is het echt zo'n goede spits dan? We hebben eigenlijk niet echt behoefte aan nog een halfzachte spits als Lazovic..quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:47 schreef Ruudt het volgende:
EINDELIJK!
Ik hoop echt dat ze hem kopen.
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik PSV was zou ik snel Perez voor de neus van Vitesse wegkapen als vervanger
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom?
-------- Amrabat
-- Manco ----- Doedelzak
--------- Erdinç
Komt hij op de bank en dan gaat ie weer huilen.
Nope, Amrabat wordt de nieuwe ster. In de voorbereiding krijgt Doedelzak amper iets klaargespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Zapper het volgende:
Nu je toch met Doedelzak aankomt, wat gaat die jongen doen dit seizoen denken jullie? Had een formidabele entree in de Eredivisie maar zakte in mijn ogen na een aantal wedstrijden ver terug en viel stukken minder op. Is hij in staat om weer echt belangrijk te gaan worden zoals hij in zijn eerste wedstrijden voor PSV was?
Hij zakte inderdaad erg ver terug en heeft totnogtoe niet veel laten zien. Ik verwacht eigenlijk niet dat hij veel gaat schiteren dit seizoen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:38 schreef Zapper het volgende:
Nu je toch met Doedelzak aankomt, wat gaat die jongen doen dit seizoen denken jullie? Had een formidabele entree in de Eredivisie maar zakte in mijn ogen na een aantal wedstrijden ver terug en viel stukken minder op. Is hij in staat om weer echt belangrijk te gaan worden zoals hij in zijn eerste wedstrijden voor PSV was?
quote:11/8/2008 - 'Jovanovic persoonlijk akkoord met PSV'
Volgens De Telegraaf richt PSV zich tegelijkertijd op twee aanvallers, Erding en Jovanovic. Met de laatste zou al een persoonlijk akkoord zijn bereikt. De clubs waren het gisterenavond echter nog niet eens over de transfersom.
Correct.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als Jovanovic meespelt tegen Liverpool kan PSV hem toch niet meer opstellen?
Als PSV na de winterstop UEFA Cup speelt, dan weer wel, volgens mij..quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaadHet hele seizoen niet meer of na de winterstop weer wel?
Nog niet zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:23 schreef Vidacz het volgende:
Kezman is al naar PSG.
quote:De overgang van Mateja Kezman naar Paris Saint Germain dreigt in een impasse te geraken. De Servische aanvaller is nog altijd druk in conclaaf met zijn huidige club Fenerbahçe, dat hem niet zomaar wil laten gaan. De Parijzenaars wachten de situatie geduldig af, maar hopen de speler nog wel deze week te kunnen presenteren. (L’Equipe)
Ik volg de Belgische competitie op de voet (ben ook Belg, zal daar wel aan liggen) en ik zou het heel jammer vinden moest ie naar PSV verhuizen, omdat Standard hem nog nodig heeft. (en omdat ie in m'n megascore ploeg zit)quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoeveel mensen die in dit topic steevast tegen Jovanovic zijn, hebben de beste man eigenlijk weleens zien spelen (en niet 1 of 2 samenvattingen oid..).
Just curious
(ik namelijk niet... dus ik kan me ook geen mening vormen over hem en sta dus neutraal tegenover hem).
Zijn statistieken zeggen natuurlijk ook wel wat zonder dat je hem hebt zien spelen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Hoeveel mensen die in dit topic steevast tegen Jovanovic zijn, hebben de beste man eigenlijk weleens zien spelen (en niet 1 of 2 samenvattingen oid..).
Just curious
(ik namelijk niet... dus ik kan me ook geen mening vormen over hem en sta dus neutraal tegenover hem).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |