig?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
AD.nl
Zou een goede aankoop zijn. 11 goals in de Ligue 1 is ook heel goed.
29 volgens wiki. Maakt de prestatie alleen maar beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In Frankrijk wordt er amper gescoord iig, hoeveel wedstrijden had hij er voor nodig?
Volgens wiki dus 28:quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
29 volgens wiki. Maakt de prestatie alleen maar beter.
quote:becoming the club's top-scorer with 11 goals in 28 appearances
is het echt zo'n goede spits dan? We hebben eigenlijk niet echt behoefte aan nog een halfzachte spits als Lazovic..quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:47 schreef Ruudt het volgende:
EINDELIJK!
Ik hoop echt dat ze hem kopen.
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik PSV was zou ik snel Perez voor de neus van Vitesse wegkapen als vervanger
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom?
-------- Amrabat
-- Manco ----- Doedelzak
--------- Erdinç
Komt hij op de bank en dan gaat ie weer huilen.
Nope, Amrabat wordt de nieuwe ster. In de voorbereiding krijgt Doedelzak amper iets klaargespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Zapper het volgende:
Nu je toch met Doedelzak aankomt, wat gaat die jongen doen dit seizoen denken jullie? Had een formidabele entree in de Eredivisie maar zakte in mijn ogen na een aantal wedstrijden ver terug en viel stukken minder op. Is hij in staat om weer echt belangrijk te gaan worden zoals hij in zijn eerste wedstrijden voor PSV was?
Hij zakte inderdaad erg ver terug en heeft totnogtoe niet veel laten zien. Ik verwacht eigenlijk niet dat hij veel gaat schiteren dit seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Zapper het volgende:
Nu je toch met Doedelzak aankomt, wat gaat die jongen doen dit seizoen denken jullie? Had een formidabele entree in de Eredivisie maar zakte in mijn ogen na een aantal wedstrijden ver terug en viel stukken minder op. Is hij in staat om weer echt belangrijk te gaan worden zoals hij in zijn eerste wedstrijden voor PSV was?
quote:11/8/2008 - 'Jovanovic persoonlijk akkoord met PSV'
Volgens De Telegraaf richt PSV zich tegelijkertijd op twee aanvallers, Erding en Jovanovic. Met de laatste zou al een persoonlijk akkoord zijn bereikt. De clubs waren het gisterenavond echter nog niet eens over de transfersom.
Correct.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als Jovanovic meespelt tegen Liverpool kan PSV hem toch niet meer opstellen?
Als PSV na de winterstop UEFA Cup speelt, dan weer wel, volgens mij..quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaadHet hele seizoen niet meer of na de winterstop weer wel?
Nog niet zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:23 schreef Vidacz het volgende:
Kezman is al naar PSG.
quote:De overgang van Mateja Kezman naar Paris Saint Germain dreigt in een impasse te geraken. De Servische aanvaller is nog altijd druk in conclaaf met zijn huidige club Fenerbahçe, dat hem niet zomaar wil laten gaan. De Parijzenaars wachten de situatie geduldig af, maar hopen de speler nog wel deze week te kunnen presenteren. (L’Equipe)
Ik volg de Belgische competitie op de voet (ben ook Belg, zal daar wel aan liggen) en ik zou het heel jammer vinden moest ie naar PSV verhuizen, omdat Standard hem nog nodig heeft. (en omdat ie in m'n megascore ploeg zit)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoeveel mensen die in dit topic steevast tegen Jovanovic zijn, hebben de beste man eigenlijk weleens zien spelen (en niet 1 of 2 samenvattingen oid..).
Just curious
(ik namelijk niet... dus ik kan me ook geen mening vormen over hem en sta dus neutraal tegenover hem).
Zijn statistieken zeggen natuurlijk ook wel wat zonder dat je hem hebt zien spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoeveel mensen die in dit topic steevast tegen Jovanovic zijn, hebben de beste man eigenlijk weleens zien spelen (en niet 1 of 2 samenvattingen oid..).
Just curious
(ik namelijk niet... dus ik kan me ook geen mening vormen over hem en sta dus neutraal tegenover hem).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |