Vage droom droom Q. Misschien wil hij zijn schepen achter zich verbranden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:12 schreef Q. het volgende:
Hoe staat het met de files deze weken? Helemaal afwezig?
Dat moest ik ff weten, dan pak ik zo de auto naar een niet nader te noemen andere stad, dat komt qua reistijd een stuk beter uit.quote:
Hoi!quote:
Enjoyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat moest ik ff weten, dan pak ik zo de auto naar een niet nader te noemen andere stad, dat komt qua reistijd een stuk beter uit.
Hoezo in theorie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:25 schreef Q. het volgende:
In theorie zou dit de leukste dag van de week moeten worden. Eens kijken wat de praktijk doet..
Nou, ik ga eerst nectarientje helpen met schilderen, dat wordt wel leuk, daarna een Fok-meeting, dat wordt ook wel gezellig en daarna stappen in Amsterdam met die ene meid waar ik het de laatste tijd altijd over heb en met wie ik zo belachelijk veel doe, die ene die ik dus ook wel erg leuk vind maar waarbij het nooit iets zal worden. Ben benieuwd of ze onder invloed van drank niet teveel met andere mannen gaat ouwehoeren want volgens mij ga ik dat niet zo leuk vinden.quote:
Wanneer het schilderen en de Fok-meeting je genoeg voldoening geeft, ben je tegen de tijd dat je bij haar komt zo goed gestemd dat het je niet veel uitmaakt wat ze doet en met wie. En Q. als ze veel met andere mannen gaat ouwehoeren en je hebt het idee dat je er maar een beetje bijhangt (oftewel je gaat je minder voelen), stap je gewoon op. Als de dame in kwestie je leuk vindt, zal ze niet zoveel met andere mannen praten en geheel op jou gericht zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik ga eerst nectarientje helpen met schilderen, dat wordt wel leuk, daarna een Fok-meeting, dat wordt ook wel gezellig en daarna stappen in Amsterdam met die ene meid waar ik het de laatste tijd altijd over heb en met wie ik zo belachelijk veel doe, die ene die ik dus ook wel erg leuk vind maar waarbij het nooit iets zal worden. Ben benieuwd of ze onder invloed van drank niet teveel met andere mannen gaat ouwehoeren want volgens mij ga ik dat niet zo leuk vinden.
Alhoewel dat mij natuurlijk niets zou moeten interesseren.
Ik ga dan gewoon met andere, nog leukere vrouwen praten. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer het schilderen en de Fok-meeting je genoeg voldoening geeft, ben je tegen de tijd dat je bij haar komt zo goed gestemd dat het je niet veel uitmaakt wat ze doet en met wie. En Q. als ze veel met andere mannen gaat ouwehoeren en je hebt het idee dat je er maar een beetje bijhangt (oftewel je gaat je minder voelen), stap je gewoon op. Als de dame in kwestie je leuk vindt, zal ze niet zoveel met andere mannen praten en geheel op jou gericht zijn.
Take that from me
Het ligt nog op bedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon met andere, nog leukere vrouwen praten. Dat zal haar leren.En ik ben nog niet weg hoor, moet eerst nog opstaan. Lig nog in bed.
De praktijk is een bitch!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:25 schreef Q. het volgende:
In theorie zou dit de leukste dag van de week moeten worden. Eens kijken wat de praktijk doet..
Onweer? Dan ben ik de goede kant opgegaan vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
zo, weer terug van de fysio. nu met de laptop op schoot en een bakkie thee naar het onweer kijken
Je mag ook wel blijven liggen hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik lig ook nog in bed, geen zin om op te staan
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:52 schreef Q. het volgende:
In de praktijk is er bier en bier fixt alles..
Het onweert hier flink ja!quote:
Ah, mijn arme kamperende ouders..quote:
Er staat 'helping' niet 'making'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Q. het volgende:
Dus daarom werkt het bij mij niet: ik ben niet lelijk..
Volgens nu.nl/weer niet echt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen allemaal, beetje jammer van het weer. Ik hoop dat het zondag stukken beter is.
Whehe, dan ga ik nu maar alvast m'n middagwandeling maken.quote:
Zoiets?quote:
Moet ik dan zelf OOK nog iets er bij doen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat 'helping' niet 'making'...
Impressive!quote:
Als je gaat voor sex met jezelf dan ontkom je er zelfs niet aan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Moet ik dan zelf OOK nog iets er bij doen dan?
JIj zal het wel weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je gaat voor sex met jezelf dan ontkom je er zelfs niet aan...
quote:
Is mijn desktopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |