Rudyard Kipling, goed hoor Lit!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
De hele zaterdag? You're a better man than I, Gunga-din.
Uit de kunst! Thanks dawg!quote:
Dan zoek ik wel even verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik lust alle bier.
Dus wat dat betreft ben ik ws niet je vrouw.
Mwah, er zit een fout in mijn citaat. Maar goed, ik ken Kipling dan ook in de eerste plaats van Junglebookquote:
Je weet tenminste waar het vandaan komt en waar het om gaat. Dat is al plusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, er zit een fout in mijn citaat. Maar goed, ik ken Kipling dan ook in de eerste plaats van Junglebook.
Is wodka ook een optie? Kun je iets van russianbrides.com bestellen misschien.quote:
Mooi nummer inderdaad.quote:
Ja. Alhoewel ik niet denk dat Kipling ooit had gedacht dat het ook voor uithoudingsvermogen tijdens Klutstijd gebruikt zou kunnen wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je weet tenminste waar het vandaan komt en waar het om gaat. Dat is al plus
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik kan geen muziek luistere nu, als mijn zusje film aan t kijken is met die vrienden van dr
*glimlach* Nee dat betwijfel ik ten zeerste inderdaad. Ach misschien was het wel een oude kinky dude die nu lacht in de plek waar hij isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Alhoewel ik niet denk dat Kipling ooit had gedacht dat het ook voor uithoudingsvermogen tijdens Klutstijd gebruikt zou kunnen worden.
Beetje lullig als ik nu muziek opzet toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
hoe durf je met al die top nummers die hier langs komen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*glimlach* Nee dat betwijfel ik ten zeerste inderdaad. Ach misschien was het wel een oude kinky dude die nu lacht in de plek waar hij is
Als je niet zoekt vindt je ook niets.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jij blijft aan t zoeken zo natuurlijk
Naah, dat heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is wodka ook een optie? Kun je iets van russianbrides.com bestellen misschien.
24 uurs verzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |