Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Had je de suggestie voor arena de revue nog laten passeren?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het ook warm, ff de ventilator harder zetten.
Geen idee, ik heb dat centraal bij jou gehoudenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?
Wat? Geen ventilator?quote:
Ja klopt idd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja is volgens mij aan deze kant goedgekeurd, en bij T?
Ok, hoe heette het ook alweer? Zal ik het aan T vragenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat centraal bij jou gehouden.
Die zijn echt heel erg goed gewoonquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die zijn nog fouter dan mijn outfit van afgelopen zaterdag
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja klopt idd!
Heb vanmiddag sort of mijn triviant eer proberen te redden, door iemand te helpen op de photoplay-variant.
En die stond bovenaan in het klassement na mijn ingrijpen.
Das waar, was echt heel erg die zon op het strandquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het wás toch ook klef, het was 30 graden.
Ik kom toch helemaal niet in dat soort gelegenheden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?
Find It! in de shop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Photoplay, lemme guess, in een coffeshop?
Misschien voor jouw tijdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom toch helemaal niet in dat soort gelegenheden.![]()
Al dat drugsgebruik, daar hou ik niet van hoor.
Was toch zoek de verschillen? Super was dat idd!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Find It! in de shop.
Of Concentration.
Elevens.
Photoplay is leuk.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien voor jouw tijdmaar er was vroeger iets op tv, geloof op belgie, en dat heette liegbeest
Ring a bell?
Dan wil ik bij deze mijn "maar ik kom van de Veluwe"-card inzetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien voor jouw tijdmaar er was vroeger iets op tv, geloof op belgie, en dat heette liegbeest
Ring a bell?
Ja. 1 en 2 had je. Vaak genoeg de gehele highscore leeggegooid en volgemaakt weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was toch zoek de verschillen? Super was dat idd!
Jij bent vandaag mijn held! Geweldig was dat altijd, de nostalgie!quote:
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze mijn "maar ik kom van de Veluwe"-card inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |