abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60653036
En van Marquinho, Claudio en Leandro had men ook zéér hoge verwachtingen.

Maar ik ben het wel met Ruudt eens dat de Brazilianen die wel doorgebroken zijn dat ruimschoots gecompenseerd hebben.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:52:17 #52
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_60653302
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Marcelo werd binnen gehaald als de vervanger van Ronaldo en Tardelli werd binnen gehaald als de speler van het Braziliaans jeugdeftal dat speelde op het jeugd WK in Nederland.
Die 2 werden wel degelijk als grote talenten gezien.
Maar het is ook hoe ze hier zich staande kunnen houden want voelen ze zich hier wel thuis? De cultuuromslag is voor sommige te groot van invloed dat hun prestaties eronder lijden. Dit mag niet gebeuren maar toch gebeurd het. En wellicht is de begeleiding soms niet optimaal zodat een jongen niet verder doorgroeit.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_60654313
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Marcelo werd binnen gehaald als de vervanger van Ronaldo en Tardelli werd binnen gehaald als de speler van het Braziliaans jeugdeftal dat speelde op het jeugd WK in Nederland.
Die 2 werden wel degelijk als grote talenten gezien.
Claudio en Leandro ook. Leandro wás ook bizar getalenteerd. Helaas heeft hij niet de kop erop staan waarmee hij dat talent ten gelde kan maken. Maar ik weet nog goed dat hij soms acties liet zien vergeleken waarbij Robben overkwam als een houten klaas...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60663289
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:07 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Maar vaker niet goed.
Alcides, Jorginho, Marquinho, Claudio, Marcos, Marcelo, Leandro, Tardelli.
Je vergeet Fágner nog. Waarschijnlijk kan je Reis en Cássio Ramos (jammer genoeg) ook aan dat lijstje toe gaan voegen. Reis is m.i. niet proffessioneel genoeg, kan schijnbaar wel erg goed voetballen. Cássio ben ik ook zéker geen fan van, heb hem op trainingen aan het werk gezien en ik denk dat Jeroen Zoet meer potentie heeft. Denk dat Piet de Visser en Stan Valckx hun contacten met Lemic even op peil moesten houden, misschien een tijdelijk geldtekort van beide?
PSV Eindhoven!
pi_60664638
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Je vergeet Fágner nog. Waarschijnlijk kan je Reis en Cássio Ramos (jammer genoeg) ook aan dat lijstje toe gaan voegen. Reis is m.i. niet proffessioneel genoeg, kan schijnbaar wel erg goed voetballen. Cássio ben ik ook zéker geen fan van, heb hem op trainingen aan het werk gezien en ik denk dat Jeroen Zoet meer potentie heeft. Denk dat Piet de Visser en Stan Valckx hun contacten met Lemic even op peil moesten houden, misschien een tijdelijk geldtekort van beide?
Heukelom? Als in dat gehucht in Noord-brabant?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60664916
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heukelom? Als in dat gehucht in Noord-brabant?
Precies, kende et?

[ Bericht 0% gewijzigd door Heukelom op 08-08-2008 20:11:51 ]
PSV Eindhoven!
pi_60675895
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:42 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Precies, kende et?
Yup, onderdeel van het dorp Berkel-Enschot, Heukelom was te klein en is daarom niet in de naam van het fusie-dorp opgenomen.

Hoezo off-topic?
pi_60676126
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:42 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Precies, kende et?
Ben jij ook lid van de beruchte 8-ball gang, die ik op de wiki-pagina tegenkom?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60676242
Heukelom?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:47:28 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60676603
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ben jij ook lid van de beruchte 8-ball gang, die ik op de wiki-pagina tegenkom?
Watte? Kan het niet vinden..

Het gaat spannend worden dit jaar. Heb begrepen dat de concurrenten uit Amsterdam het vandaag ook niet verkeerd hebben gedaan tegen Arsenal..
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:10:54 #61
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_60678119
nee idd, zag er niet slecht uit van Ajax, hopelijk barst er daar nog klein bommetje door Perez, of als huntelaar toch nog op de 31e wordt verkocht..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_60678129
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Watte? Kan het niet vinden..

Het gaat spannend worden dit jaar. Heb begrepen dat de concurrenten uit Amsterdam het vandaag ook niet verkeerd hebben gedaan tegen Arsenal..
Aanvallend zat het goed in elkaar maar in de tweede helft was Arsenal duidelijk een klasse te groot.
Ook geen schande daar niet van.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:04:20 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60679325
http://www.ed.nl/sport/ps(...)t-kon-laten-zien.ece
quote:
"Bij het begin van de voorbereiding was ik zo fit als wat, ik voelde me hartstikke goed en in de eerste weken heb ik gewoon mijn arbeid kunnen doen. Alleen heb ik de vermoeiende busreis naar Vaassen niet goed verteerd. Twee uur in zo'n stoel; liggen, zitten, onderuit hangen. Met mijn lichaam is het belangrijk dat mijn rug en bekken goed staan. In de bus is dat niet goed gegaan. Volgens mijzelf en ook de medische mensen bij PSV is de blessure daar wel op terug te voeren. "

Een blessure van enkele weken oplopen door 2 uur verkeerd zitten?
pi_60679374
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Heukelom het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen die drie ook in dat rijtje inderdaad, maar ik hou nog een slag om de arm voor het geval dat ze nog mochten doorbreken. Bij Vampeta bijvoorbeeld duurde het ook even voordat hij iets liet zien.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:08:57 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60679403
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:07 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komen die drie ook in dat rijtje inderdaad, maar ik hou nog een slag om de arm voor het geval dat ze nog mochten doorbreken. Bij Vampeta bijvoorbeeld duurde het ook even voordat hij iets liet zien.
Lee en Park duurde ook wel even.
pi_60679443
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 11:04 schreef leolinedance het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)t-kon-laten-zien.ece
[..]

Een blessure van enkele weken oplopen door 2 uur verkeerd zitten?
Hij is de enige speler die dus ook op de bank geblesseerd raakt
pi_60681179
Geen streams vanavond?
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=16140&part=sports

A station is available and will appear here from 13:15 on the day of the event.
pi_60681191
quote:
Komt wel op Sport1 als ik mij niet vergis.
pi_60681238
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Komt wel op Sport1 als ik mij niet vergis.
Oh dat is natuurlijk nog beter
http://www.sport1.nl/Programmagids.html
pi_60681276
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=23747
quote:
Everton - PSV live te zien op Sport 1
08 augustus 2008 12:30

De vriendschappelijke wedstrijd tussen Everton FC en PSV, die morgen in Liverpool gespeeld wordt, zal live uitgezonden worden op Sport1. Deze betaalzender is onder meer verkrijgbaar via digitale televisie van UPC, Ziggo en CanalDigitaal. Het duel op Goodison Park begint om 18.15 uur Nederlandse tijd.

De wedstrijd tegen Everton wordt gespeeld in stadion Goodison Park. De wedstrijd tegen Everton wordt gespeeld in stadion Goodison Park.
PSV
RCD Mallorca - PSV

De wedstrijd tegen Everton is de zesde in de voorbereiding en het tweede duel van de vijfdaagse trip in Engeland. Direct na afloop van de wedstrijd keert PSV weer terug naar Nederland. Volgende week donderdag staat nog een oefenwedstrijd in en tegen Mallorca op het programma. Of ook deze wedstrijd op televisie te zien zal zijn is op dit moment nog niet bekend.
pi_60681322
Leuk dat je psv.nl goed in de gaten houd

pi_60682945
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk dat je psv.nl goed in de gaten houd

Een mod moet allround zijn he
pi_60686574
Wat een drukte hier.

Isaksson, Salcido, Rodríguez, Bréchet, Zonneveld, Simons, Van der Leegte, Väyrynen, Culina, Amrabat en Lazovic.
Wissels: Cássio Ramos, Koevermans, Manco, Addo, Afellay, Dzsudzsák, Wuytens en Van Eijden.

Hopelijk krijgen we weer Manco in actie.
pi_60686813
Wat een baggeropstelling, maargoed daar zijn oefenwedstrijden voor he
Patat Friet
pi_60686881
Over het algemeen schat ik Everton hoger in dan Newcastle, dus ben benieuwd.
pi_60686921
quote:
Stijn Wuytens is een snelle leerling

LIVERPOOL - De manier waarop Stijn Wuytens zijn weg vindt in de A-selectie van PSV wordt misschien nog wel het best geďllustreerd door zijn spel in de eerste helft tegen Newcastle United, afgelopen woensdag.

De jonge Belg, achttien jaar nog maar, leed in het begin van de wedstrijd één of twee keer gevaarlijk balverlies, waardoor zijn ploeg verdedigend in de problemen kwam. ,,Maar daarna gebeurde het niet meer", zei Huub Stevens vrijdagmiddag. ,,Hij pikt het dus op. Kijk, daar ben ik dan blij mee. "

Wuytens is een snelle leerling, zo blijkt. Hij maakte deze zomer als enige de overstap van Jong PSV naar de A-selectie. Daarmee werd hij beloond voor een goed seizoen bij de beloften. Nu probeert hij aan te haken bij het hogere niveau. ,,De eerste twee weken waren zwaar", vertelt de middenvelder na de ochtendtraining op het nieuwe trainingscomplex van Everton FC, net buiten Liverpool. ,,Ik raakte ook een beetje geblesseerd, kreeg last van een overbelaste spier. Maar nu, na een aantal weken, vind ik steeds meer mijn ritme en heb ik fysiek geen problemen meer. Ik voel me goed."

Wuytens kreeg vorig weekend speeltijd tegen Sporting, toen hij in de slotfase voor de gelijkmaker tekende, en stond tegen Newcastle United in de basis. Voor de Belg waren die oefenduels een kennismaking met het Europese topvoetbal. ,,Conditioneel zijn deze wedstrijden veel zwaarder dan dat ik gewend was. Het gaat zo snel op en neer, er zit zoveel diepgang in het spel. Bovendien wordt er gewoon veel fysieker gespeeld. Daar moet je aan wennen, maar dat gaat steeds beter."

Wuytens woont nog bij zijn ouders in Eksel, zo'n veertig kilometer onder Eindhoven. ,,Een bewuste keuze. Familie is belangrijk voor me. En qua eten en verzorging is het thuis goed, ik denk dat het zo beter voor me is dan dat ik in een appartement in Eindhoven ga zitten", vertelt de linkspoot, wiens broer Dries in PSV-A1 speelt. Samen zetten ze twee maanden geleden hun handtekeningen onder nieuwe verbintenissen met PSV. Stijn, algemeen beschouwd als een van de grootste talenten in de opleiding van de landskampioen, tekende voor vier jaar, Dries voor drie jaar. Beiden spelen voor PSV sinds 2001, toen ze overkwamen van Racing Genk.

Zijn debuutjaar in de A-selectie beschouwt Stijn Wuytens als een leerjaar, maar stiekem hoopt hij natuurlijk zo vaak mogelijk aan het grote werk te mogen ruiken. ,,Maar daar maak ik me nu eigenlijk nog niet druk om. Ik doe mijn best, werk hard en probeer zoveel mogelijk op te steken van het niveau en de ervaring van de spelers om me heen. Dan zien we wel waar het toe leidt."

Ondanks de leeftijd en onervarenheid van Wuytens zal Huub Stevens niet op de rem gaan staan. ,,Stijn merkt elke dag op trainingen en wedstrijden dat nu andere dingen van hem verlangd worden", zegt hij. ,,Qua handelingssnelheid, qua kijken, op alle vlakken eigenlijk. Ik stimuleer hem alleen maar, probeer zijn kwaliteiten maximaal tot uiting te laten komen."
http://www.ed.nl/sport/ps(...)-snelle-leerling.ece
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:01:12 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60686933
Hopelijk is de stream een beetje goed. Ik ga zo lekker kijken
pi_60686993
Everton trouwens met: Howard, Baines, Jagielka, Yobo, Neville, Rodwel, Gosling, Arteta, Pienaar, Osman, Yakubu

Best sterk, al ken ik Rodwel en Gosling niet.
pi_60687177
quote:
Eem kiek'n dan moar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60687300
Wat een redding van Isaksson
pi_60687337
Mooi die tribunes zo dicht op het veld..
Volgend jaar ook in de euroborg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60687452
Streampje is alweer dood
Patat Friet
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:30:46 #83
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60687496
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef venomsnake het volgende:
Mooi die tribunes zo dicht op het veld..
Volgend jaar ook in de euroborg.
Nu toch al of is dat nog niet klaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60687538
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nu toch al of is dat nog niet klaar
Komend seizoen bedoel ik..
Is bijna klaar, nog één rij stoeltjes plaatsen en wat andere kleine werkzaamheden.
Ze willen het voor de 21e klaar hebben, dan is de open dag.

Beetje slordig begin van de wedstrijd trouwens bij Everton-PSV
pi_60687697
Brechet net zo'n zelfde tackle als tegen Sporting
pi_60687794
Mijn sopcast is gestopt met downloaden. Oftewel deze wedstrijd kan ik niet zien
pi_60687886
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn sopcast is gestopt met downloaden. Oftewel deze wedstrijd kan ik niet zien
Ik heb nog nooit iets fatsoenlijk kunnen bekijken via sopcast oid....
pi_60687903
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets fatsoenlijk kunnen bekijken via sopcast oid....
Ik wel.
pi_60687914
Wat een goal

0-1 Amrabat
pi_60687915
WAT EEN GOAOAOAOAOAOPALALAOAOALAL AMRABAAATTTTTTTTTTTT
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:54:18 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60687960
Ambrarat
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60687974
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT EEN GOAOAOAOAOAOPALALAOAOALAL AMRABAAATTTTTTTTTTTT
pi_60687978
pi_60688058
Jullie kennen me niet, maar ik lees heel vaak mee hier. Wilde mijn mede-PSV'ers toch nog even een plezier doen (voor degene die nog geen stream heeft)...

http://www.justin.tv/daave1
pi_60688084
We hebben een nieuwe Gomes
pi_60688187
Vond het begin matig. PSV deed aanvallend heulemaal niets. Maar ze groeide gedurende de helft, met als bekroning die fraaie treffer van Amrabat.
pi_60688247
Amrabat
Patat Friet
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:12:48 #98
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_60688314
Niemand een gifje natuurlijk .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_60688323
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:12 schreef -SG- het volgende:
Niemand een gifje natuurlijk .
Ik kijk via de tv
pi_60688403
Mooie goal van Amrabat maar in Nederland hadden die scheidsrechters hem toch wel afgekeurd voor een duwfout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')