Outkast is wel goedquote:
Dus zorgen dat deze dubbel zo snbel gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef mrbox het volgende:
Pfff dat heeft een tijd geduurd voordat het topic vol zat
Denk wel het traagste topic dat ik heb meegemaakt hier en bij singlesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef mrbox het volgende:
Pfff dat heeft een tijd geduurd voordat het topic vol zat
* Belsezar ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef mrbox het volgende:
* mrbox Vraagt zich nogsteeds af wat er nu precies met Pheno is
Dat mag ook wel, anderhalf jaar uitgesteld of zo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx zit de Zappa plays Zappa DVD te kijken. Het geeft een hoop herinneringen aan het eerste concert. Goede opname trouwens.
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een afspraak met een vriend die ik 3 jaar niet gezien heb
En daarna mijn vriendje ophalen en lekker een week samen zijn
Als hij het kwijt wil, komt hij er wel mee. Pheno laat zich niet pushen, al helemaal niet door internettersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef mrbox het volgende:
* mrbox Vraagt zich nogsteeds af wat er nu precies met Pheno is
Geile neukseks met de ene lief en schattig zijn met de andere.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een afspraak met een vriend die ik 3 jaar niet gezien heb
En daarna mijn vriendje ophalen en lekker een week samen zijn
En dan krijg je nog geen week. Moet je haar zondag nog delen met anderen ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachten
Ik wil ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik drink liever wat anders, maar als het me aangeboden word een flesje waarom niet
Geef mij maar chacaca als ik mag kiezen
Ow zo is het ook niet bedoeld, maar hij kwam er zo mee en dan begin je toch beetje af te vragen wat er is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij het kwijt wil, komt hij er wel mee. Pheno laat zich niet pushen, al helemaal niet door internetters.
En wat met wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geile neukseks met de ene lief en schattig zijn met de andere.
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, anderhalf jaar uitgesteld of zo?.
Hmm ja daar zeg je me wat! Kluts, we gaan zondag nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan krijg je nog geen week. Moet je haar zondag nog delen met anderen ook.
Dat overleef je ook wel weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
He jammer dachten we je eindelijk kwijt te zijn![]()
Ik zat er al op te wachtenquote:
We hebben het hier nog steeds over chacaca, toch? Even voor mijn gemoedsrust?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vond het afgelopen donderdag wel erg lekker inderdaad hehe.
Wou net zeggen zonder Q kan je het hier wel opdoeken, meubilair enzoquote:
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier nog steeds over chacaca, toch? Even voor mijn gemoedsrust?.
In dezelfde volgorde.quote:
Precies mijn gedachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou dan singles weer open mogen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wou net zeggen zonder Q kan je het hier wel opdoeken, meubilair enzo
Twist, VP of Twisted Industries.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:50 schreef TwistedDarling het volgende:
TwistVP
Ik ook. Fijn de gootjes ontwijkenquote:
Natuurlijk niet!quote:
Tuurlijk, maar af en toe een keertje een inkopper neerleggen is goed voor een SC. En Belsezar laat ze zelden liggen tot dusverquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggen
Goh wat een correct inzichtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Grote kans dat ze hetzelfde over de sex zeggen
Ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer net iets te klefquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh wat een correct inzichtWou net zeggen dat wel so'n beetje voor alles afgelopen donderdag opgaat.
Het is dan weekend, Q. Wat denk je?quote:
Ja nu ik het lees eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer net iets te klef
Fish is best goedquote:
Maar dat is goed als je verliefd bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja nu ik het lees eigenlijk wel ja
Ik ook. Eerder op de dag opgegraven toen dawg en HH het over tango's hadden (in een metaforische zin) en vanavond pas kunnen luisterenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fish is best goed. Dit vond ik een erg mooi nummer van hem trouwens
.
Zuipen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dan weekend, Q. Wat denk je?.
Ja, naar elkaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is goed als je verliefd bent
Pumps. Roodquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Kijk! Mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
Fout. Of in ieder geval half fout. Denk ik.quote:
Hmm dat volg ik ff niet maar goed ben ook redelijk nieuw hierquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, naar elkaar. Tenzij Belsezar met de hele SC wil kleffen...
Mooi zoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is goed als je verliefd bent
Die zijn nog fouter dan mijn outfit van afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef JanesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Het wás toch ook klef, het was 30 graden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja nu ik het lees eigenlijk wel ja
Zijn teksten vind ik meestal wel erg goed. Charismatische zanger, niet echt een briljant goede zanger. Maar voor de nummers die hij schrijft wel erg passendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. Eerder op de dag opgegraven toen dawg en HH het over tango's hadden (in een metaforische zin) en vanavond pas kunnen luisteren. Als Fish goed was, was hij ook echt goed.
Ow was dat die dag....dan was het inderdaad klefquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wás toch ook klef, het was 30 graden.
Echt weer zo'n Lit opmerkingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, naar elkaar. Tenzij Belsezar met de hele SC wil kleffen...
Tja, ik kan niet meer dan gokken uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fout. Of in ieder geval half fout. Denk ik.
Precies. Hij kent zijn eigen beperkingen en koestert ze bijna.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn teksten vind ik meestal wel erg goed. Charismatische zanger, niet echt een briljant goede zanger. Maar voor de nummers die hij schrijft wel erg passend.
Voor mij gaat er niets boven Clutching at Straws.quote:Soms zet ik Misplaced Childhood ook nog eens op. Blijft een goed Mariliion album.
Pumps doen het altijd goed! Ziet er goed uit JB!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:02 schreef JanesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden bijna voorspelbaar, niet?quote:
Ja ik ken je nu een beetje he, dan krijg je datquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze worden bijna voorspelbaar, niet?.
Had je de suggestie voor arena de revue nog laten passeren?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Belsezar het volgende:
We moeten nog steeds een dagje afspreken trouwens voor onze triviant strijd.
Ik heb het ook warm, ff de ventilator harder zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
Al dat kleffe gedoe, en ik zweet me al de pleuris
Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je de suggestie voor arena de revue nog laten passeren?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het ook warm, ff de ventilator harder zetten.
Geen idee, ik heb dat centraal bij jou gehoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?
Wat? Geen ventilator?quote:
Ja klopt idd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?
Ok, hoe heette het ook alweer? Zal ik het aan T vragenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat centraal bij jou gehouden.
Die zijn echt heel erg goed gewoonquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die zijn nog fouter dan mijn outfit van afgelopen zaterdag
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja klopt idd!
Heb vanmiddag sort of mijn triviant eer proberen te redden, door iemand te helpen op de photoplay-variant.
En die stond bovenaan in het klassement na mijn ingrijpen.
Das waar, was echt heel erg die zon op het strandquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wás toch ook klef, het was 30 graden.
Ik kom toch helemaal niet in dat soort gelegenheden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?
Find It! in de shop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?
Misschien voor jouw tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom toch helemaal niet in dat soort gelegenheden.![]()
Al dat drugsgebruik, daar hou ik niet van hoor.
Was toch zoek de verschillen? Super was dat idd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Find It! in de shop.
Of Concentration.
Elevens.
Photoplay is leuk.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien voor jouw tijdmaar er was vroeger iets op tv, geloof op belgie, en dat heette liegbeest
Ring a bell?
Dan wil ik bij deze mijn "maar ik kom van de Veluwe"-card inzetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien voor jouw tijdmaar er was vroeger iets op tv, geloof op belgie, en dat heette liegbeest
Ring a bell?
Ja. 1 en 2 had je. Vaak genoeg de gehele highscore leeggegooid en volgemaakt weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was toch zoek de verschillen? Super was dat idd!
Jij bent vandaag mijn held! Geweldig was dat altijd, de nostalgie!quote:
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze mijn "maar ik kom van de Veluwe"-card inzetten.
Nee die nooit gedaan, maar idd zoek de verschillen was zo gaaf. Met zijn zessen om dat ding heen hangen en schreeuwe nee daar sukkel, in de hoek. Geweldig!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. 1 en 2 had je. Vaak genoeg de gehele highscore leeggegooid en volgemaakt weer.
Elevens is ook tof. Kaarten, ken je dat? Setjes van 11 maken om zo de tafel leeg te krijgen.
Haha ja, herkenbaar!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die nooit gedaan, maar idd zoek de verschillen was zo gaaf. Met zijn zessen om dat ding heen hangen en schreeuwe nee daar sukkel, in de hoek. Geweldig!
Kan dat nou, ben een jaar jonger en ik ken het zelfsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
Liegebeest? Dat is voor mijn tijd denk ik.
Dat zou maar zo kunnen, ik heb er wel eens vaagjes van gehoord, maar het nooit gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat nou, ben een jaar jonger en ik ken het zelfs
Denk het ook jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
Liegebeest? Dat is voor mijn tijd denk ik.
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degenequote:
Zo mogelijk nog herkenbaarderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degene
Gelukkig alleen in dat opzichtquote:
Nou, bij Concentration was dat bij ons het ergste. Damn zeg, soms.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degene
In navolging van Q.? Ruis was al een keer geband, toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Kreator het volgende:
Paarsche Paaschhaasch. Vanwaar het nieuwe account eigenlijk.
Ja echt op zijn flikker geven, van kanker gast, je bent zeker te vroeg geboren, je ogen zijn nog niet ontwikkeld. Kruip eens gauw terug in de doos van je moeder. Zo gelachen daarmee hehe.quote:
Ja klopt die ken ik wel ja! Geweldig altijd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, bij Concentration was dat bij ons het ergste. Damn zeg, soms.![]()
Die ken je wel? Dat was dat memoryspel.
Geen idee K, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Kreator het volgende:
Paarsche Paaschhaasch. Vanwaar het nieuwe account eigenlijk.
Canei is geen wijn hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Kluts het volgende:
Gatver, als je een fles wijn met een schroefdop gekocht hebt, moet er toch een lampje gaan branden, zou je denken.
Maar nee hoor, ik moest weer zonodig een grote slok proeven.
Troost je Kluts. Wij kregen op een gegeven moment rode wijn van het uitzendbureau die pas drinkbaar werd rond de 6 graden en dan eigenlijk ook pas rond de derde flesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Kluts het volgende:
Gatver, als je een fles wijn met een schroefdop gekocht hebt, moet er toch een lampje gaan branden, zou je denken.
Maar nee hoor, ik moest weer zonodig een grote slok proeven.
Je bedoelt voor t weekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
iemand nog wat leuks doen deze week?
geband, niet dat ik weet? wel blauw geweest. 3 maand ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In navolging van Q.? Ruis was al een keer geband, toch?
Nee, okay. Dat is dan helder.quote:
Dat laatste wist ik. Dan zal ik wel weer klonen door elkaar halenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
geband, niet dat ik weet? wel blauw geweest. 3 maand ofzo.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kluts het volgende:
Het was ook geen Canei.
Ik ben 24, geen 14.
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je Kluts. Wij kregen op een gegeven moment rode wijn van het uitzendbureau die pas drinkbaar werd rond de 6 graden en dan eigenlijk ook pas rond de derde fles.
Goede generatiekloof wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kluts het volgende:
Ik ben 24, geen 14.
Denkend aan mij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, okay. Dat is dan helder.
Anyway. I'm out. Ik ga me voorbereiden op de laatste werkdag in de vorm van horizontale oefeningen.
(Y).
Dat was idd met die Proscecco laatst die niet te drinken was. Limonadesiroop deed wonderen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.
Het is ook best even terug dat ik voor een uitzendbureau werkte. Of wijn dronkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.
Ik bedoelde: Je bedoelt vóór t weekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week. Weekend wordt al druk
Wijntje bij het eten is toch best lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook best even terug dat ik voor een uitzendbureau werkte. Of wijn dronk.
Absoluutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wijntje bij het eten is toch best lekker
?
Wat gewoon benieuwd wat iedereen deze week allemaal gaat doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Je bedoelt vóór t weekend?
Weet niet waarom maar ik vind rode wijn niet te drinkenquote:
Meer rode wijn voor de wijndrinkersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik vind rode wijn niet te drinken
Werken, dus fokken eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat gewoon benieuwd wat iedereen deze week allemaal gaat doen.
Keertje bij mij langskomen, heb rode wijn staan uit portugal uit '67quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer rode wijn voor de wijndrinkers. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef Kluts het volgende:
Rode wijn is vies, drink nog liever bier.
Wij passen zooo goed bij elkaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:08 schreef Kluts het volgende:
Rode wijn is vies, drink nog liever bier.
quote:
Respect! Je leert het wel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef Kluts het volgende:
Q, je zal versteld staan, want ik leer na 24 jaar eindelijk eens bier drinken.
Heb gister wel 1 heel flesje leeggedronken!
Ja, ik heb nu 2 redenen:quote:
Van wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet geloof ik nog een biertje´
Arme jijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef JanesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef JanesBrownie het volgende:
Zaterdag D_H, zaterdagquote:
De hele zaterdag? You're a better man than I, Gunga-din.quote:
Het watquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef JanesBrownie het volgende:
geen bavaria, grolsch.
Maar ik merk dat t lichte weer wat wijkt in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef JanesBrownie het volgende:
geen bavaria, grolsch.
Rudyard Kipling, goed hoor Lit!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
De hele zaterdag? You're a better man than I, Gunga-din.
Uit de kunst! Thanks dawg!quote:
Dan zoek ik wel even verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik lust alle bier.
Dus wat dat betreft ben ik ws niet je vrouw.
Mwah, er zit een fout in mijn citaat. Maar goed, ik ken Kipling dan ook in de eerste plaats van Junglebookquote:
Je weet tenminste waar het vandaan komt en waar het om gaat. Dat is al plusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, er zit een fout in mijn citaat. Maar goed, ik ken Kipling dan ook in de eerste plaats van Junglebook.
Is wodka ook een optie? Kun je iets van russianbrides.com bestellen misschien.quote:
Mooi nummer inderdaad.quote:
Ja. Alhoewel ik niet denk dat Kipling ooit had gedacht dat het ook voor uithoudingsvermogen tijdens Klutstijd gebruikt zou kunnen wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet tenminste waar het vandaan komt en waar het om gaat. Dat is al plus
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kan geen muziek luistere nu, als mijn zusje film aan t kijken is met die vrienden van dr
*glimlach* Nee dat betwijfel ik ten zeerste inderdaad. Ach misschien was het wel een oude kinky dude die nu lacht in de plek waar hij isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel ik niet denk dat Kipling ooit had gedacht dat het ook voor uithoudingsvermogen tijdens Klutstijd gebruikt zou kunnen worden.
Beetje lullig als ik nu muziek opzet toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hoe durf je met al die top nummers die hier langs komen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*glimlach* Nee dat betwijfel ik ten zeerste inderdaad. Ach misschien was het wel een oude kinky dude die nu lacht in de plek waar hij is
Als je niet zoekt vindt je ook niets.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij blijft aan t zoeken zo natuurlijk
Naah, dat heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is wodka ook een optie? Kun je iets van russianbrides.com bestellen misschien.
24 uurs verzending!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ...want hoe je profiteren kan, daar weten beren veel meer van
Junglebook inderdaad, dat was de shitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ...want hoe je profiteren kan, daar weten beren veel meer van
Ik leer er wel mee levenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent geen beer.
Jammer voor je
Beren zijn zacht en sterkquote:
En ik ben hard en zwakjes wilde je zeggen?quote:
Weet ik veel hoe je aanvoeltquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ik ben hard en zwakjes wilde je zeggen?.
Ga je nog leuke dingen doen dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb best wel zin in t weekend![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je aanvoelt![]()
Dat komt nog.
Weet jij veel of ik een beer benquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je aanvoelt![]()
Woorden, mond, check.quote:Dat komt nog.
Tt die tijd moet je me geen woorden in de mond leggen
Ik heb mijn hele weekend volgepland, tis zelfs vanavond nog voller geowrdenquote:
Volle weekenden zijn tof. Veel plezier met wat je ook gaat doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele weekend volgepland, tis zelfs vanavond nog voller geowrden
heb je ook gedronkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wist ik het zou ik het graag zeggen maar ben het vergeten
Soms wel. Zeker als je tussendoor mooi kan dromen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms wel. Zeker als je tussendoor mooi kan dromen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Droomde ik maar weer eens.
Ja, doe eens niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed. He bah, wat serieus voor dit tijdstip.
Ja goed, ik slaap tegenwoordig 's nachts. Behalve nu dan in de vakantie. Maar zelfs nu is het al knap als ik 1 uur/half 2 in de nachts haal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, doe eens niet! [ afbeelding ]
Enige idee hoe dat zo komt? Omdat je overdag actiever bent en dus de nacht anders benut, om het zo even te zeggen?
Hoe dat zo dan, wakker liggen vanwege lichamelijke klachten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Serieus. Dat ik nu lichamelijk weer behoorlijk in orde ben en een vrij regelmatig ritme/leven heb is allemaal leuk en aardig, maar ik ga nu wel heel fantasieloos door het leven. Ik mis m'n creativiteit. Dat deed ik altijd 's nachts, dan kreeg ik ineens inspiratie enzo. Maar nu.. Daar voel ik me soms toch een beetje triestig over, ondanks de blijheid over mijn herstelde gezondheid.
Maar goed. He bah, wat serieus voor dit tijdstip.
Ciaoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:24 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga maar eens naar huis![]()
tot morgen denk ik zelfs, dan ben ik weer bij mijn zusje
Wel kut zeg. Was je maar nooit aan die therapie begonnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja goed, ik slaap tegenwoordig 's nachts. Behalve nu dan in de vakantie. Maar zelfs nu is het al knap als ik 1 uur/half 2 in de nachts haal.
Maar waarom ik overdag geen inspiratie krijg.. I don't know.
Ja, verdomme zeg, hadden ze me maar gewaarschuwd dat het bijwerkingen zou hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Wel kut zeg. Was je maar nooit aan die therapie begonnen.
Vage droom droom Q. Misschien wil hij zijn schepen achter zich verbranden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:12 schreef Q. het volgende:
Hoe staat het met de files deze weken? Helemaal afwezig?
Dat moest ik ff weten, dan pak ik zo de auto naar een niet nader te noemen andere stad, dat komt qua reistijd een stuk beter uit.quote:
Hoi!quote:
Enjoyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moest ik ff weten, dan pak ik zo de auto naar een niet nader te noemen andere stad, dat komt qua reistijd een stuk beter uit.
Hoezo in theorie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:25 schreef Q. het volgende:
In theorie zou dit de leukste dag van de week moeten worden. Eens kijken wat de praktijk doet..
Nou, ik ga eerst nectarientje helpen met schilderen, dat wordt wel leuk, daarna een Fok-meeting, dat wordt ook wel gezellig en daarna stappen in Amsterdam met die ene meid waar ik het de laatste tijd altijd over heb en met wie ik zo belachelijk veel doe, die ene die ik dus ook wel erg leuk vind maar waarbij het nooit iets zal worden. Ben benieuwd of ze onder invloed van drank niet teveel met andere mannen gaat ouwehoeren want volgens mij ga ik dat niet zo leuk vinden.quote:
Wanneer het schilderen en de Fok-meeting je genoeg voldoening geeft, ben je tegen de tijd dat je bij haar komt zo goed gestemd dat het je niet veel uitmaakt wat ze doet en met wie. En Q. als ze veel met andere mannen gaat ouwehoeren en je hebt het idee dat je er maar een beetje bijhangt (oftewel je gaat je minder voelen), stap je gewoon op. Als de dame in kwestie je leuk vindt, zal ze niet zoveel met andere mannen praten en geheel op jou gericht zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst nectarientje helpen met schilderen, dat wordt wel leuk, daarna een Fok-meeting, dat wordt ook wel gezellig en daarna stappen in Amsterdam met die ene meid waar ik het de laatste tijd altijd over heb en met wie ik zo belachelijk veel doe, die ene die ik dus ook wel erg leuk vind maar waarbij het nooit iets zal worden. Ben benieuwd of ze onder invloed van drank niet teveel met andere mannen gaat ouwehoeren want volgens mij ga ik dat niet zo leuk vinden.
Alhoewel dat mij natuurlijk niets zou moeten interesseren.
Ik ga dan gewoon met andere, nog leukere vrouwen praten. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer het schilderen en de Fok-meeting je genoeg voldoening geeft, ben je tegen de tijd dat je bij haar komt zo goed gestemd dat het je niet veel uitmaakt wat ze doet en met wie. En Q. als ze veel met andere mannen gaat ouwehoeren en je hebt het idee dat je er maar een beetje bijhangt (oftewel je gaat je minder voelen), stap je gewoon op. Als de dame in kwestie je leuk vindt, zal ze niet zoveel met andere mannen praten en geheel op jou gericht zijn.
Take that from me
Het ligt nog op bedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon met andere, nog leukere vrouwen praten. Dat zal haar leren.En ik ben nog niet weg hoor, moet eerst nog opstaan. Lig nog in bed.
De praktijk is een bitch!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:25 schreef Q. het volgende:
In theorie zou dit de leukste dag van de week moeten worden. Eens kijken wat de praktijk doet..
Onweer? Dan ben ik de goede kant opgegaan vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer terug van de fysio. nu met de laptop op schoot en een bakkie thee naar het onweer kijken
Je mag ook wel blijven liggen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik lig ook nog in bed, geen zin om op te staan
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Q. het volgende:
In de praktijk is er bier en bier fixt alles..
Het onweert hier flink ja!quote:
Ah, mijn arme kamperende ouders..quote:
Er staat 'helping' niet 'making'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Q. het volgende:
Dus daarom werkt het bij mij niet: ik ben niet lelijk..
Volgens nu.nl/weer niet echt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje jammer van het weer. Ik hoop dat het zondag stukken beter is.
Whehe, dan ga ik nu maar alvast m'n middagwandeling maken.quote:
Zoiets?quote:
Moet ik dan zelf OOK nog iets er bij doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat 'helping' niet 'making'...
Impressive!quote:
Als je gaat voor sex met jezelf dan ontkom je er zelfs niet aan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Moet ik dan zelf OOK nog iets er bij doen dan?
JIj zal het wel weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je gaat voor sex met jezelf dan ontkom je er zelfs niet aan...
quote:
Is mijn desktopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |