Dat van de Eyewish wist ik inmiddels, vroeg me dus alleen af of je altijd op de Steenweg zit of dat je daar dus aan het invallen was.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woensdag is wel rustig
oh en het is Eyewish in Utrecht. Volgende woensdag moet ik heeeeeeeeeeeeeeel toevallig invallen in Zeist
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef on_air het volgende:
M'n mp3spelert zit vol bij 3416 nummers...
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsnummers uiteraard.
21:50 dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zeg webhawk gaan we het redden voor 22:50 , dan kan michiel het nog draaien
Dat bedoelde ik Gammaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
21:50 dusanders moet Eric het doen. Past wel meerbij zijn programma
Wat let jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh twijfelt even of hij in /49 even een oproep moet doen om hier te komen posten... dan zijn we er in 5 minuten ben ik bang
Daarna nog even bijgepraat met de knoppendraaier en schuiventrekker van dienst.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
stagiar is nogsteeds zn bobbie aan t uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |