Zal ik dat van mij maar zeker niet onthullenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
*zal haar eigen gewicht maar niet onthullen*
Ah, dat was dus 13 dagen lang Phil Collins?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik precies zo op Kreta (waar ik 2 weken was.....en dus 1 dag cultureel....)
Wat wat wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rick is ook beetje jong voor On_air
De officiële website zegt er weinig overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef Timo20 het volgende:
Jamiroquai![]()
Maken die eigenlijk nog nieuw materiaal?
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rick is ook beetje jong voor On_air
Het kaartje ligt hier voor m'n neusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit nog te denken om te gaan. Nog meer FOK!-ers?
Hmm, helaas een onhandige datum voor mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit nog te denken om te gaan. Nog meer FOK!-ers?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
Al is z'n geboortedatum inderdaad zo'n beetje het enige wat hij nog niet ingevult heeft in z'n profile, dus zeker weten we het niet
Zijn geslacht dat klopt iedergeval , kunnen we van roosmarijn met enige zekerheid zeggen dat die niet klopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best mee.
Al is z'n geboortedatum inderdaad zo'n beetje het enige wat hij nog niet ingevult heeft in z'n profile, dus zeker weten we het niet
Topdrukte , zeker lekker voor de deur gehangenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
t was zo druk op mn werk vandaag dat ik wel 2 hele brillen heb verkocht
Houdt er dan niemand meer rekening met lange mensen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
Ik pas niet in het team.
Zou dat het zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Houdt er dan niemand meer rekening met lange mensen?
Werk jij overigens altijd in dezelfde vestiging? En zo ja, wat is meestal een rustig moment in de week?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
t was zo druk op mn werk vandaag dat ik wel 2 hele brillen heb verkocht
ja!!!! Bij jou ook al?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, dat was dus 13 dagen lang Phil Collins?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topdrukte , zeker lekker voor de deur gehangen
woensdag is wel rustigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Werk jij overigens altijd in dezelfde vestiging? En zo ja, wat is meestal een rustig moment in de week?
'k wil m'n ogen toch eens een keer op laten meten, maar verwacht niet dat er veel mis mee is dus ik denk niet dat je me iets kan verkopen. Om dat dan te laten doen op een druk moment is alleen maar zonde van de tijd van de mensen aan wie je wél iets kan verkopen...
Nee, bij mij was het Jack Johnson. Toen ik dat zei, vertelde je me dat het beter was dan Phil Collins.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja!!!! Bij jou ook al?
Oh en ik zat dus in het centrum, aan zee, bijna aan het einde van de boulevard....uitzicht op zee. Helemaal top!
Yes the Tower of Power is straight ahead. Have you seen the harde bollenstraat and the red bridgequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Steenweg in Utrecht is zoooo leuk om mensen te kijken...vooral de japanse en amerikaanse toeristen
![]()
laatst japanse toerist: madam do you know where tower of doom is?
moest eerst keihard laggen, en toen dat ik *ohjah natuurlijk...DOMtoren*
Jeeeez dat blijkt! Hoe nutteloos kan informatie zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, bij mij was het Jack Johnson. Toen ik dat zei, vertelde je me dat het beter was dan Phil Collins.
En ik ben erg goed in het onthouden van nutteloze feiten.
Dat van de Eyewish wist ik inmiddels, vroeg me dus alleen af of je altijd op de Steenweg zit of dat je daar dus aan het invallen was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woensdag is wel rustig
oh en het is Eyewish in Utrecht. Volgende woensdag moet ik heeeeeeeeeeeeeeel toevallig invallen in Zeist
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
M'n mp3spelert zit vol bij 3416 nummers...
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.
21:50 dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zeg webhawk gaan we het redden voor 22:50 , dan kan michiel het nog draaien
Dat bedoelde ik Gammaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
21:50 dusanders moet Eric het doen. Past wel meerbij zijn programma
Wat let jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
stagiar is nogsteeds zn bobbie aan t uitlaten
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? .... Les Humphry's Singers - Mexico
.
.
.
. Dat zou fout zijn
Hoewel... staat ws. ook niet in den computer.
quote:Telefoonteam:
Halloooo
Met z'n 2en!
Halloooo
Jaaa we hebben budget
Whehehe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.htmlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Wow! Had niet gedacht dat a balladeer zo dik zou winnen
Waarom zou je? Als het gebeurt, gebeurt het. Zo niet, dan niet. Lekker freakin' boeiend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Groeten aan Peter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.
Ik ben 18, trouwens.
on_air, insgelijks over gisteravond!
leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Trompetjes man. Feestvreugde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij was het
Achter On_air rent
Nette concurrentievervalsing.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.html
En gelijk daarna De Zangeres Zonder Stem draaienquote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Krabben helpt (tijdelijk in ieder geval).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
'Rick Astley' rickrollt basketbalfansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef on_air het volgende:
Rick Ashley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |