Zal ik dat van mij maar zeker niet onthullenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
*zal haar eigen gewicht maar niet onthullen*
Ah, dat was dus 13 dagen lang Phil Collins?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)
Wat wat wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rick is ook beetje jong voor On_air
De officiële website zegt er weinig overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
Jamiroquai![]()
Maken die eigenlijk nog nieuw materiaal?
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rick is ook beetje jong voor On_air
Het kaartje ligt hier voor m'n neusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit nog te denken om te gaan. Nog meer FOK!-ers?
Hmm, helaas een onhandige datum voor mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit nog te denken om te gaan. Nog meer FOK!-ers?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
Al is z'n geboortedatum inderdaad zo'n beetje het enige wat hij nog niet ingevult heeft in z'n profile, dus zeker weten we het niet
Zijn geslacht dat klopt iedergeval , kunnen we van roosmarijn met enige zekerheid zeggen dat die niet klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
Al is z'n geboortedatum inderdaad zo'n beetje het enige wat hij nog niet ingevult heeft in z'n profile, dus zeker weten we het niet
Topdrukte , zeker lekker voor de deur gehangenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
t was zo druk op mn werk vandaag dat ik wel 2 hele brillen heb verkocht
Houdt er dan niemand meer rekening met lange mensen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
Ik pas niet in het team.
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Houdt er dan niemand meer rekening met lange mensen?
Werk jij overigens altijd in dezelfde vestiging? En zo ja, wat is meestal een rustig moment in de week?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
t was zo druk op mn werk vandaag dat ik wel 2 hele brillen heb verkocht
ja!!!! Bij jou ook al?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, dat was dus 13 dagen lang Phil Collins?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topdrukte , zeker lekker voor de deur gehangen
woensdag is wel rustigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Werk jij overigens altijd in dezelfde vestiging? En zo ja, wat is meestal een rustig moment in de week?
'k wil m'n ogen toch eens een keer op laten meten, maar verwacht niet dat er veel mis mee is dus ik denk niet dat je me iets kan verkopen. Om dat dan te laten doen op een druk moment is alleen maar zonde van de tijd van de mensen aan wie je wél iets kan verkopen...
Nee, bij mij was het Jack Johnson. Toen ik dat zei, vertelde je me dat het beter was dan Phil Collins.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja!!!! Bij jou ook al?
Oh en ik zat dus in het centrum, aan zee, bijna aan het einde van de boulevard....uitzicht op zee. Helemaal top!
Yes the Tower of Power is straight ahead. Have you seen the harde bollenstraat and the red bridgequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Steenweg in Utrecht is zoooo leuk om mensen te kijken...vooral de japanse en amerikaanse toeristen
![]()
laatst japanse toerist: madam do you know where tower of doom is?
moest eerst keihard laggen, en toen dat ik *ohjah natuurlijk...DOMtoren*
Jeeeez dat blijkt! Hoe nutteloos kan informatie zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, bij mij was het Jack Johnson. Toen ik dat zei, vertelde je me dat het beter was dan Phil Collins.
En ik ben erg goed in het onthouden van nutteloze feiten.
Dat van de Eyewish wist ik inmiddels, vroeg me dus alleen af of je altijd op de Steenweg zit of dat je daar dus aan het invallen was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woensdag is wel rustig
oh en het is Eyewish in Utrecht. Volgende woensdag moet ik heeeeeeeeeeeeeeel toevallig invallen in Zeist
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
M'n mp3spelert zit vol bij 3416 nummers...
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.
21:50 dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zeg webhawk gaan we het redden voor 22:50 , dan kan michiel het nog draaien
Dat bedoelde ik Gammaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
21:50 dusanders moet Eric het doen. Past wel meerbij zijn programma
Wat let jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
stagiar is nogsteeds zn bobbie aan t uitlaten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? .... Les Humphry's Singers - Mexico
.
.
.
. Dat zou fout zijn
Hoewel... staat ws. ook niet in den computer.
quote:Telefoonteam:
Halloooo
Met z'n 2en!
Halloooo
Jaaa we hebben budget
Whehehe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.htmlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Wow! Had niet gedacht dat a balladeer zo dik zou winnen
Waarom zou je? Als het gebeurt, gebeurt het. Zo niet, dan niet. Lekker freakin' boeiend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Groeten aan Peter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.
Ik ben 18, trouwens.
on_air, insgelijks over gisteravond!
leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Trompetjes man. Feestvreugde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij was het
Achter On_air rent
Nette concurrentievervalsing.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.html
En gelijk daarna De Zangeres Zonder Stem draaienquote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Krabben helpt (tijdelijk in ieder geval).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
'Rick Astley' rickrollt basketbalfansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef on_air het volgende:
Rick Ashley.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
'Rick Astley' rickrollt basketbalfans
spuit 11quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had mijn fout al ingezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Verspreid het Mexico virus graag;)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*krijgt meteen Mexico-lied van Djurre via msn*
Neeeej, blokkeren die handel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*krijgt meteen Mexico-lied van Djurre via msn*
Oh sorry, niet gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
spuit 11
Huh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM is goede supporter van 3fm
* Broekie is blij met z'n WALL-E puntenslijper.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Mocht iemand zich vervelen, dit is voor mij dè website van het jaar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Oh mijn god, hoe kom je erop!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Goed, je bent dus echt enkele maanden helemaal weg geweest?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hé wat gebeurde er nou in dit nummer? "Michiel hou je kop?"
Ligt er maar net aan hoeveel posts je per pagina hebt ingesteld, bij mij nog maar 3 paginasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef De_Stagiair het volgende:
Nog ruim zeven pagina's binnen drie kwartier... Nog even doortypen, jongens
Help onsch!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef De_Stagiair het volgende:
Nog ruim zeven pagina's binnen drie kwartier... Nog even doortypen, jongens
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie punteslijpers voor Michiel http://www.janenjoke.nl/plasticslijpers.html
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik zag laatst zo;n stoer 3FM-petje... hoe kun je daar aan komen?
Dat krijg je op een 3FMloze stage...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goed, je bent dus echt enkele maanden helemaal weg geweest?
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/147360/Baby+love/
http://www.michielveenstr(...)Hou+je+kop+Michiel!/
we zijn er bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nog 3 pagina's hier, maar dat gaat wel lukken!
(Telefoonteam: Wakker worden!)
Pagina's? Wie doet er nou nog aan pagina's?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel posts je per pagina hebt ingesteld, bij mij nog maar 3 paginas
Waar liep/loop je stage.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat krijg je op een 3FMloze stage...
Dat houdt toch niet in dat je de weblogs niet in de gaten kan houden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat krijg je op een 3FMloze stage...
1 pagina 3fm laden kost zo veel energie voor fok !:)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Pagina's? Wie doet er nou nog aan pagina's?
En stage van 19-22uurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat houdt toch niet in dat je de weblogs niet in de gaten kan houden?
http://www.p-pshops.nl/_030/frame_ro.asp?ID=10quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.
Ik heb gisteren nog de nieuwe aangevraagd, maar die werd niet gedraaid.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
deze wordt steeds minder leuk. wissel hem is af met de nieuwe single
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ik....wist niet dat je dat kon instellen joh
een mogelijkheid http://www.3fm.nl/page/3fm_shopquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik zag laatst zo;n stoer 3FM-petje... hoe kun je daar aan komen?
Hebben we al Alarm gehad bij jou thuisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Zou je lachen, zou je schelden, zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
Niet als je een oude layout gebruiktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 pagina 3fm laden kost zo veel energie voor fok !:)
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).
Verder heb ik ook een andere layout, namelijk fokforum_dark. Beetje nostalgie, da's namelijk de oudste layout van alle layouts. Ben er zeg maar mee opgegroeid hier en dus blijf ik het de handigste layout vinden. Kwestie van gewenning.
Ah jij bent 1 van die mensen die ze zoeken in feedback topic over templatesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).
Verder heb ik ook een andere layout, namelijk fokforum_dark. Beetje nostalgie, da's namelijk de oudste layout van alle layouts. Ben er zeg maar mee opgegroeid hier en dus blijf ik het de handigste layout vinden. Kwestie van gewenning.
Wordt dan grijsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik ook donker krijgen? Handig voor mn migraine
* WebHawkjuh heeft hem ook weer even ingesteld. Wow, nostalgie all over!quote:
ow....sorry!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
een mogelijkheid http://www.3fm.nl/page/3fm_shop
Hoe lang mag je stage lopen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Zou er noooooit aan moeten denken, nee, bah.
Rechtermuisknop op de link en dan open in new window of nieuw vensterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de radio-webcam kapt er meteen mee als ik daar kijk
Als het goed is, is er ook in jouw layout bovenaan ergens een knop "instellingen". Daaronder kan je dus kiezen voor een andere layout en ook het aantal posts per pagina aanpassen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik ook donker krijgen? Handig voor mn migraine
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Begrijp ik trouwens dat we een topic volpost uitdaging hebben?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Begrijp ik trouwens dat we een topic volpost uitdaging hebben?
T/m eind oktober haal ik koffie en broodjes op de redactie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe lang mag je stage lopen ?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als het goed is, is er ook in jouw layout bovenaan ergens een knop "instellingen". Daaronder kan je dus kiezen voor een andere layout en ook het aantal posts per pagina aanpassen.
Wie is je fan geworden. ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
Het is trouwens wel relaxed als je niet meer je eigen ergste vijand bent.
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan t niet zo snel vinden...kga straks wel op mn gemakje zoeken
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:24 schreef Timo20 het volgende:
Echt té flauw voor woorden, maar wel cool:
Hele fijne plaat dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:25 schreef on_air het volgende:
Lekker gitaarraggen dit. Doet me deugd.
Helpen we je wel mee in topic 666quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan t niet zo snel vinden...kga straks wel op mn gemakje zoeken
quote:
Reclame voor je zelf altijd goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele fijne plaat dit.
M'n filmpjes van gisteravond zijn trouwens al opgepikt door een GEM fansite...
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Daar zou het vrij bovenaan tussen moeten staan.
Heb je linkjes voor mequote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele fijne plaat dit.
Welke template is eigenlijk het snelste , dacht dat het bagger dat was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hej wow...zwart is coolnog wel ff wennen, maar dit is beter
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke template is eigenlijk het snelste , dacht dat het bagger dat was.
Heb ons trouwens nog niet terug gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele fijne plaat dit.
Op de webcam toch jullie paar keer gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ons trouwens nog niet terug gezien.
Eerst nog even mee popquizzen en de kandidaat uitjoelen als 'ie het niet weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nog 99 te gaan, moet te doen zijnmet paar up tempo nummers
Straks ook maar even proberen, soms duurt het echt te langquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t klinkt echt debiel maar zo lijkt ie sneller te laden na mn post
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
[..]
kandidaat uitjoelen als 'ie het niet weet.
Maar dat heb ik nog niet terug gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op de webcam toch jullie paar keer gezien.
Vriendje Piles heeft weer lopen tapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nog niet terug gezien.
Uhm. Da's juist de traagste...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke template is eigenlijk het snelste , dacht dat het bagger dat was.
Dat maakt niet uit. Haar naam is het noemen niet eens waard!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef on_air het volgende:
Riahanna. Hoe je haar naam ook spelt.
Wat jij zegt is waar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Haar naam is het noemen niet eens waard!
quote:Ik sta hier een partij te blunderen man!
Ja ik ook, maar ik wordt er voor betaald
Oh ja, moet ik nog eens uploadenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendje Piles heeft weer lopen tapen.
Geen idee. Is er iets wat de moeite waard is. Was het alleen het optreden? Of zater er nog andere leuke stukken in.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, moet ik nog eens uploaden
Van 19.15 - 22.00 uur maar doen, of zal ik er nog wat in knippen?
Als er behoefte naar is tenminste.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, moet ik nog eens uploaden
Van 19.15 - 22.00 uur maar doen, of zal ik er nog wat in knippen?
Requester for presidentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
DEEP PURPLE!!!!!!![]()
![]()
![]()
BEST...REQUEST....EVER!!!!!
O kut wat heb ik nou weer gedaanquote:
Alsjeblieft wel de lange versie. wat een plaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Deep Purple - ik hoop niet de lange versie, dan past ons nummer er niet meer in.
gok op 70quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit lied nou van '70 of '79 of istie gewoon twee keer uitgebracht
Nog nietsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
O kut wat heb ik nou weer gedaan
Vandaag is Paars ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over het algemeen blijf ik uit de buurt van alles waar de woorden "diep" en "paars" in voorkomen, maar Deep Purple is daar een uitzondering op
Voor de cam is het leuk, we zien stukje haar alleen van je , kan je niet even recht de cam in kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Thnx, ik heb nog wel een bad hair day
Wil 'm best helemaal naar je server uploaden, maar dat is dan wel inclusief muziek hè?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
Als er behoefte naar is tenminste.
Sorry if I'm being forward, but could you pose for the camera.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de cam is het leuk, we zien stukje haar alleen van je , kan je niet even recht de cam in kijken
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor de cam is het leuk, we zien stukje haar alleen van je , kan je niet even recht de cam in kijken
Geweldige ondertitel heb je:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Thnx, ik heb nog wel een bad hair day
quote:Wat Maricha zegt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha en Rick hebben jullie de number of the beast al ingestart klaar staan
Deed je bij de vorige ook, dit keer vergevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zet heeeel stilletjes het volgende topic alvast klaar... met nog minder dan 30 posts te gaan.(mag wel he? de laatste poster-opent-nieuw-topic regel even doorbreken?)
There is a man sitting next to me making love to his tonic and gin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]dalijk nog Piano Man van Billy Joel en het feest is compleet
Overleg de TT even.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh zet heeeel stilletjes het volgende topic alvast klaar... met nog minder dan 30 posts te gaan.(mag wel he? de laatste poster-opent-nieuw-topic regel even doorbreken?)
aaaaaahhhaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef on_air het volgende:
[..]
There is a man sitting at the bar making love to his tonic and gin.
die lijkt me duidelijk: "The number of the beast"quote:
3FM Serious requestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is er ooit begonnen met de 3FM topic reeks
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wie is er ooit begonnen met de 3FM topic reeks
Kan niet anders dan Number of the beast zijn...quote:
If the devil is six that must make me seven?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The number of the beast ?
Mis alleen de helft...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |