Zegt de autist himselfquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:08 schreef jordeeeh het volgende:
Hoax TS komt nooit buiten.
Ja ik ben net een maand gebanned geweestquote:
Niet dat ik je gemist heb...Ga gerust nog eens op vakantiequote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik ben net een maand gebanned geweestDus ik begin rustig met mijn wilde avonturen over minderjarige meisjes enzo.
oh noeesquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Niet dat ik je gemist heb...Ga gerust nog eens op vakantie
Hij had 'm beter mond-op-mond beademing gegeven. Closest thing to sex he can get!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:30 schreef behangplakker het volgende:
Waarom bijt je die wesp niet kapot? Veel eiwitten
wtf moet ik anders drinken als ik vakantie heb,niet hoef te werken en het buiten 30 graden is?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:35 schreef slindenau het volgende:
Mensen die denken dat het stoer is om bier te drinken.
Newsflash: iedereen doet en kan het.
Jos kraakt 15-jarige mossels.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hij had 'm beter mond-op-mond beademing gegeven. Closest thing to sex he can get!
Alcohol is niet echt bevorderlijk voor de dorst, en al helemaal niet bij 30 gradenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
wtf moet ik anders drinken als ik vakantie heb,niet hoef te werken en het buiten 30 graden is?Ik vind het niet stoer, ik kan alleen niet zonder
Maar jij kraakt ook geen enkele mosselquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze Jos niet iig.
En TS: volgende keer niet nadenken, gewoon slikken.
Waar staat dat ie dorst heeft?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Alcohol is niet echt bevorderlijk voor de dorst, en al helemaal niet bij 30 graden
jweetquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:12 schreef postmortum het volgende:
LOLLERZ alle kwaliteitsusers zijn weer terug in klb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |