Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Perez is nog niet weg hoor...
Dat was geniaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen?
Maar ik wilde een SBS-tt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je toch op je sandalen na gaan dat hij weg gaat.
Hans Kraay JRquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:36 schreef Urquhart het volgende:
Gaat Robert ten Brink weer geforceerd grappig doen? Of halen ze dit jaar weer Jack Spijkerman van stal?
goede timing jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:35 schreef Trancelocator het volgende:
Perez, Colin, Luque en Delorge: "Gelukkig hoeven we morgen het podium niet op."
Moet je deze er ook niet bijdoen?quote:
maak je daar geen zorgen over, die komen ook niet aan spelen toe....quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:53 schreef Devrim_ het volgende:
Waarom Perez niet en Kennedy en Rommedahl wel?!
U bent de zwakste schakel, tot ziens!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:18 schreef M.Melandri het volgende:
kvind colin verdedigend sterker als silva...
quote:Ajax: nieuwe poging voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax blijft proberen Rob Wielaert over te nemen van FC Twente. Momenteel wordt bekeken of er een speler van de Amsterdammers in de deal kan worden betrokken. Het lijkt zeker dat Twente en Ajax er puur op financiële basis niet uitkomen.
Twente wil zes miljoen euro voor de 29-jarige Wielaert ontvangen. Ajax wil zover bij lange na niet gaan. Bij Ajax kreeg een aantal spelers gisteren te horen dat ze per direct afvloeien uit de A-selectie of daarin weinig toekomst meer hebben.Twente ziet in principe wel wat in Siem de Jong, de jeugdige aanvallende middenvelder die vorig bij Ajax debuteerde in de eredivisie. De Jong staat echter niet op het lijstje afvallers van Ajax-coach Marco van Basten.
AD
Hehe, en dan Perez toch maar houden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Van der Heijden en Assaiti voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe, en dan Perez toch maar houden?
Jan-Arie van der Heijdenquote:
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.quote:
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich/Siem de Jong/Van der Heijden voor die positiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twee stuks.. Lovre en Garcia Garcia.
3 zelfs, als je Nijland meerekend.
Maar ze zijn niet tekoop.![]()
Maar stel dat Siem aan Twente verhuurd wordt (waar ik niets van geloof), dan kan je toch niet van Van der Heijden verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt op de moeilijke 10 positie mocht Aissati geblesseerd raken? Wie weet wil Twente dat probleem geval Perez wel hebben.
Maar die nieuwe Argentijn kan toch ook op 10 spelen? Ofnie?
Wie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, dan hebben we Assaiti/Cvinatich
Aissati en Cvitanich nu tevreden baas?quote:
Bij één seizoen verhuur moet Ajax alsnog iets van 5,5 miljoen bijbetalen. Schiet niet echt op dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Opbokken, en al helemaal als Siem erbij betrokken word...
Tenzij dat ze hem huren, dan heb ik er niet echt problemen mee
Toch jammer dat van der Heijden van nature meer een controlerende middenvelder is dan een echte nummer 10.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jan-Arie van der Heijden
[ afbeelding ]
Een talentje die dit jaar bij de selectie zit en hopelijk zijn minuten gaat krijgen
En terecht.quote:
Wat heb jij toch met die Wlilhelmsson? Die gast komt nog geen pepernoot voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:53 schreef M0NTANA het volgende:
Christian Wilhelmsson naar Al Hilal Riyad trouwens, zonde.
of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:56 schreef navigator het volgende:
@Mangoworks: Nu kan er juist nog wat geld gevangen worden voor hem, geniaal dus.
Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
of je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en doet hij een bogarde....
Ja ik, dat was het eerste dat ik dacht toen ik las dat hij weg mocht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
maar als hij uitgekocht word is het dus gewoon pure kapitaalvernietiging...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:35 schreef navigator het volgende:
[..]
Dan zal hij worden uitgekocht. Spelers die niet te slijten zullen uitgekocht worden verwacht ik. Het kost wel wat maar er wordt nu eindelijk eens echt schoon schip gemaakt!!
Snap dat ook niet, aangezien hij er zelf in eerste instantie over twijfeldequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is er niemand die het raar vind dat Jurgen Collin niet gek lang geleden zijn contract nog verlengde?
quote:Ajax vangt 1,6 mln voor Van der Vaart
AMSTERDAM - Dat Ajax - als uitvloeisel van de Real-transfer van Rafael van der Vaart - nu 12,5 procent van de transfersom (1,625 miljoen euro) incasseert, vindt Van der Vaart prettig.
"Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax."
televaag
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:
Morgen dus om 13.20 live de open dag op SBS6
Maar Ajax moet eerst tegen Arsenalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Toch een leuk extra´tje voor Ajax maar als ze slim zijn gebruiken ze dat geld niet om Wielaert aan te trekken , ze zijjn gek geworden daar met hun 6 miljoen ( als snap ik ook dat ze hem vlak voor de wedstrijd tegen Arsenal niet kwijt willen )
En ja die open dag live op tv , zijn het ook niet meer de hoogtepunten zoals de training, spelerspresentatie enz.
De smakeloze popcorn ligt al klaar en het evenementen alcoholvrije bier staat al koud hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat zoiets kijken niets minder dan een pure marteling is.
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:57 schreef peaceman het volgende:
Ajax overweegt speler te betrekken in deal Wielaert'
- Datum: 5-aug-2008 07:50
Ajax bestudeert de optie om een speler te betrekken in een transfer van FC Twente-verdediger Rob Wielaert (foto, rechts). Dat bericht AD Sportwereld. Op financiële basis is een akkoord niet te verwachten: Ajax wenst niet te voldoen aan de vraagprijs van zes miljoen euro. Bij Ajax werd maandag een aantal spelers verteld dat ze geen toekomst meer hebben bij de club. FC Twente is gecharmeerd van Siem de Jong, maar die overleefde de schifting van trainer Marco van Basten.
FC Twente-preses Joop Munsterman liet maandag door De Telegraaf optekenen dat de interesse van Ajax in Wielaert zou zijn bekoeld. 'Ik heb niets meer uit Amsterdam gehoord. Ik denk dat ze de hoop hebben opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een week voordat wij in de Champions League moeten voetballen alsnog belt. Dat zou niet heel netjes zijn, denk ik.'
Goed bezig, Vermeer!quote:Vermeer verdringt Velthuizen in doel
Uitgegeven: 5 augustus 2008 09:32
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2008 09:41
AMSTERDAM - Bondscoach Foppe de Haan geeft donderdag in het eerste pouleduel van het olympisch voetbaltoernooi tegen Nigeria de voorkeur aan Kenneth Vermeer.
De derde doelman van Ajax verdringt de nummer één van Vitesse, Piet Velthuizen, onder de lat. Dat heeft De Haan dinsdag bekendgemaakt. Kort daarvoor had de coach beide keepers ingelicht.
Vermeer en Velthuizen speelden beiden een wedstrijd tijdens de ING Cup in Hongkong. In het eerste duel met Kameroen (2-0) hield Velthuizen de nul. Met Vermeer onder de lat eindigde het duel tegen Ivoorkust in 1-1.
Blij
Het was voor De Haan een moeilijke beslissing, zo zegt hij op de website van de KNVB. "Ze ontlopen elkaar erg weinig en zijn allebei prima keepers. Ik heb gekeken naar wat voor het team de beste oplossing is en heb voor Kenneth gekozen. Hij was erg blij en Piet was natuurlijk teleurgesteld."
De Haan is inmiddels volledig op de hoogte van Nigeria, dat zal uitkomen zonder de sterren Taye Taiwo en John Obi Mikel. Zij maken vanwege transferperikelen en clubbelangen geen deel uit van het team.
"Dat is zeker geen nadeel voor ons. Maar we moeten evengoed oppassen. We kunnen ons tegen dit team geen slaapmomenten veroorloven. Nigeria speelt opportunistisch, werkt hard en we moeten niet meegaan in hun spel."
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:quote:
Lijkt er wel op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je naar de rugnummers van Ajax kijkt:
Vermeer 12
Gentenaar 30
Zouden we hier conclusies uit kunnen trekken? Dat Vermeer tweede keeper is?
Ik heb wel vertrouwen in Coronel en Molenaar. Het lijkt er de laatste tijd echt weer een beetje op dat Ajax weer echt Ajax gaat worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:57 schreef Noshiba het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1103&Itemid=2
quote:Transfer Van der Vaart levert Ajax 1,6 miljoen op
05 augustus 2008
Dat Rafael van der Vaart van Hamburger SV naar Real Madrid is overgestapt, heeft voor Ajax positieve financiële gevolgen. De Amsterdammers ontvangen ruim 1,6 miljoen euro aan opleidingskosten.
Van der Vaart vindt het prettig dat Ajax ook beter wordt van de transfer. "Dat de twee binkies van toen - Rafael en Wesley - nu bij de mooiste club ter wereld spelen, is natuurlijk het grootst denkbare compliment voor de jeugdopleiding van Ajax", aldus de middenvelder tegen De Telegraaf.
quote:Ajax wil Wielaert strikken met nieuwe constructie
05 augustus 2008
Ajax heeft Rob Wielaert nog altijd op het oog als potentiële versterking. De Amsterdamse club zag al een keer een bod door FC Twente worden afgewezen. Momenteel bekijkt Ajax of een eigen speler bij de deal kan worden betrokken.
De hoofdstedelingen hebben vooralsnog geen trek om aan de vraagprijs van FC Twente te voldoen. De Tukkers zouden naar verluidt zes miljoen euro vragen voor de verdediger. Door een eigen speler aan te bieden hoopt Ajax het gat tussen vraag en aanbod te dichten.
Wie heeft het over verhuren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nooit, siem mag absoluut niet verhuurd worden
Kan die Robbie Wielaert eigenlijk ook als rechtsback uit de voeten?quote:
Het zou een mooie constructie zijn als we Wielaert konden halen en gelijk Schilder en Perez konden betrekken in de deal. FC Twente weer wat steviger in zijn middenvelders en wij een salarispost minder.quote:
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?quote:
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat Ajax hem gaat verkopen aan Twente?
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:49 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er werd alleen nergens over verhuur gesproken. Maar ik verwacht ook niet dat Twente Perez of Luque in een deal wil betrekken, want dat lijkt me financieel gezien niet realistisch.
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven? Hij is bijna HET talent van ajax op dit moment.quote:
Lees mijn vorige post eerst....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, serieus denk je nou echt dat we siem gaan verkopen/weggeven?
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig. Weet iemand wie dat is, of wat de link van het betreffende filmpje is?
Thanks
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente moet gewoon de poot stijf houden, waarom zou je hem in dit stadium (vlak voor een belangrijke CL wedstrijd) naar Ajax laten vertrekken? Groot gelijk dat Twente de hoofdprijs vraagt.
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben eigenlijk bang dat ze nog iets te weinig vragen.
Ik dacht eerder aan leo of georgequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef Houniet het volgende:
WAAROM SIEM? Dump Colin of Perez maar.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb geen idee wie je bedoeld maar kijk eens op youtube:
Johnny heitinga held van amsterdam
Logisch, maar die blijven dus ja.quote:
Ja ik denk het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ajax bereidt is 6 mil te gaan betalen?![]()
Het zou wat zijn..
Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.quote:
Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, die bijven nu bij de A selectie, maar zullen weinig spelen, dus als het moet kunnen die wel weg denk ik.
Sja, ik heb daar sowieso mijn twijfels over, of we halverwege het seizoen wel een volwaardig elftal kunnen opstellen, en dan heb ik het niet alleen over blessures. De jonkies krijgen ook vaak een dip.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weinig spelen, als ze veel spelen worden ze A: heel goed, of B: zijn er teveel geblesseerden.
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Dit wordt de nieuwe stadionhit voor komend seizoen bij Ajax:
Ik hoorde het van een paar maten ja, scheen erg leuk te zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Ook lekker positief nummertje.quote:
We hebben talent zat achterin we moeten oudere hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.
waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
Ivanovic is 24quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Fortitudo het volgende:
ik had tien topics geleden gezegd dat het wel 7 miljoen ofzo zou worden. toen werd ik uitgelachen. ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs wordt.
waarom proberen ze ivanovic niet te halen, die mag vertrekken bij chelsea, verdient daar niet absurd veel en is nog maar 19.
Mooiste club ter wereld... En Barca ineens niet meer.quote:
quote:Zaakwaarnemer Perez ‘geschokt’
ROTTERDAM - Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Kenneth Perez, zegt ‘diep geschokt’ te zijn door de manier waarop zijn pupil is behandeld door Ajax. De Deen hoorde gisteren van coach Marco van Basten dat hij is teruggezet naar de tweede selectie van de Amterdammers.
Volgens Aabrink heeft hij met verbijstering kennis genomen van de beslissing van de technische baas van Ajax. ,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’
Aabrink zit vandaag met Ajax aan tafel om een oplossing te vinden voor de situatie. Daarover wil hij nog niets kwijt. Wel benadrukt de Deen nogmaals dat hij de handelswijze van Ajax op geen enkele manier kan begrijpen. ,,De voetballerij heeft zich op deze manier weer eens van haar meest wrede kant laten zien. Onbegrijpelijk,’’ besluit Aabrink.
Kenneth Perez geeft geen commentaar op zijn situatie zolang er geen oplossing is. De speler heeft vandaag, tijdens de Open Dag van Ajax, een vrije dag gekregen.
AD
Blablabla, wat een gejank.quote:
Kenneth Perez heeft zwaar kut gepresteerd, logisch dus dat hij weg mag.quote:,,Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft.’’
Tjah tis zn zaakwaarnemer, maar hij mag zn perez-bril wel even afzetten hoor, zo goed speelde hij niet sinds hij terug is bij Ajax en marco gaat voor de jeugd, dus oprotten.quote:
Ik zit met mijn feesttoeter in de aanslag hoor!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Nog 20 minuten jongens, dan barst het festijn los op SBS.
zeer lekker weer voor een opendag!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
Open dag Ajax (5 augustus 2008, 13.20 tot 15.10 uur op SBS6)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Moet dat spektakel geen eigen topic krijgen?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:59 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Er is hier een user die frequent leuke dingen post, maar het gaat me om het filmpje van Johnny in zijn undersig.
gayquote:
Dan hoeft dit topic tenminste niet verneukt te worden met die Open Dag-shit.quote:
Heerlijk nummertje inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
was kneiter grappig jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Haha dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
De open dagen van Ajax...
[ afbeelding ]
Dat is vaker zo met Amsterdammersquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Van der Wiel praat als Andre Ooijer.
Wel even de tekst leren dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
wtf, van der wiel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef BB-boy het volgende:
Er is weinig Amsterdams aan, meer marokkaans.
Komt ook alleen maar door de OS.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Amsterdams accent heet dat.quote:
quote:ENSCHEDE - Robbie Wielaert blijft bij FC Twente. De 29-jarige verdediger werd de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax, maar FC Twente heeft een laatste bod van de Amsterdamse club op Wielaert dinsdagmiddag afgewezen. "En daarmee is een overgang definitief van de baan", aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
Gelukkig is de er nog wel bij...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
En Robbert Schilder zit dus toch bij de selectie.
Verder was het tja.... toch inderdaad ""
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?quote:Het is volledig van de gekke dat je een speler zes maanden geleden terughaalt naar Amsterdam en er nu op deze manier mee omgaat", zo citeert AD/Sportwereld de belangenbehartiger. "Zeker als je ziet hoe Kenneth sinds zijn terugkeer bij Ajax gepresteerd heeft."
Werd door Siem de Jong uit de basis gespeeld en krijgt er nu nóg een concurrent bij, logisch dus dat hij wegmoet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of doelt ie op z'n psv tijd?
Hoe blij ik ook was met de terugkeer van Perez, hij faalde echt hard.
Vandaag trainde hij gewoon vol mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van der Wiel zegt dat ie helemaal fit is maar heeft de afgelopen week niet meegetraint, heeft nog pijntjes en de knie is nog niet als vroeger
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:37 schreef Trancelocator het volgende:
Is dat bij Feyenoord niet uit nood geboren? Ze staan nu alweer te popelen om Perez en Colin over te nemen.
Kunnen ze idd beter Perez/Luque/Leo pakken. Die Biseswar is helemaal bagger.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Ik meende me goed te herinneren dat Verbeek afgelopen zondag tegenover NOS zei dat hij nooit de intentie had om hem in de verkoop te doen. Alleen die jongen voelt er zelf weinig voor om plaats te mogen nemen op de bank of tribune. In dat geval zou het volgens hem beter zijn om een club te zoeken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, Bisewar was bijv al afgeschreven maar mag nu toch blijven van Verbeek omdat ze niet zo ruim zitten.
Dat maakt mij geen flikker uit, maar ze proberen zomaar met je mee te ouwehoeren om interessant te zijn en vervolgens krijg je dat soort vragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g, maar ook een seizoenskaart
Volgens mij zei hij dat ze zeker tevreden zouden zijn als ze nog een Nederlandse centrale verdiger aan zouden trekken en dat zal misschien gebeuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Zei Blind nou dat ze zich nog zeker verdedigend willen verstrerken of heel misschien?
Goed stukje..quote:Supporters staan hoog op de revolutieagenda van Coronel
Written by Peter van de Rijt
Monday, 04 August 2008
Supporters rechtvaardigen het bestaansrecht van voetbalclubs. Bij Feyenoord noemen ze zich het Legioen en het zou de beste schare van Nederland zijn, maar echt trouw zijn de fans van Ajax. Hand in hand in Rotterdam. Maar door dik en dun in goede en in barre tijden in Amsterdam. Je gunt ze toch eindelijk eens een feestje in de ArenA.
Het betaalde voetbal bestaat bij de gratie van de supportersscharen. Volgens velen heeft Feyenoord de beste aanhang, het Legioen. Ik hoor en lees vaak dat zelfs een uitbreiding tot 90.000 plaatsen De Kuip wekelijks zou doen barsten uit zijn voegen. Zoals vroeger vaak werd geroepen dat als Coen Moulijn op de middenstip in een stoel zou gaan zitten er al 15.000 supporters naar De Kuip zouden komen om hem te zien. Die verheerlijking van het Rotterdamse Legioen komt mij als veel te onzinnig over. Waarom zou Rotterdam het trouwste publiek hebben? Juist niet!
Ik denk dat juist Ajax de trouwste aanhang in Nederland heeft. Want waar De Kuip de afgelopen seizoenen leegstroomde en Feyenoord zelfs in het jubileumjaar niet voor uitverkochte stadions speelt, daar blijft de ArenA ondanks alle matige prestaties van Ajax zo goed als uitverkocht. Er zijn nu alweer wachtlijsten om een seizoenkaart te verkrijgen. Dat zal alleen maar meer worden nu matige voetballers het veld hebben moeten ruimen. Van Basten gaat voor kwaliteit en bravoure, niet voor arrogantie en lankmoedigheid.
Er is niet echt veel te vieren geweest de laatste jaren. Matige aankopen, tegenvallende trainers, ongeschikte bestuurders en geen Europees voetbal. Ondanks alles is de supporter Ajax de laatste jaren trouw gebleven. Steun door dik en dun, in goede en in barre tijden. Dat wordt vaak vergeten als de Ajax-supporter weer eens in een kwaad daglicht wordt gezet.
Supporter van Ajax zijn betekent lange files voor je je auto ergens ver weg van de ArenA kunt parkeren. Om vervolgens in de stromende regen naar het stadion te schuifelen. Overvolle treinen en metro’s waar je als slachtvee tegen elkaar aangedrukt staat. Lange wachttijden voor de poorten, waar je je slanke of gezette postuur door een onmogelijk draaipoortje mag kronkelen. Daarna moet je je door amper sociaalvaardige portiers laten betasten, terwijl deze mensen wel de allerlaatste zijn door wie je je überhaupt zou hebben willen laten bevoelen.
Vervolgens moet je je ongetrainde lichaam via de trap naar hoger gelegen plekken hijsen, omdat de roltrap het weer eens niet doet. Uitgeput haal je de eerste ring om vervolgens te constateren, dat je nog een zelfde afstand omhoog moet, omdat je op de tweede ring pas een seizoenskaart kon krijgen. Ja, de vraag naar een jaarkaart voor Ajax brengt je nog eens in beweging. Zonder EPO kun je het wel uit je hoofd laten al die trappen op te lopen.
Maar dan ben je er nog niet. Wel fysiek, maar nog niet wat ergernissen in en om de ArenA betreft. Vervolgens moet je in de rij staan om jezelf ArenA’s aan te schaffen. Een plastic rotkaartje met een afbeelding van de Admirals, Geer & Goor of Sensation White. Het zijn ware collector items, maar ik verzamel toch liever gewoon euro’s in mijn portemonnee, die ik vervolgens uit kan geven waar en wanneer ik wil. Niet in de ArenA, waar je in een volgende rij staat te wachten tot een incapabel niet-dienstbaar jongetje of meisje van de lagere school je een drankje doorgeeft, die een ander schoolkind achter hem of haar heeft getapt.
De drankjes zijn lauw, alcoholvrij en duur. De etenswaren zijn van het kwaliteitsniveau Euroshopper en voor prijzen die gelijke tred houden met de inflatie van bananenrepubliek Zimbabwe. En dat hondstrouwe Ajax-publiek pikt dat allemaal. De supporter in de ArenA geeft geen krimp. Hij ondergaat deze geseling gelaten en zakt uitgehongerd en dorstig in zijn groene, blauwe of oranje, maar niet rood-witte hardplastic stoeltje neer om “AJAX, AJAX” te schreeuwen als de omroeper, die daar sedert 1812 dienstdoet, 'ons aller Ajax' in onze oren tettert!
Deze supporters werden door de bezetters van het pluche met vreselijk veel dédain behandeld. In klare taal: onbeschoft en minderwaardig. Enige tekst en uitleg over het beleid, wat niet veel later wanbeleid bleek te zijn, bleef uit. Men mocht zoals ik al eens eerder schreef, ieder seizoen meer contributie betalen en verder de ‘bek houden’. Maar de supporters hoorde je niet. De SVA en AFCA Supportersclub trouwens ook niet. Men accepteerde alles gelaten, hopende op betere tijden.
En als uiteindelijk een honderdtal de stoute schoenen aantrok en luidruchtig het ontslag van bestuurders of directie eiste, dan stond er reeds een batterij ME-ers in slagorde klaar om deze ‘honden’ te temmen. Al jarenlang verbaas ik me dat Ajax-supporters dit alles klakkeloos accepteerden en al die vernederingen ondergingen. Dan ben je wel trouw tot in je laatste vezels. Dat kan niet anders.
En als ik het over trouw heb, dan doel ik niet op die ‘supporters’ die via de hoofdingang via prachtige roltrappen omhoog gaan naar hun businesslounges of Champions Lounge. Die zich rijkelijk voorzien van luxe broodjes, copieuze maaltijden en sjieke hapjes om langzaam aan naar hun mooie zichtplaatsen te gaan, omringd door vrouwen die primair en secondair gezien willen worden in hun laatste creaties en voor wie het voetbal slechts op de derde plek komt. Bij deze beschouwing ben ik uitermate vriendelijk en mild in mijn oordeel, zoals u van mij gewend bent.
Na afloop dalen deze ‘supporters’ weer met dezelfde roltrappen naar beneden, om op het parkeerdeck hun van het bedrijf geleaste bolides te stappen in de hoop dat velen hun tijdelijke rijkdom zien. Nee, hen bedoel ik niet als ik het over hondstrouwe Ajax-supporters heb. Het gaat mij hier om die duizenden en duizenden geweldige aanhangers, die eindelijk serieus genomen gaan worden. Zij staan heel hoog op de revolutieagenda van Uri Coronel. Als dan ook nog de nieuwe algemeen directeur Keje Molenaar vanuit de ArenA zijn scepter zwaait, dan zullen juist de supporters daar daadwerkelijk iets van merken.
In de jaren '70 en '90 zaten De Meer en het Olympisch Stadion bom en bomvol om Ajax de sterkste club van de wereld te zien worden en de successen te vieren. De laatste jaren viel er niets te vieren, alleen maar te rouwen. De nieuwe generatie supporters is even trouw en fideel als haar voorgangers. Zou de beloning aan het einde van dit seizoen er eindelijk aan komen? Je zou het ze van harte gunnen. Zoveel trouw, zolang wachten, dat moet toch eens beloond worden…
Ik wens U een mooie voetbalweek met veel goed nieuws vanuit Peking, waar Foppe en zijn mannen op hun Olympische medaillejacht gaan. Tot volgende week!
Peter van de Rijt
Hij had gewoon een hoog rendement met 7 uit 16 en een behoorlijk aantal assists. En uit de basis gespeeld door Siem de Jong? Maar een paar wedstrijden daarna stond hij er alweer in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef BB-boy het volgende:
Hij heeft geloof ik twee penalties gescoord, voor de rest kan ik weinig bedenken. En om nou te zeggen dat hij de longen uit zijn lijf liep...
Nu zelfs de Snor positief is, worden we kampioenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
"Vanaf de eerste dag tot op heden alles wat van Basten doet vind ik heel verstandig en ben ik het roerig mee eens" aldus de Snor.
Leuk nummertje, artiest/titel iemand?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Bob Marley, everything is going to be alrightquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk nummertje, artiest/titel iemand?
Ik krijg er weer helemaal zin in als ik dit lees (en dat is niet sarcastisch bedoeld)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed stukje..
Nu we het toch over Keje Molenaar hebben, hij begint een beetje een bierbuik te krijgen en zijn haren worden ook wat grijzer![]()
![]()
quote:
Is toch iets om trots op te zijn dat je club mensen uit het hele land trekt? Ik vind het altijd mooi als ik vanuit het diepe zuiden met de trein richting Amsterdam reis om dan op ieder station Ajax-supporters te zien instappen. Bij welke andere club heb je dat nou?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik werd helemaal gek bij de training "Wie is die donkere jongen met dat haar naar achter" "welke van de 3?"Met zo'n kut accent
![]()
Dezelfde dagjes mensen als tijdens de play-offs, maar midden in het seizoen zie/hoor je ze nooit.
Maar daar mag iedereen zijn eigen mening over hebben, ik kan niet begrijpen dat als je uit Groningen komt dat je voor Ajax bent...
Als je uit een trouwe Ajax-familie komt is dat eigenlijk niet zo vreemd, dan doet de plaats er eigenlijk niet toe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alsnog vind ik het vreemd dat je voor een club kan zijn die 200KM buiten jou regio ligt. Maar dat is mijn mening en daar valt niet over te discussieren. Dus Nashje respecteer dat aub inplaats van je onder de gordel opmerkingen.
Vandaar dat het vaak zo stil is in de Arena, al die mensen uit het zuiden houden hun mond dicht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
En mij hoor je ook niet zoveel meer op de tribune, want waar ik 'vroeger' nog wel uit volle borst meebrulde hou ik nu steeds en steeds meer m'n smoel dicht zodat men mijn zachte 'G' maar niet hoort en ik tenminste geen vervelende opmerkingen naar mijn hoofd krijg
Ja want de supporters van Ajax hebben natuurlijk helemaal niets met dit topic te maken !quote:
Ik had het nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef JOHAN410 het volgende:
Hoogtepunten Ajax - Cardiff
Sorry als dit als gepost was kwam het zelf net pas tegen.
Inderdaad, dat soort combinaties wil ik volgend jaar ook graag zienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien
Die aanval vanaf 0:50![]()
Heel lekker inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien
Die aanval vanaf 0:50![]()
Dat je in een businessbox zit wil niet zeggen dat je geen supporter bent, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed stukje..
Nu we het toch over Keje Molenaar hebben, hij begint een beetje een bierbuik te krijgen en zijn haren worden ook wat grijzer![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar de in de boxes zitten veel meer bobo's dan echte trouwe supporters.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je in een businessbox zit wil niet zeggen dat je geen supporter bent, wat een onzin zeg.
Dat ontken ik ook niet maar het stukje zegt steeds ''supporters''. Ik weet zeker dat er zat genoeg echte supporters bij zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar de in de boxes zitten veel meer bobo's dan echte trouwe supporters.
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet maar het stukje zegt steeds ''supporters''. Ik weet zeker dat er zat genoeg echte supporters bij zitten.
Hij klinkt net als een communist man, zou me niks verbazen als hij alle rijke mensen ook criminelen vind.
Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Dat is waar, maar zoveel onzin staat er niet in. Maar je hebt gelijk hij had er beter kunnen neerzetten dat meerendeel van de box bezitters bobo's zijn. Inplaats van zoals het er nu staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een column staat niet gelijk aan onzin verkondigen.
dankje voor de heldere uiteenzetting van het begrip column Johan D.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat het een column is hé, hij probeert mensen er juist mee te prikkelen en een (kwade)reactie mee uit te lokken om het in de aandacht te brengen.
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Triest dat zo'n provinciaal dit topic weer komt verpesten. Blijf dan thuis denk ik dan!
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik voelde me alles behalve aangesproken hoor, maar er waren stukken bij die niet bepaald nodig waren en totaal niets toevoegden aan de discussie.
Feedback.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Stukken? Je hebt alles zoniet bijna alles verwijderd. En dan nog durven zeggen dat we ontopic moeten gaan.
Koeman: Sneijder en Van der Vaart kunnen niet samen op het middenveld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:30 schreef BonJovi het volgende:
DAM: "Sneijder gaat net als van der Vaart naar een middelmatige clubje uit duitsland" ze spelen nu beide bij Real Madrid
Neppertquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:37 schreef Breach het volgende:
De opmerking dat je als 'zuiderling' niet voor Ajax zou kunnen of mogen zijn vind ik echt nergens op slaan. Iemand die dat roept vereenzelvigt zich met die pannenkoek uit het welbekende 'als-je-uit-Oss-komt-ben-je-voor-TOP-filmpje'.
Ik ben opgegegroeid en woon in Noord-Brabant (praat gelukkig niet met een zachte G en haat Guus Meeuwis), maar betekend dat dat ik dan maar voor NAC of PSV moet zijn omdat dat clubs in de buurt zijn? Ik ben voor Ajax omdat ik het de mooiste club vind, met de mooiste spelers en het meest verzorgde voetbal.
En toevallig stond er vandaag een pannenkoek uit Kudelstaart naast me (wat dan regio-technisch gezien een Ajacied zou moeten zijn) geloof me, als supporter heb je meer aan mij dan aan zo iemand. Het gaat om de gedachten die je voor een club hebt niet om de plaats waar je vandaan komt.
Ik voel me er door aangesproken omdat het nergens op slaat. Dus ik probeer inhoudelijk te reagerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dit is weer zo'n onzindiscussie die al 100x is geweest
Haha, ik klikte dat aan omdat er stond leuk nummertje. Ik dus Bob Marley - Three little birds op pauze doen, krijg ik er precies hetzelfde nummer voor terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk nummertje, artiest/titel iemand?
Dat is wel heel triest zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
En dan doen ze eerst interessant om te laten zien dat ze alles weten om vervolgens zachtjes aan de persoon naast hem te vragen "Wie is die speler" en dat ging over Suarez...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:46 schreef _Mike_ het volgende:
Als er echt een Nederlander gehaald moet worden haal dan maar Ryan Donk dat is tenminste een jongen met potentie, en hij heeft ons al een gunst bewezen.
Die heeft het zwaar te verduren bij HSV jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Iets zegt me dat Ooijer een dezer dagen wel eens als nieuwe aankoop wordt gepresenteerd.
Niet dat ik voor zijn komst ben maar Ajax wil nu eenmaal een Nederlandse verdediger. Ik bedoel wie zou anders in beeld zijn?
Dan zou ik echt voor Donk gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wordt moeilijk inderdaad. Ooijer, Donk of Dingsdag schieten mij als eerste binnen. Loovens misschien ook nog.
Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.quote:
Van mij ook wel. Maar niet voor 6 miljoen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wielaert mag van mij komen.
Absoluut niet. Het zou prachtig zijn als we iets konden met Bakircioglu, Perez of Leonardo, maar meer dan 3 miljoen zou Ajax er zeker niet voor moeten betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van mij ook wel. Maar niet voor 6 miljoen.
Ik zag het vandaag ook al staan, wanneer is het erop gespoten?quote:
Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker vanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef E- het volgende:
Hallo! Wie kan mij vertellen wat het rugnummer was van Jan Wouters bij Ajax?
Ik dacht ook 6 inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dacht 6, maar ben daar niet 100% zeker van
Dat bedrag zou voor Ajax voor geen enkele speler mogen betalen - dan liever 5 of 7 miljoenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van mij ook wel. Maar niet voor 6 miljoen.
quote:Recordaantal bezoekers op Open dag
De jaarlijkse Open Dag van Ajax heeft meer dan vijftigduizend bezoekers getrokken: een absoluut record. Het drukst was het op parkeerterrein P2 waar de selectie werd gepresenteerd.
Het was weer een prachtig gezicht: de duizenden mensen die de brug overstaken van de Amsterdam ArenA naar parkeerterrein P2. Een roodwitte optocht op weg naar de plek waar het hoogtepunt van de Open Dag, de presentatie van de spelers, plaats vond.
Na alle activiteiten in het stadion en op sportcomplex de Toekomst verzamelden zich op de grote parkeerplaats meer dan vijftigduizend Ajax-supporters. Dat is minimaal vijfduizend bezoekers meer dan vorig jaar. Diverse artiesten hielden de stemming er goed en in en bouwden de spanning op richting de spelerspresentatie.
Om 14.00 uur was het zover. Alle spelers en technische staf werden door presentator Wim Bohnenn om beurten voorgesteld aan het enthousiaste publiek. Iedereen, spelers en staf, werd met een oorverdovend applaus ontvangen. Tijdens de presentatie werden mooie en verwachtingsvolle woorden uitgesproken.
,,Wat verwacht je van je eerste seizoen bij Ajax?”, vroeg Bohnenn aan Miralem Sulejmani. ,,De titel”, antwoordde de Serviër resoluut. Ook Marco van Basten maakte nog maar eens duidelijk dat het kampioenschap van Nederland prioriteit nummer één is.
Ismaïl Aissati weet wat het is om kampioen van Nederland te worden. Hij pakte met PSV vier titels op rij. Toch was hij flink onder de indruk van de manier waarop er in Amsterdam feestjes worden gevierd. ,,Ik heb het nog nooit zo druk gezien”, aldus de nieuwe middenvelder.
Joop Leeuwendaal, zanger en teammanager van Ajax F1, sloot de presentatie af met het clublied. Daarna restte de fans nog één opdracht: handtekeningen verzamelen van alle Ajacieden. Het seizoen is begonnen!
Fuck it gewoon gaan voor Marcellisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet echt goed klinken, behalve Ooijer dan. Ik zie liever Wielaert komen dan Donk, Dingsdag of Loovens.
nnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, laat dat svp niet gebeuren!!!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:42 schreef BonJovi het volgende:
Mathijssen!
De keren dat hij naast Jaliens stond vond ik hem verdedigend niet veel soeps. Dus overal? Neh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:55 schreef koningdavid het volgende:
Mendes da Silva terughalen.
Die kerel kan praktisch overal spelen.
Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:53 schreef Fortitudo het volgende:
ik kan niet anders dan concluderen dat mvb het tot nu toe uitstekend doet qua beleid.![]()
. aan het veldspel moet alleen nog gewerkt worden.
Bij Ajax is al 10 jaar niks meer logisch. Dus dit is wel lekker.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
Er wordt in ieder geval geinvesteerd in kwaliteit. Spelers als Sulejmani kosten wat, maar leveren ook weer wat op integenstelling tot iemand als Rommedahlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Het is toch logisch wat hij allemaal doet, wat had je dan verwacht? Ben er heel blij mee maar allemaal vrij logisch dit.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:25 schreef _Mike_ het volgende: -Off-topic deel weggehaald- Is er trouwens al meer over het nieuwe home bekend? Ik hoorde vandaag dat ze op Zuid ruimte maken?
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:03 schreef versteegrob het volgende:
Dat is zeker waar maar ik doel meer op de voorbereiden en ik neem aan dat iedere training versterking wilt maar heb erg veel zin in vrijdag/zaterdag.
En kan ook niet wachten totdat het Belgische duo weer terug is.
Idd, en Nederland mag wel langer in de race blijven, kunnen ze mooi ervaring op doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures..
Denk niet dat je je daar erg druk om hoeft te makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dat laatste. Dat België er maar rap uit mag liggen; minder kans op blessures..
Volgens mij de dag voor de sluiting van de Spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wanneer is het olympisch voetbaltoernooi afgelopen eigenlijk?
23 augustus is de finale als ik het correct herinner.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wanneer is het olympisch voetbaltoernooi afgelopen eigenlijk?
En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
23 augustus is de finale als ik het correct herinner.
Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En een week later begint de competitie weer is het niet? Dan kunnen de Peking-gangers in ieder geval weer een beetje acclimatiseren.
Ik vond België in die oefenwedstrijd tegen Nederland een betere indruk maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Yep, maar ik verwacht niet dat Belgie zover komt, NL misschien maar dat zien we dan wel weer. Dus de spelers zullen nog zeker 2 weken weer aan onze schone lucht wennen.
gare background music..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben, zie hier:
quote:''Van Basten blijft zeven seizoenen of langer bij Ajax''
Iedereen die Ajax een warm hart toedraagt, hoeft niet te vrezen voor een vertrek van trainer Marco van Basten. De oefenmeester, op de foto rechts, zou volgens sponsor Aegon zeven jaar op langer actief willen blijven bij de Amsterdamse club. Dit meldt directeur communicatie, Jan Driessen.
''Ons uitgangspuntpunt bij de club is bekend: stabiliteit en continuïteit zijn het belangrijkst'', sprak Driessen tegenover AjaxLife, een supportersmagazine van Ajax. ''Hij hoopt onze zeven sponsorjaren mee te maken en het liefst nog langer te blijven.''
Marco van Basten ligt sowieso vier seizoenen vast bij de nummer twee van de Eredivisie de afgelopen twee voetbaljaren. ''Die fantastische opmerking past precies in onze visie. Marco van Basten is geen jobhopper'', aldus de directeur van Aegon.
Sja, als ie binnen 2 jaar geen resultaten behaalt is dit zo een vergeten statement lijkt me zoquote:
Dit gaat gedonder opleveren.quote:Kamp Luque: 'Dit is van de gekke'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 11:10
Albert Luque was naar eigen zeggen een belangrijke speler voor Marco van Basten. Eén week later verdwijnen de vermeende grote plannen van de hoofdtrainer van Ajax als sneeuw voor de zon. De Spanjaard mag zich net als Kenneth Perez, Jurgen Colin en Laurent Delorge bij de Amsterdamse beloften melden. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", zo luidt het oordeel van Rafael Luque, vader en zaakwaarnemer. Klik hier! Luque beweerde eerder nog dat Van Basten grote plannen met hem had. "Van Basten vertelde me persoonlijk dat hij veel vertrouwen in mij heeft en dat ik een belangrijke speler ga worden in dit Ajax", zo betoogde hij. "'Er waren wel clubs geïnteresseerd, maar die konden me niet overtuigen en ik voel me prima bij Ajax."
De vader van Luque bevestigt de gedane uitlatingen. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."
Van Basten gaf eerder in de voorbereiding aan zijn selectie te willen inkrimpen tot 24 man. De eerste schoonmaak blijft waarschijnlijk niet bij het naar Jong Ajax verbannen kwartet. Kennedy Bakircioglu, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl blijven voorlopig bij de A-selectie, maar hebben te horen gekregen te moeten rekenen op een tribuneplaats. Voor dit viertal is al de nodige belangstelling.
Rafael Luque heeft alle begrip voor de houding van Ajax, maar niet voor de manier waarop de club met zijn zoon is omgegaan. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
14 jeugdspelers die in de selectie zitten, dat is wel prima. Al die grote en goede investeringen die je gedaan heb kan je wellicht terug verdienen als er 2-3 spelers echt door breken en later verkocht worden zoals Babel, Sneijder en van der Vaart.
Ajax lijkt weer op de goede weg, alleen goede spelers kopen die echt wat toevoegen en de rest aanvullen met jeugd
En Maduro die voor 3 miljoen wegging na nog een halfjaar contract te hebben dat niet zou worden verlengdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En ondertussen iedereen maar janken op De Toekomst, terwijl dat de club gewoon in leven houdt. Zie transfers van Sneijder, Babel, Heitinga, Van der Vaart en wie al niet meer. Al wordt het ook weer eens tijd om, met veel jeugd liefst, kampioen te worden natuurlijk.
quote:Velthuizen: 'Ik ben zéér teleurgesteld'
Geschreven op woensdag, 6 augustus om 12:48
Piet Velthuizen kreeg dinsdag een flinke domper te verwerken, nadat hij te horen had gekregen dat hij niet de eerste keeper bij het Olympisch Elftal zal zijn op de Spelen. De doelman moet zich van bondscoach Foppe de Haan schikken in een rol als tweede keeper achter Kenneth Vermeer. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden."
Het leek uiterst logisch dat Velthuizen het doel zou verdedigen tijdens de aankomende Olympische Spelen. De Vitessenaar was al maandenlang eerste doelman van het team en liep in de voorbereiding al rond met rugnummer één. De 21-jarige keeper kwam echter bedrogen uit, nadat hij te horen kreeg dat niet hij maar Vermeer de eerste keuze zou zijn. Zo zou de Ajacied beter kunnen meevoetballen met de verdediging.
"Dit voelt voor mij als een flinke klap in mijn gezicht," aldus Velthuizen tegenover De Gelderlander. "Ik had hier geen moment rekening mee gehouden. Het is een schitterend toernooi en ik was de nummer één, wat wil je nog meer. Ik wilde wat laten zien hier. Je kunt wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben, ja. Maar goed, ik weet ook dat dit voetbal is en dat de trainer een keuze maakt."
"Wat moet ik zeggen, hij vindt dat Vermeer beter meevoetbalt. Ik pak misschien meer ballen, maar in Nederland telt het meevoetballen zwaar mee. Topkeepers in de hele wereld, van Buffon (nationale ploeg Italië, red.) tot Kahn (voormalig Duits international, red.) kan geen keeper echt meevoetballen. Zij kunnen een bal stoppen en wegtrappen, meer is niet nodig. Zij worden beoordeeld op ballen tegenhouden, de job van een keeper. Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van."
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:26 schreef Jnk18 het volgende:
Misschien dat kamp Luque van basten verkeerd begrepen hebben ofsow? Ik zou het niet weten waarom die gasten zo zeuren, die Luque krijgt genoeg betaalt... lekker oprotten die gast!
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Ik vind dat van Basten goed bezig is. Hij probeert de problemen voor te zijn heb ik het gevoel. Dat mensen als Perez en Luque onrust zullen stoken is een risico; van Basten haalt dat risico naar voren zodat bij de aftrap van het seizoen de onrust uit de wereld is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een soap en veel gedoe met Luque, vader en zaakwaarnemer. Het zou een geschenk uit de hemel zijn als er een club is die hem a la minute over wil nemen.
Met weinig bedoel je een stuk of 6 steekjes per wedstrijd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:08 schreef cohen het volgende:
Ajax moet Petter Hansson halen. Die oud-Heerenvener die nu in Frankrijk zit. Wereldverdediger, kent Nederland en laat weinig steekjes vallen. Is een leiderstype en heeft een goede mentaliteit.
Maar doorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef koemleit het volgende:
nou kun je velthuizen gaan zitten uitlachen hier, maar hij heeft wel gewoon gelijk lijkt me.
een keeper is er om ballen te pakken, en daar moet je hem oop op selecteren.
meevoetballende kwaliteit moet op de 2e plaats komen.
en in dat opzicht zou ik voor velthuizen kiezen.
te zeggen klinkt hij als een megahuilie.quote:Hier moet je een mannetje uitkappen, anders kun je er niks van
OOk Koster is hier schuldig aan , die hem nooit opsteldequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax heeft de problemen natuurlijk wel aan zichzelf (Van Geel) te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |