We zitten inmiddels bij Oisterwijk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, onderdeel van het dorp Berkel-Enschot, Heukelom was te klein en is daarom niet in de naam van het fusie-dorp opgenomen.![]()
Hoezo off-topic?![]()
Maar wij spelen ook in europa hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Mooie goal van Amrabat maar in Nederland hadden die scheidsrechters hem toch wel afgekeurd voor een duwfout
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja ik was even vergeten dat de Eredivisie een Europese competitie was!
Ook volgens de mijne hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nederland ligt nog steeds in Europa volgens mijn atlas hoor.
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CLquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook volgens de mijne hoor.
Maar Engelse scheidsrechters laten over het algemeen meer doorspelen
Of juist niet met die labiele voetballers die er soms lopen bij PSV.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu, hopen dat we engelse scheidsrechters krijgen in de CL.
Slecht beeld, maar het is beter dan niksquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Jullie kennen me niet, maar ik lees heel vaak mee hier. Wilde mijn mede-PSV'ers toch nog even een plezier doen (voor degene die nog geen stream heeft)...
http://www.justin.tv/daave1
Mwah, het valt niet tegen, vind ik. Gelukkig iets idd als je geen Sport1 hebt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Slecht beeld, maar het is beter dan niks
quote:
Je vergeet Real Mallorca.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ach ja, jammer van die penalty, maar resultaat is toch niet belangrijk.
Tweede helft was wat het tam. Vond PSV de betere ploeg vandaag, alleen Everton was maar matig. Denk opzich dat het een goede week geweest in Engeland. Nou nog de Treffers en Feyenoord, en dan moeten ze er klaar voor zijn.
Nieuwe jongens bevallen me behoorlijk trouwens. En dan met name Brechet, Amrabat en Manco.
PSV was niet goed, wel aardig. Het veld wel mooi breed gehouden, nu moeten er nog kansen gecreëerd worden. PSV heeft dringend een nieuwe spits nodig die makkelijk goals maakt, ook uit halve kansen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:28 schreef Dos37 het volgende:
PSV was gewoon goed, of dit nu lag aan de zwakte van Everton is ook makkelijk te zeggen. Brechet speelde goed idd.
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef okee6 het volgende:
Weer zo'n gelijkspel, Stevens heeft schijnbaar geen idee waar hij het zoeken moet.
Wat een goalquote:
Ik snap je fixatie wel -immers speelt Ajax dit seizoen zonder Colin, Rommedahl, Luque, Perez etcetera- maar een titel win je met je verdediging. Die is lek, daar moet wat aan gebeuren. En Marcellis is niet de (enige) stop, die nu ontbreekt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..
Pieters is er ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik snap je fixatie wel -immers speelt Ajax dit seizoen zonder Colin, Rommedahl, Luque, Perez etcetera- maar een titel win je met je verdediging. Die is lek, daar moet wat aan gebeuren. En Marcellis is niet de (enige) stop, die nu ontbreekt.
Oeps, de rots in de branding, die menig Champions League aanvaller reeds de mond snoerde. Of wacht!!quote:
dat ziet hij wel, daarom wil ie ook nog een extra spits erbij..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het spel was best goed maar we miste wat aanvallend vermogen. Ik denk dat Huub dat ook wel ziet..
Helemaal mee eens, akelig lekkere goal! En ik moet toegeven dat ik na bekendmaking van die transfer (en de hele weede seizoenshelft vorig seizoen) toch ernsitge twijfels had of hij het niveau wel aan kon. Tot nu toe geef ik met veel plezier mijn ongelijk toequote:Op zondag 10 augustus 2008 04:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik word met de dag enthousiaster over Amrabat, lijkt zich moeiteloos aan te sluiten aan het niveau, sterker nog hij is de smaakmaker van de voorbereiding.
Is het wat? Zon mislukt verblijf bij Benfica zegt niet veel maar wel íets natuurlijk.quote:Naast Mevlüt Erdinç (FC Sochaux) wordt ook Gonzalo Rubén Bergessio (foto) met PSV in verband gebracht. De 24-jarige spits speelt sinds een half jaar bij San Lorenzo de Almagro, nadat een verblijf bij Benfica op niets uitliep. De Argentijnse club wil pas aan de onderhandelingstafel plaatsnemen bij een bod van vijf miljoen euro. (Olé)
Ik moest ook al meteen aan onze clubgangster denken jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Mislukt verblijf bij Benfica...dat doet me aan een andere speler denken.
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:56 schreef DIGGER het volgende:
Bergessio is een nieuwe naam die opgedoken is voor de spits positie bij Milan. Weer eens wat anders dan een Braziliaan
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan er in elk geval niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |