We zitten inmiddels bij Oisterwijk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, onderdeel van het dorp Berkel-Enschot, Heukelom was te klein en is daarom niet in de naam van het fusie-dorp opgenomen.![]()
Hoezo off-topic?![]()
Maar wij spelen ook in europa hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Mooie goal van Amrabat maar in Nederland hadden die scheidsrechters hem toch wel afgekeurd voor een duwfout
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja ik was even vergeten dat de Eredivisie een Europese competitie was!
Ook volgens de mijne hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CLquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook volgens de mijne hoor.
Maar Engelse scheidsrechters laten over het algemeen meer doorspelen
Of juist niet met die labiele voetballers die er soms lopen bij PSV.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CL.
Slecht beeld, maar het is beter dan niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Jullie kennen me niet, maar ik lees heel vaak mee hier. Wilde mijn mede-PSV'ers toch nog even een plezier doen (voor degene die nog geen stream heeft)...
http://www.justin.tv/daave1
Mwah, het valt niet tegen, vind ik. Gelukkig iets idd als je geen Sport1 hebt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slecht beeld, maar het is beter dan niks
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |