Hi, Kids net aan de foon. komen niet mee snacken, wilde eerst ff verder shoppen.
Heb ze nog wat peptalk gegeven want ze waren n btje down omdat ze die strapless BH nergens meer hadden, en volgens de fulltime manager kwam hij ook niet meer met de backorder mee, en dat terwijl die dingen big business zijn zeker sinds de celebs ze open en bloot dragen. Echt 'n hype, 'n must have. Missch dat ze ze in the middle of nowhere nog wel hebben, want de deadline is de 31e
Maar ja, Kunnen wij relaxed Get the picture, Big Brother en Blind Date kijken op de nieuwe Flat Screen TFT LCD, of zal ik me gedownloade divxjes ff branden? Pakken we toch weer ff wat quality time, want ik kan wel 'n energyboost gebruiken. By the way, als we in de mood raken kunnen we ff sexen .... want single was ik lang genoeg, maar ik heb gelukkig m'n match gevonden. Ander zat ik nu nog in 'n dip.. Hey maar zie op me display dat me dealer belt, het is echt n must dat ik die nu ff spreek.
Als ik wat koop delen we het fifty fifty he?
O.K. laterz.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.