quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke template is eigenlijk het snelste , dacht dat het bagger dat was.
Heb ons trouwens nog niet terug gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hele fijne plaat dit.
M'n filmpjes van gisteravond zijn trouwens al opgepikt door een GEM fansite...
Op de webcam toch jullie paar keer gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb ons trouwens nog niet terug gezien.
Eerst nog even mee popquizzen en de kandidaat uitjoelen als 'ie het niet weet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nog 99 te gaan, moet te doen zijnmet paar up tempo nummers
Straks ook maar even proberen, soms duurt het echt te langquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t klinkt echt debiel maar zo lijkt ie sneller te laden na mn post
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
[..]
kandidaat uitjoelen als 'ie het niet weet.
Maar dat heb ik nog niet terug gezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op de webcam toch jullie paar keer gezien.
Vriendje Piles heeft weer lopen tapen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nog niet terug gezien.
Uhm. Da's juist de traagste...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welke template is eigenlijk het snelste , dacht dat het bagger dat was.
Dat maakt niet uit. Haar naam is het noemen niet eens waard!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef on_air het volgende:
Riahanna. Hoe je haar naam ook spelt.
Wat jij zegt is waar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Haar naam is het noemen niet eens waard!
quote:Ik sta hier een partij te blunderen man!
Ja ik ook, maar ik wordt er voor betaald
Oh ja, moet ik nog eens uploadenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vriendje Piles heeft weer lopen tapen.
Geen idee. Is er iets wat de moeite waard is. Was het alleen het optreden? Of zater er nog andere leuke stukken in.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, moet ik nog eens uploaden
Van 19.15 - 22.00 uur maar doen, of zal ik er nog wat in knippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |