1 pagina 3fm laden kost zo veel energie voor fok !:)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Pagina's? Wie doet er nou nog aan pagina's?
En stage van 19-22uurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat houdt toch niet in dat je de weblogs niet in de gaten kan houden?
http://www.p-pshops.nl/_030/frame_ro.asp?ID=10quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.
Ik heb gisteren nog de nieuwe aangevraagd, maar die werd niet gedraaid.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
deze wordt steeds minder leuk. wissel hem is af met de nieuwe single
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
euh ik....wist niet dat je dat kon instellen joh
een mogelijkheid http://www.3fm.nl/page/3fm_shopquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik zag laatst zo;n stoer 3FM-petje... hoe kun je daar aan komen?
Hebben we al Alarm gehad bij jou thuisquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Zou je lachen, zou je schelden, zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
Niet als je een oude layout gebruiktquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 pagina 3fm laden kost zo veel energie voor fok !:)
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).
Verder heb ik ook een andere layout, namelijk fokforum_dark. Beetje nostalgie, da's namelijk de oudste layout van alle layouts. Ben er zeg maar mee opgegroeid hier en dus blijf ik het de handigste layout vinden. Kwestie van gewenning.
Ah jij bent 1 van die mensen die ze zoeken in feedback topic over templatesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kan dus inderdaad. Staat bij mij op 500, zodat alle posts altijd op één pagina staan (sommige topics gaan over de 300 posts heen omdat de crew wél door slotjes heen kan posten).
Verder heb ik ook een andere layout, namelijk fokforum_dark. Beetje nostalgie, da's namelijk de oudste layout van alle layouts. Ben er zeg maar mee opgegroeid hier en dus blijf ik het de handigste layout vinden. Kwestie van gewenning.
Wordt dan grijsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan ik ook donker krijgen? Handig voor mn migraine
* WebHawkjuh heeft hem ook weer even ingesteld. Wow, nostalgie all over!quote:
ow....sorry!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
een mogelijkheid http://www.3fm.nl/page/3fm_shop
Hoe lang mag je stage lopen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Zou er noooooit aan moeten denken, nee, bah.
Rechtermuisknop op de link en dan open in new window of nieuw vensterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
de radio-webcam kapt er meteen mee als ik daar kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |