Ik had mijn fout al ingezien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
'Rick Astley' rickrollt basketbalfans
Verspreid het Mexico virus graag;)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*krijgt meteen Mexico-lied van Djurre via msn*
Neeeej, blokkeren die handel!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
*krijgt meteen Mexico-lied van Djurre via msn*
Oh sorry, niet gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
spuit 11
Huh?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
3FM is goede supporter van 3fm
* Broekie is blij met z'n WALL-E puntenslijper.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Mocht iemand zich vervelen, dit is voor mij dè website van het jaar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Oh mijn god, hoe kom je erop!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Goed, je bent dus echt enkele maanden helemaal weg geweest?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hé wat gebeurde er nou in dit nummer? "Michiel hou je kop?"
Ligt er maar net aan hoeveel posts je per pagina hebt ingesteld, bij mij nog maar 3 paginasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef De_Stagiair het volgende:
Nog ruim zeven pagina's binnen drie kwartier... Nog even doortypen, jongens
Help onsch!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef De_Stagiair het volgende:
Nog ruim zeven pagina's binnen drie kwartier... Nog even doortypen, jongens
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zie punteslijpers voor Michiel http://www.janenjoke.nl/plasticslijpers.html
Hmm, goede vraag. Ze staan in ieder geval niet of niet meer in de 3FM Serious Shop.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik zag laatst zo;n stoer 3FM-petje... hoe kun je daar aan komen?
Dat krijg je op een 3FMloze stage...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goed, je bent dus echt enkele maanden helemaal weg geweest?
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/147360/Baby+love/
http://www.michielveenstr(...)Hou+je+kop+Michiel!/
we zijn er bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nog 3 pagina's hier, maar dat gaat wel lukken!
(Telefoonteam: Wakker worden!)
Pagina's? Wie doet er nou nog aan pagina's?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel posts je per pagina hebt ingesteld, bij mij nog maar 3 paginas
Waar liep/loop je stage.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat krijg je op een 3FMloze stage...
Dat houdt toch niet in dat je de weblogs niet in de gaten kan houden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat krijg je op een 3FMloze stage...
1 pagina 3fm laden kost zo veel energie voor fok !:)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Pagina's? Wie doet er nou nog aan pagina's?
En stage van 19-22uurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat houdt toch niet in dat je de weblogs niet in de gaten kan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |