Nee, het gaat nu over users met stront in hun ogen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
En ik maar denken dat het over users met bananen in hun oor zou gaan
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het gaat nu over users met stront in hun ogen.
Linkquote:
Hoe was je vakantie?quote:
Ge-wel-digquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:50 schreef supertard het volgende:
Ik heb wel weer ff de wiki aangepast, aangezien je dat zelf blijkbaar niet kan...
Juup, jij had deel 22 in de wiki moeten zetten, ik heb nu tm 23 erin gegooit.
Dat zijn de betere vakanties!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
Had ook nog eens een prachtig uitzicht toen in de nacht een hele groep mowcrow's in elkaar werden getikt met gummiknuppels door de mossos
pics?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ge-wel-dig![]()
Had ook nog eens een prachtig uitzicht toen in de nacht een hele groep mowcrow's in elkaar werden getikt met gummiknuppels door de mossos
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister was het druk hier, maar sinds jij er weer bent blijft iedereen weg...
Neen, jij.quote:
Wie ben jij?quote:
quote:
quote:aantal posts: 3223 (gemiddeld 7 per dag)
Omdat je WoW speelt en hier nooit bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
GVD waarom staat mijn koekavatar er niet bij
Ik zou zeggen haal je eigen icon eruit, en ga gezellig WoW spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij kunnen er best veel icons uit de OP, heul niet dat er 20 vaste posters zijn
Nee sorry ik ga me niet tot jouw niveau verlagen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen haal je eigen icon eruit, en ga gezellig WoW spelen.
Agiathquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij kunnen er best veel icons uit de OP, heul niet dat er 20 vaste posters zijn
Die met die oordopjes was er laatst nog wel, en die Sebas is slindenau.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Sebas ding en die oordopjes zie ik ook nooit?
Wat een zeikerd is hijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef BobbyB het volgende:
Die met die oordopjes was er laatst nog wel, en die Sebas is slindenau.
slindenau?quote:
yeahquote:
Ja, maar we moeten van remmie wel nieuwe userst toelaten, anders draaien ze ons de nek om, zei diequote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
NeoMullen is er toch ook pas 2x geweest ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |