quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is heul niet erg. Maar is het wel een AV plaat? .... Les Humphry's Singers - Mexico
.
.
.
. Dat zou fout zijn
Hoewel... staat ws. ook niet in den computer.
quote:Telefoonteam:
Halloooo
Met z'n 2en!
Halloooo
Jaaa we hebben budget
Whehehe.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie kwam er laatst met het nummer van de The Les Humphries Singers - Mexico, zit nu weer helemaal in mijn kop rond te zingen na het keer gedraait te hebben
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.htmlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Wow! Had niet gedacht dat a balladeer zo dik zou winnen
Waarom zou je? Als het gebeurt, gebeurt het. Zo niet, dan niet. Lekker freakin' boeiend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Groeten aan Peter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.
Ik ben 18, trouwens.
on_air, insgelijks over gisteravond!
leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Trompetjes man. Feestvreugde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij was het
Achter On_air rent
Nette concurrentievervalsing.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik wel: http://www.aballadeer.com/2.0/news.html
En gelijk daarna De Zangeres Zonder Stem draaienquote:
Ik ben voor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
Voel de jeukende aandrang om Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was aan te vragen.
Krabben helpt (tijdelijk in ieder geval).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Groeten aan Peter.
'Rick Astley' rickrollt basketbalfansquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef on_air het volgende:
Rick Ashley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |