Ik keek nooit off center, geen idee dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het marcheren was inderdaad lache ja![]()
En was die Leonidas ook niet die euan van off centre?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef reetveter het volgende:
't is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan mijn voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelf ook goed bij de mannen
Maar dat geeft mij ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik
Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals hauer, de gooyer, krabbé
En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo houd ik ze uit de ww
Als ik mijn talenten zou benutten
Dan was ik 'top of the bill'
Hoewel 't gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil
Voor een kerel met zoveel talent
Noem jij daar petert blankert kutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:13 schreef slindenau het volgende:
Kap es met die kut songtexten, jullie verspillen kostbare bagger ruimte.
Bijnaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die vrouw met 53 forumposts?
Sinds dat jij gebanned wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer posten mods actief mee hiet ?
Ik zong het mee, en ik moet zeggen: het klonk aardigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:06 schreef RickoKun het volgende:
TUPAC: I AIN'T MAD ATCHA!
Veranderingen, shit.
Ik denk dat veranderingen goed zijn voor ons allemaal.
Wat het ook nodig heeft om alle FOK!kers uit de server te krijgen.
Shit, ik ben met jullie, niet kwaad op je!
Ik heb niets dan liefde voor jullie, doe je ding gast!
Nou we waren eens 2 fok!kers van dezelfde soort,
jij ging naar het PUB forum en ik schreeuw maar brand en moord,
Je was nog een kleintje maar je postte toch,
zelfs met yvonne als FA, je wou dr knallen met een Koch,
Wist je nog toen je zo'n babylijkje neukte, je kon het niet leren,
in het block je flamede zelfs een mod, pratend over de manieren waarop je kon masturberen,
Oh, je bent nu een moslim, geen posts meer in fok!,
ik verwachtte je nog terug, maar nee hoor
Je wilt naar de moskee, niet meer mijn posthistorie achteraan,
het ziet ernaaruit dat ik mijn gastje kwijt ben, aan een religieus nymfomaan,
wanneer ik over topics praat, zie je alleen de banmogelijkheden,
als ik je over mijn 16 posts gem. per dag vertel, denk je slechts aan vrouwenscheden,
gefeliciteerd voor je trouwerij, die kankerhoer heeft een fok!ker, nu ben je niet meer van mij!
Zo dit was het eerste couplet van I ain't mad atcha van 2 pac, vertaald
<--- begin @ 1:04 ZING MEE MEHN!!!
Nederlandstalig, dus jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noem jij daar petert blankert kut![]()
alleen nick en simon is gewoon kut
*fap fap* x 4quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oke vanacht 01:00? en dan houden elkaar hier op de hoogte om tegelijk klaar te komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op haar fappen?
Leen dan ff de webcam van je zusjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke vanacht 01:00? en dan houden elkaar hier op de hoogte om tegelijk klaar te komen.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen op haar fappen?
Die voorste?quote:
quote:
Juup, edit dat even. Als tubgirl al niet mag, gaat dit helemaal te ver.quote:
Maar ze is zo mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:43 schreef BobbyB het volgende:
Juup, edit dat even. Als tubgirl al niet mag, gaat dit helemaal te ver.![]()
Wat staat er op het spiraaltje van Erica Terpstra?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
*PATS* dood parkiet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Twiet twiet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat staat er op het spiraaltje van Erica Terpstra?Heras maakt geen hekken op dat formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer eens of nog steeds?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Ik had wel wat blackup kunnen gebruiken in dat KLB iPhone topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:31 schreef MouzurX het volgende:
We moeten weer eens wat raiden
Sarah Chalkequote:
Ik prefereer die 3de.quote:
Mensen die anti-iPhone zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:58 schreef slindenau het volgende:
Kut mid-30'ers die iPhone hippies zo nodig moeten verdedigen
En denken dat ze alles zijn he, sukkeltjes.
Windows Mobilequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mensen die anti-iPhone zijnZielig zeg
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
omdat die Swets zit te zwetsen
Ik heb medelijden met die kids.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet.
Ik moet nog steeds lachen om het "Gimmicks in KLB" topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
En deze SC niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef elfzesendertig het volgende:
Hij heeft zo'n beetje heel dat topic volgepost met zijn kansloze geblaat[/i]
Hihi, heb ik wat beters te doen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja: Waarom zit je zo te trollen?
![]()
Zus zo trol blabla trol en zus trol, trollen blabla trolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, heb ik wat beters te doen danIk zit nu te wachten tot de download van Sharepoint klaar is zodat ik hem op m`n server kan installeren.
En om 22:30 uur begint The Office US. Dus nog 10 minuutjes trollen, dan morgenochten op 9 uur weer verder.
Ik ook. Gezien vanaf links als van rechts. Maar de allerrechtse(the Janitor) is ook UBER. Die daarnaast is ook tof.(The todd) en als laatste is turk 1 hippe negert.quote:
Ja, moet je eens op zijn site lezen. Hij heeft zowaar moeite zijn 3e kind in leven te houden (ok, dat schrijft ie zelf en is lichtelijk overdreven...mij hij heeft ze niet echt in bedwang neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Issie weer bezig? Die vent heeft echt niks beters te doen. Je zou toch denken dat ie zijn tijd beter kan besteden aan zijn 3 kinderen, maar nee, hij gaat liever nutteloze discussies aan op het internet. En happen dat ie altijd doet.Als je zin hebt om ff te rellen moet je hem er bij vragen. Gegarandeerd vermaak. Een verwende kleuter die zijn zin niet krijgt is er niks bij.
quote:
quote:
Echt wel! ik ben er elke dag als ik dik zit te leechen in battlegroundsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat je WoW speelt en hier nooit bent.
Dat is wel 1 van de beste samenvattingen die ik ooit over Fok! heb gelezenquote:
Binnenpretje en dan proesten als we hem voorbij zien komen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
Prachtig inderdaad, alleen zitten we nu met een dilemma. Laten we dit Swets zien, met het gevaar dat hij onze prachtreeks vol komt storten met ongewenste bagger of houden we het op een binnenpretje
Geld niet voor mij, ben geen huisvrouw.quote:
Huisnicht dan. Allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Geld niet voor mij, ben geen huisvrouw.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Huisnicht dan. Allemaal hetzelfde.
Wat doe jij dan voor werk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef gers het volgende:
nog 2 nachtjes werken en dan weekend
wat was het vandaag toch pauper op me werk zoals gewoonlijk ;')
productiewerk bij een blikjesfabriekquote:
Eervolquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
productiewerk bij een blikjesfabriek![]()
Aaah ok, tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
productiewerk bij een blikjesfabriek![]()
gelukkig is het vakantiewerk
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Juup© het volgende:
Slowchatten en baggeren kan hier: [KLB Bagger SC#23] Met onze geestelijke vader
Meer zieltjes die overgenomen kunnen worden door Flap en Knor!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef Juicyhil het volgende:
Juup loopt maar te spammen voor dit topic
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |