Wrap is wikkelen of inpakken. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:27 schreef blingbling11 het volgende:
Word er zo moe van, op allerlei fora.
Mensen die ty-rip, ty-rap, tie-rap, tie-rip of zelfs tay-rap schrijven.![]()
Is het nou zo moeilijk?
tie van to tie en wrap lijkt me vrij logisch?
Dat had ik raids geconstateerd jewaids.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:40 schreef DOKTERcu het volgende:
Ik heb zojuist geconstateerd dat TS aids heeft.
Ty-Rap is een merknaam.quote:
Nee, zij verkopen kabelbinders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Ty-Rap is een merknaam.
Zij verkopen tie-wraps.
Ik denk niet dat een Amerikaans bedrijf "kabelbinders" in hun prijslijst heeft staan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ziet er nog best lekker uit ook. Ik heb honger.
sowijxo!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:13 schreef Rekkie het volgende:
zowiso
Wraps zijn dan ook heerlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ziet er nog best lekker uit ook. Ik heb honger.
quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:24 schreef DivineJester het volgende:
Ik bedenk me net:
Tie wrap is een anagram van wiretap: we worden afgeluisterd via onze kabelbinders.
Ja dat vind ik zoowyzos ook vervelend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:41 schreef XiChico het volgende:
Zo-ie-zo irritant als mensen dingen helemaal verkeerd schrijven.
Pijnlijk grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef piekartz87 het volgende:
dat kan ik heus wel schijven ! kijk maar: tay rib, nee.. wacht,,, tie rap, euh,,, kut
WAHAHAAaa haha.. ha... h.. a...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef piekartz87 het volgende:
dat kan ik heus wel schijven ! kijk maar: tay rib, nee.. wacht,,, tie rap, euh,,, kut
hé, wat jammerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef piekartz87 het volgende:
toch nog mijn doel bereikt,quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is tie wrap, niet tie-wrap. Hyphenation is a bitch.
Move that bus?quote:
nou dan klaag ik die paupers aan! Ty Rap is toch geen engels!?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:50 schreef leonpwner1 het volgende:
Ja jammer hoor mensen, maar ze heten toch echt gewoon Ty Rap, dat is de officiële merknaam en daar valt niets aan te twisten.
Smeerlappen met hun Ty Raps, hun Ipods, hun wii's.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:38 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
nou dan klaag ik die paupers aan! Ty Rap is toch geen engels!?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef piekartz87 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:41 schreef Gierigesloeber het volgende:
tie-wrap's zijn voor homo's, gebruik gewoon rattestaartjes.
jij wil iets vastzetten met een vijl ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:41 schreef Gierigesloeber het volgende:
tie-wrap's zijn voor homo's, gebruik gewoon rattestaartjes.
Kom ,je bent op de goeie weg:Toe Ta Tob Tie Rip rap rep rop reb godver...!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef piekartz87 het volgende:
Ben ik dan de gulden middenweg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:36 schreef lurf_doctor het volgende:
Da's zo logisch als wat.
Arbeiders (die die dingen gebruiken) kunnen niet schrijven en
mensen die kunnen schrijven gebruiken die dingen niet
:/quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:29 schreef zovty het volgende:
Er zijn ook mensen die anno 2008 nog labtop schrijven. Daar kan ik me drukker om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |