Nee die nooit gedaan, maar idd zoek de verschillen was zo gaaf. Met zijn zessen om dat ding heen hangen en schreeuwe nee daar sukkel, in de hoek. Geweldig!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. 1 en 2 had je. Vaak genoeg de gehele highscore leeggegooid en volgemaakt weer.
Elevens is ook tof. Kaarten, ken je dat? Setjes van 11 maken om zo de tafel leeg te krijgen.
Haha ja, herkenbaar!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee die nooit gedaan, maar idd zoek de verschillen was zo gaaf. Met zijn zessen om dat ding heen hangen en schreeuwe nee daar sukkel, in de hoek. Geweldig!
Kan dat nou, ben een jaar jonger en ik ken het zelfsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
Liegebeest? Dat is voor mijn tijd denk ik.
Dat zou maar zo kunnen, ik heb er wel eens vaagjes van gehoord, maar het nooit gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan dat nou, ben een jaar jonger en ik ken het zelfs
Denk het ook jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
Liegebeest? Dat is voor mijn tijd denk ik.
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degenequote:
Zo mogelijk nog herkenbaarderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degene
Gelukkig alleen in dat opzichtquote:
Nou, bij Concentration was dat bij ons het ergste. Damn zeg, soms.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan tijd verliezen als een kneus de verkeerde plek aanraakte, kankeren en schreeuwen op degene
In navolging van Q.? Ruis was al een keer geband, toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Kreator het volgende:
Paarsche Paaschhaasch. Vanwaar het nieuwe account eigenlijk.
Ja echt op zijn flikker geven, van kanker gast, je bent zeker te vroeg geboren, je ogen zijn nog niet ontwikkeld. Kruip eens gauw terug in de doos van je moeder. Zo gelachen daarmee hehe.quote:
Ja klopt die ken ik wel ja! Geweldig altijd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, bij Concentration was dat bij ons het ergste. Damn zeg, soms.![]()
Die ken je wel? Dat was dat memoryspel.
Geen idee K, geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Kreator het volgende:
Paarsche Paaschhaasch. Vanwaar het nieuwe account eigenlijk.
Canei is geen wijn hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Kluts het volgende:
Gatver, als je een fles wijn met een schroefdop gekocht hebt, moet er toch een lampje gaan branden, zou je denken.
Maar nee hoor, ik moest weer zonodig een grote slok proeven.
Troost je Kluts. Wij kregen op een gegeven moment rode wijn van het uitzendbureau die pas drinkbaar werd rond de 6 graden en dan eigenlijk ook pas rond de derde flesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef Kluts het volgende:
Gatver, als je een fles wijn met een schroefdop gekocht hebt, moet er toch een lampje gaan branden, zou je denken.
Maar nee hoor, ik moest weer zonodig een grote slok proeven.
Je bedoelt voor t weekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Den_Haag het volgende:
iemand nog wat leuks doen deze week?
geband, niet dat ik weet? wel blauw geweest. 3 maand ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In navolging van Q.? Ruis was al een keer geband, toch?
Nee, okay. Dat is dan helder.quote:
Dat laatste wist ik. Dan zal ik wel weer klonen door elkaar halenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
geband, niet dat ik weet? wel blauw geweest. 3 maand ofzo.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kluts het volgende:
Het was ook geen Canei.
Ik ben 24, geen 14.
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je Kluts. Wij kregen op een gegeven moment rode wijn van het uitzendbureau die pas drinkbaar werd rond de 6 graden en dan eigenlijk ook pas rond de derde fles.
Goede generatiekloof wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kluts het volgende:
Ik ben 24, geen 14.
Denkend aan mij?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, okay. Dat is dan helder.
Anyway. I'm out. Ik ga me voorbereiden op de laatste werkdag in de vorm van horizontale oefeningen.
(Y).
Dat was idd met die Proscecco laatst die niet te drinken was. Limonadesiroop deed wonderen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.
Het is ook best even terug dat ik voor een uitzendbureau werkte. Of wijn dronkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kluts daar iets op heeft gevonden, limonade siroop ofzo als ik het me goed herinner, drink nooit wijn. Gebruik het alleen maar om mee te koken eigenlijk.
Ik bedoelde: Je bedoelt vóór t weekend?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week. Weekend wordt al druk
Wijntje bij het eten is toch best lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ook best even terug dat ik voor een uitzendbureau werkte. Of wijn dronk.
Absoluutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wijntje bij het eten is toch best lekker
?
Wat gewoon benieuwd wat iedereen deze week allemaal gaat doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Je bedoelt vóór t weekend?
Weet niet waarom maar ik vind rode wijn niet te drinkenquote:
Meer rode wijn voor de wijndrinkersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet niet waarom maar ik vind rode wijn niet te drinken
Werken, dus fokken eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wat gewoon benieuwd wat iedereen deze week allemaal gaat doen.
Keertje bij mij langskomen, heb rode wijn staan uit portugal uit '67quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer rode wijn voor de wijndrinkers. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |