Nee, het gaat nu over users met stront in hun ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
En ik maar denken dat het over users met bananen in hun oor zou gaan
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu over users met stront in hun ogen.
Linkquote:
Hoe was je vakantie?quote:
Ge-wel-digquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef supertard het volgende:
Ik heb wel weer ff de wiki aangepast, aangezien je dat zelf blijkbaar niet kan...
Juup, jij had deel 22 in de wiki moeten zetten, ik heb nu tm 23 erin gegooit.
Dat zijn de betere vakanties!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
Had ook nog eens een prachtig uitzicht toen in de nacht een hele groep mowcrow's in elkaar werden getikt met gummiknuppels door de mossos
pics?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
Had ook nog eens een prachtig uitzicht toen in de nacht een hele groep mowcrow's in elkaar werden getikt met gummiknuppels door de mossos
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister was het druk hier, maar sinds jij er weer bent blijft iedereen weg...
Neen, jij.quote:
Wie ben jij?quote:
quote:
quote:aantal posts: 3223 (gemiddeld 7 per dag)
Omdat je WoW speelt en hier nooit bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
GVD waarom staat mijn koekavatar er niet bij
Ik zou zeggen haal je eigen icon eruit, en ga gezellig WoW spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij kunnen er best veel icons uit de OP, heul niet dat er 20 vaste posters zijn
Nee sorry ik ga me niet tot jouw niveau verlagen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen haal je eigen icon eruit, en ga gezellig WoW spelen.
Agiathquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij kunnen er best veel icons uit de OP, heul niet dat er 20 vaste posters zijn
Die met die oordopjes was er laatst nog wel, en die Sebas is slindenau.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Sebas ding en die oordopjes zie ik ook nooit?
Wat een zeikerd is hijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef BobbyB het volgende:
Die met die oordopjes was er laatst nog wel, en die Sebas is slindenau.
slindenau?quote:
yeahquote:
Ja, maar we moeten van remmie wel nieuwe userst toelaten, anders draaien ze ons de nek om, zei diequote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
NeoMullen is er toch ook pas 2x geweest ofzo?
Befehl ist Befehlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten van remmie wel nieuwe userst toelaten, anders draaien ze ons de nek om, zei die
allesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
maar wat boeit het nou wie er in de OP staat
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BK
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk bij de vaste SCers staan en niet bij lurkers.
Weet je wat, ik pas de Wiki even aan.
Deze SC is mijn leven. haal me uit de op en ik ga in mezelf snijdenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
maar wat boeit het nou wie er in de OP staat
heb ik ook gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag: laat alles uit je handen flikkeren -dag.![]()
Dat gaat nog leuk worden voor de rest van de dag.
Leer lezen, m'n internet is vertyft hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef supertard het volgende:
Ik heb wel weer ff de wiki aangepast, aangezien je dat zelf blijkbaar niet kan...
Juup, jij had deel 22 in de wiki moeten zetten, ik heb nu tm 23 erin gegooit.
Ik verheug me al op vanavond.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leer lezen, m'n internet is vertyft hier.
Stink kloon
Eens, wat een vieze zooi is dat. En de suikervervanger in die producten is meestal ook nog giftig voor je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:06 schreef De_Ananas het volgende:
NL'ers dronken vorig jaar 30 liter 'light'
Nog maar eens, iedereen die het drinkt moet dood
quote:Paris Hilton heeft in een video gereageerd op een reclamespot van de republikeinse presidentskandidaat John McCain. "Die rimpelige, grijze kerel heeft me in zijn campagnefilmpje gebruikt en ik ga ervan uit dat dat betekent dat ik nu ook een presidentskandidaat ben", zegt de hotelerfgename in de video, die te zien is op de Amerikaanse website Funnyordie.com.
"Hé Amerika, ik ben Paris Hilton en ik ben ook een celebrity. Ik kom alleen niet uit de goede oude tijd en ik beloof geen veranderingen, zoals die andere vent", zegt de blondine, liggend op een bedje in een minuscuul badpak en gouden pumps. "Ik ben zeg maar helemaal klaar om het land te leiden."
Vervolgens zet de blondine haar plan voor een nieuw energiebeleid uiteen. Paris, die overweegt het Witte Huis roze te verven als ze tot president wordt gekozen, stelt voor McCains plan om vlak voor de kust naar olie te boren te combineren met het voorstel van Obama voor schonere technieken bij de oliewinning. "Energiecrisis opgelost! Ik zie jullie wel weer bij de debatten."
Vorige week lanceerde McCain een reclamespot waarin beelden van McCains democratische tegenstrever Barack Obama werden afgewisseld met beelden van Paris Hilton en Britney Spears. Daarmee wilde het campagneteam van McCain duidelijk maken dat Obama vooral een beroemdheid is en niet noodzakelijkerwijs een goed politicus.
De moeder van Paris kon niet lachen om de stunt van McCain. "Zonde van de tijd en aandacht van het land op een tijdstip waarop miljoenen mensen hun huizen en banen verliezen", stelde ze op de website van de Amerikaanse krant Huffington Post. De ouders van Hilton doneerden eerder dit jaar bijna drieduizend euro aan de campagne van McCain.
Werk je in de horeca ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verheug me al op vanavond.
Leuke actiequote:
Hoe raad je dat?quote:
Ik ben helderziend, jewaids. Maar succes danquote:
Cwl, ik wil dat ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben helderziend, jewaids. Maar succes dan
*schrikt*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
<<Buzzerrrr>>
Tu- de - duuuquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:35 schreef Juicyhil het volgende:
<<Buzzerrrr>>
Je mag mij er ook wel bij gooienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Agiath
[ afbeelding ]
en Beverton
[ afbeelding ]
Heb ik al heel lang niet meer gezien. De rest post wel.
BK
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk bij de vaste SCers staan en niet bij lurkers.
Weet je wat, ik pas de Wiki even aan.
Enne welcome back veetreter!
Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag: laat alles uit je handen flikkeren -dag.![]()
Dat gaat nog leuk worden voor de rest van de dag.
Nicequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallen
Pics?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallen
Ik dacht dat je naar R&P was?quote:
Whehehehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar een Chinees wokrestaurant. Zal ik ze allemaal afschieten om mijn solidariteit met de Tibetanen te tonen?
Ik heb net zoveel zin om te werken als twee die geen zin hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boh wat was zij nat zeg!
Kga werken, SPÄTAHHHH
Lloret de marquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
Enne reetveter waar ben je op vakantie geweest?
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar een Chinees wokrestaurant. Zal ik ze allemaal afschieten om mijn solidariteit met de Tibetanen te tonen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallen
Iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
Net meet the spartans gekeken
Wat une kutfilm zeg
GTFOquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallen
Ja af en toe van die droge humor wel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
GTFO
Meet the Spartans is ownage
Alleen het "marcheren" van de spartans maakt de film al goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja af en toe van die droge humor wel jaMaar dit was van een apart laag niveau
nog lekkere tanga's geregeld?quote:
Het marcheren was inderdaad lache jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alleen het "marcheren" van de spartans maakt de film al goedEn hoe leonidas gespeeld word is helemaal grappig
![]()
Ik keek nooit off center, geen idee dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het marcheren was inderdaad lache ja![]()
En was die Leonidas ook niet die euan van off centre?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef reetveter het volgende:
't is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan mijn voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelf ook goed bij de mannen
Maar dat geeft mij ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals hauer, de gooyer, krabbé
En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo houd ik ze uit de ww
Als ik mijn talenten zou benutten
Dan was ik 'top of the bill'
Hoewel 't gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil
Voor een kerel met zoveel talent
Noem jij daar petert blankert kutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
Kap es met die kut songtexten, jullie verspillen kostbare bagger ruimte.
Bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die vrouw met 53 forumposts?
Sinds dat jij gebanned wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer posten mods actief mee hiet ?
Ik zong het mee, en ik moet zeggen: het klonk aardigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef RickoKun het volgende:
TUPAC: I AIN'T MAD ATCHA!
Veranderingen, shit.
Ik denk dat veranderingen goed zijn voor ons allemaal.
Wat het ook nodig heeft om alle FOK!kers uit de server te krijgen.
Shit, ik ben met jullie, niet kwaad op je!
Ik heb niets dan liefde voor jullie, doe je ding gast!
Nou we waren eens 2 fok!kers van dezelfde soort,
jij ging naar het PUB forum en ik schreeuw maar brand en moord,
Je was nog een kleintje maar je postte toch,
zelfs met yvonne als FA, je wou dr knallen met een Koch,
Wist je nog toen je zo'n babylijkje neukte, je kon het niet leren,
in het block je flamede zelfs een mod, pratend over de manieren waarop je kon masturberen,
Oh, je bent nu een moslim, geen posts meer in fok!,
ik verwachtte je nog terug, maar nee hoor
Je wilt naar de moskee, niet meer mijn posthistorie achteraan,
het ziet ernaaruit dat ik mijn gastje kwijt ben, aan een religieus nymfomaan,
wanneer ik over topics praat, zie je alleen de banmogelijkheden,
als ik je over mijn 16 posts gem. per dag vertel, denk je slechts aan vrouwenscheden,
gefeliciteerd voor je trouwerij, die kankerhoer heeft een fok!ker, nu ben je niet meer van mij!
Zo dit was het eerste couplet van I ain't mad atcha van 2 pac, vertaald
<--- begin @ 1:04 ZING MEE MEHN!!!
Nederlandstalig, dus jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noem jij daar petert blankert kut![]()
alleen nick en simon is gewoon kut
*fap fap* x 4quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oke vanacht 01:00? en dan houden elkaar hier op de hoogte om tegelijk klaar te komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op haar fappen?
Leen dan ff de webcam van je zusjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke vanacht 01:00? en dan houden elkaar hier op de hoogte om tegelijk klaar te komen.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op haar fappen?
Die voorste?quote:
quote:
Juup, edit dat even. Als tubgirl al niet mag, gaat dit helemaal te ver.quote:
Maar ze is zo mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Juup, edit dat even. Als tubgirl al niet mag, gaat dit helemaal te ver.![]()
Wat staat er op het spiraaltje van Erica Terpstra?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
*PATS* dood parkiet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Twiet twiet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat staat er op het spiraaltje van Erica Terpstra?Heras maakt geen hekken op dat formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer eens of nog steeds?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Ik had wel wat blackup kunnen gebruiken in dat KLB iPhone topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Sarah Chalkequote:
Ik prefereer die 3de.quote:
Mensen die anti-iPhone zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef slindenau het volgende:
Kut mid-30'ers die iPhone hippies zo nodig moeten verdedigen
En denken dat ze alles zijn he, sukkeltjes.
Windows Mobilequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die anti-iPhone zijnZielig zeg
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
omdat die Swets zit te zwetsen
Ik heb medelijden met die kids.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet.
Ik moet nog steeds lachen om het "Gimmicks in KLB" topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
En deze SC niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Hij heeft zo'n beetje heel dat topic volgepost met zijn kansloze geblaat[/i]
Hihi, heb ik wat beters te doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja: Waarom zit je zo te trollen?
![]()
Zus zo trol blabla trol en zus trol, trollen blabla trolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, heb ik wat beters te doen danIk zit nu te wachten tot de download van Sharepoint klaar is zodat ik hem op m`n server kan installeren.
En om 22:30 uur begint The Office US. Dus nog 10 minuutjes trollen, dan morgenochten op 9 uur weer verder.
Ik ook. Gezien vanaf links als van rechts. Maar de allerrechtse(the Janitor) is ook UBER. Die daarnaast is ook tof.(The todd) en als laatste is turk 1 hippe negert.quote:
Ja, moet je eens op zijn site lezen. Hij heeft zowaar moeite zijn 3e kind in leven te houden (ok, dat schrijft ie zelf en is lichtelijk overdreven...mij hij heeft ze niet echt in bedwang neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
quote:
quote:
Echt wel! ik ben er elke dag als ik dik zit te leechen in battlegroundsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je WoW speelt en hier nooit bent.
Dat is wel 1 van de beste samenvattingen die ik ooit over Fok! heb gelezenquote:
Binnenpretje en dan proesten als we hem voorbij zien komen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Prachtig inderdaad, alleen zitten we nu met een dilemma. Laten we dit Swets zien, met het gevaar dat hij onze prachtreeks vol komt storten met ongewenste bagger of houden we het op een binnenpretje
Geld niet voor mij, ben geen huisvrouw.quote:
Huisnicht dan. Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geld niet voor mij, ben geen huisvrouw.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Huisnicht dan. Allemaal hetzelfde.
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef gers het volgende:
nog 2 nachtjes werken en dan weekend
wat was het vandaag toch pauper op me werk zoals gewoonlijk ;')
productiewerk bij een blikjesfabriekquote:
Eervolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
productiewerk bij een blikjesfabriek![]()
Aaah ok, tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig is het vakantiewerk
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Juup© het volgende:
Slowchatten en baggeren kan hier: [KLB Bagger SC#23] Met onze geestelijke vader
Meer zieltjes die overgenomen kunnen worden door Flap en Knor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef Juicyhil het volgende:
Juup loopt maar te spammen voor dit topic
[..]
het is maar vakantiewerkquote:
Dat is wel netjes. Hou oud ben je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
het is maar vakantiewerk![]()
het is toch 10 euro netto per uur
21quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Hou oud ben je?
Weh weh kut voor jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig is het vakantiewerk
Dus jullie maken die troep die ze in Cola Light enzo stoppen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weh weh kut voor je.
Zelf ben ik proces operator* bij een fabriek die geur- en smaakstoffen maakt voor de grote bekende merken (Danone, Coca Cola, Heinz. etc).
(ook als vakantiebaan, gelukkig)
*nee, dit is geen fancy term voor lopendeband medewerker. Ik heb erg veel vreiheid
we maken beide spullen voor coca colaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Weh weh kut voor je.
Zelf ben ik proces operator* bij een fabriek die geur- en smaakstoffen maakt voor de grote bekende merken (Danone, Coca Cola, Heinz. etc).
(ook als vakantiebaan, gelukkig)
*nee, dit is geen fancy term voor lopendeband medewerker. Ik heb erg veel vreiheid
Dat word langer neuqen dan he...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef afcajos het volgende:
Mijn baas smst zojuist: "Morgen vrij.. Kudows!! xx mij"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je baas heet KudoSanders?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef afcajos het volgende:
Mijn baas smst zojuist: "Morgen vrij.. Kudows!! xx mij"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat word langer neuqen dan he...
afcajos pwnt chicks toch bij het levenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met?Dit betekend tot lekker laat fokken en des ochtend uitslapen
Dan krijg jij morgen KLB SC dienst. Jij zorgt dat dit topic constant bovenaan in de KLB komt. Ik reken op je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Met?Dit betekend tot lekker laat fokken en des ochtend uitslapen
Dat valt nog meequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
afcajos pwnt chicks toch bij het leven
emoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFG op de bbq gewoon een stuk glas kapotgeslagen in mijn hand
Nu heb ik zo verband en lijkt het net alsof ik mezelf snij![]()
Ik ben geen emo
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan krijg jij morgen KLB SC dienst. Jij zorgt dat dit topic constant bovenaan in de KLB komt. Ik reken op je.
jij gaat aan een chick haar ID vragenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat valt nog meeIk had laatst een 15-jarige (wist ik veel, ze had ook een fake id waarop ze 18 was
) maar ik dacht: laat ik hier geen topic over openen voordat ik yvonne van hertum achter mij aan krijg.
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:38 schreef afcajos het volgende:
voordat ik yvonne van hertum achter mij aan krijg.![]()
![]()
Het was een weps en ik dacht die kill ik. DUs ik pak zoeen glas *pats* glas kapot, weps levendquote:
Je moet ook geen glas kapotslaan in je handquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFG op de bbq gewoon een stuk glas kapotgeslagen in mijn hand
Nu heb ik zo verband en lijkt het net alsof ik mezelf snij![]()
Ik ben geen emo
emoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was een weps en ik dacht die kill ik. DUs ik pak zoeen glas *pats* glas kapot, weps levend![]()
Eigenlijk niet nee, maar dat doe ik al mijn hele leven als ik mijn ouders moet geloven. Ook altijd vroeger in restaurants, zo van *pats* glas optafel en dan zo van *klingel* glas kapotquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet ook geen glas kapotslaan in je hand
Nee, we liepen met onze groep een toko binnen en die 2 huppelkutjes liepen met ons mee. Bij de deur lieten ze hun fake id zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
jij gaat aan een chick haar ID vragen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, maar dat doe ik al mijn hele leven als ik mijn ouders moet geloven. Ook altijd vroeger in restaurants, zo van *pats* glas optafel en dan zo van *klingel* glas kapot
Geïnspireerd door mijn wespen topic?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was een weps en ik dacht die kill ik. DUs ik pak zoeen glas *pats* glas kapot, weps levend![]()
rekt het niet dan schuurt het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, we liepen met onze groep een toko binnen en die 2 huppelkutjes liepen met ons mee. Bij de deur lieten ze hun fake id zien![]()
Stiekum wist ik ook wel dat ze 15 wasmaar boeiend, vakantie en je ziet ze toch nooit meer
En dat fake id gebruik ik als verdediging voor de rechter
![]()
quote:
LINKJE?!?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geïnspireerd door mijn wespen topic?
quote:
quote:
Sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, maar dat doe ik al mijn hele leven als ik mijn ouders moet geloven. Ook altijd vroeger in restaurants, zo van *pats* glas optafel en dan zo van *klingel* glas kapot
trustequote:
Dankjewel, jij ookquote:
Ik kan er niks aan doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon op een bepaalde leeftijd mee stoppen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef afcajos het volgende:
ff tandjes poetsen en mn piemel wassen, ben ik er zo weer
waarom maak je zo'n poll nu krijg ik trek inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Sackboy het volgende:
Poll: Het isPatat met pindasaus Patat met satésaus Friet met pindasaus Friet met satésaus
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
maak dan een topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen![]()
Ik had die weps zo onder dat glas en we moesten gaan, maar die wou ik nog dood maken. Zo het glas een beetje omhoog en dat die er dan onderuit kan kruipen en dan dat glas naar beneden duwen en dat wepsje doormiddendingessen. Alleen die ontsnapte die en was hij boos en deed ik zo heel snel *pats* dat glas erop alleen dat ging toen *klingel* glas in mijner vingers. Allemaal bloedspoor enzo, en nu heb ik verband en dadelijk denken ze nog dat ik emo ben![]()
Ik was bijna dood gek
Dit is eigenlijk een topic waard.
sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
waarom maak je zo'n poll nu krijg ik trek in
friet met satesaus
friet met pindasaus
patat met satesaus
patat met pindasaus
en me frituurboer is dicht
Ja maar dan moet ik weer typen en dat is niet heel fijn enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
maak dan een topic![]()
maar je bent gelukkig toch geen emo?
emo's mogen alleen geile minderjarige meisjes zijn
als je zo'n geil gifje post is het je vergevenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
als je zo'n geil gifje post is het je vergeven
maar dat laat je toch doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
Nou het was een werk, maar mn piemel is weer schoon
Die was goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef afcajos het volgende:
whehe gers weet je waar ik aan denk als ik jouw avatar zie: van dat filmpje van zo'n gast die zegt: "als je uit oss komt ben je voor top oss KANKER LULL!! KANKERLULL!!!
vetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks om 0:40 Bottom op Veronica![]()
uit welke kankerstad kom je dan !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef afcajos het volgende:
KANKERLUL!! KANKERLUL!!!
Is dat porno?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Straks om 0:40 Bottom op Veronica![]()
nee, zeeeeeeeeeeeeer droge Engelse humor.quote:
je was me voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #24] Swetsenegger is een KANKERLUL!
Hmmmm...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht aan Bottom als volgend topicthema.!
quote:Hmmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #24] Swetsenegger is een KANKERLUL!
hmmhmmhmmquote:
Hihi, je zei helegaar, lol!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef afcajos het volgende:
owja wie gooit mijn ava in de OPIk weet helegaar niet hoe dat werkt en straks verneuk ik het
Wordt gefixt. Volgende deel sta je erbij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef afcajos het volgende:
owja wie gooit mijn ava in de OPIk weet helegaar niet hoe dat werkt en straks verneuk ik het
Oefening baarmoedert kunst.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wordt gefixt. Volgende deel sta je erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Rascal Flattsquote:I set out on a narrow way many years ago
Hoping I would find true love along the broken road
But I got lost a time or two
Wiped my brow and kept pushing through
I couldn't see how every sign pointed straight to you
Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like Northern stars
Pointing me on my way into your loving arms
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you
I think about the years I spent just passing through
I'd like to have the time I lost and give it back to you
But you just smile and take my hand
You've been there you understand
It's all part of a grander plan that is coming true
Now I'm just rolling home
Into my lover's arms
This much I know is true
That led me straight to you
That led me straight to you.
quote:
Wtf die kende ik nog niet, wat is daar nou handig aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
ZOMFGS ik drukte perongeluks op F11, schrok me de pestpleuris zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |