Zeg gewoon kinderen man semi-hippe teefquote:"Ja we gaan een weekje weg met de kids"
"Was even kleren kopen met de kids"
"Hans en de kids kwamen ook nog even langs"
Er is een verschil tussen "hip" en "langharig werkschuw tuig"...quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:59 schreef Oblivion het volgende:
Semi-hippie teef is... JOEPIE!!!![]()
Endelijk geen "trut" meer...![]()
Oeh oeh dat ben ik ook nog!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "hip" en "langharig werkschuw tuig"...
ach jij bent nog een kindje, dat snap je nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Zeg gewoon kinderen man semi-hippe teef.
Denken ze wel. staat mooi bij hun huisvrouwen kapselquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef skiczukie het volgende:
'Dat klinkt helemaal hip'.
Het zijn kinderen, en je bent zelf ook een kindje, kutje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:46 schreef Paltos het volgende:
Of mensen van mijn leeftijd (16) die 'die kinderen' zeggen tegen mensen uit het derde, vierde jaar (14-15).
![]()
Jama, weet ik ook, maar moeten wij toch niet zeggen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het zijn kinderen, en je bent zelf ook een kindje, kutje.
Wat dan? "Kom volwassene, we gaan daarheen"?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jama, weet ik ook, maar moeten wij toch niet zeggen?
Ooit al twee 8-jarigen zien rondlopen en de ene tegen de andere horen zeggen:"Kom kindje, we gaan daarheen!"
Achterlijke dozen die zich volwassen voelen.![]()
Dus dat zeg jij tegen je leeftijdsgenoten?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat dan? "Kom volwassene, we gaan daarheen"?.
Begrijpend lezen is ook een vak. Nee, lul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dus dat zeg jij tegen je leeftijdsgenoten?![]()
Moet jij juist zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Nee, lul.
Ja hoor, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:02 schreef Paltos het volgende:
Ik heb gelijk en dat weet je zelf ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |