Outkast is wel goedquote:
Dus zorgen dat deze dubbel zo snbel gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef mrbox het volgende:
Pfff dat heeft een tijd geduurd voordat het topic vol zat
Denk wel het traagste topic dat ik heb meegemaakt hier en bij singlesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef mrbox het volgende:
Pfff dat heeft een tijd geduurd voordat het topic vol zat
* Belsezar ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef mrbox het volgende:
* mrbox Vraagt zich nogsteeds af wat er nu precies met Pheno is
Dat mag ook wel, anderhalf jaar uitgesteld of zo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx zit de Zappa plays Zappa DVD te kijken. Het geeft een hoop herinneringen aan het eerste concert. Goede opname trouwens.
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een afspraak met een vriend die ik 3 jaar niet gezien heb
En daarna mijn vriendje ophalen en lekker een week samen zijn
Als hij het kwijt wil, komt hij er wel mee. Pheno laat zich niet pushen, al helemaal niet door internettersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef mrbox het volgende:
* mrbox Vraagt zich nogsteeds af wat er nu precies met Pheno is
Geile neukseks met de ene lief en schattig zijn met de andere.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een afspraak met een vriend die ik 3 jaar niet gezien heb
En daarna mijn vriendje ophalen en lekker een week samen zijn
En dan krijg je nog geen week. Moet je haar zondag nog delen met anderen ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben jaloers! Moet nog tot zaterdagmiddag wachten
Ik wil ook!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik drink liever wat anders, maar als het me aangeboden word een flesje waarom niet
Geef mij maar chacaca als ik mag kiezen
Ow zo is het ook niet bedoeld, maar hij kwam er zo mee en dan begin je toch beetje af te vragen wat er is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij het kwijt wil, komt hij er wel mee. Pheno laat zich niet pushen, al helemaal niet door internetters.
En wat met wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geile neukseks met de ene lief en schattig zijn met de andere.
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, anderhalf jaar uitgesteld of zo?.
Hmm ja daar zeg je me wat! Kluts, we gaan zondag nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan krijg je nog geen week. Moet je haar zondag nog delen met anderen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |